Welke probiotica

Ik snap dat je dat zegt Zonne, maar volgens mij hebben ik zelf en de andere forumleden deze gebruikt nadat de samenstelling is veranderd aan de data van Amazon te zien. Ik denk wel dat de stammen aan zullen komen in de darmen. Iets is beter dan niks. De prescript heeft geen concurrentie met maagzuur had ik gelezen. Zelf ben ik dit product in 2016 gaan gebruiken. Verder is het natuurlijk geheel aan jou.
 
En anders zijn er altijd nog testen die je kan doen voor de juiste probiotica. Maar zo blijf je aan de gang met testen. Ik vraag me af of dat wel echt nodig is.
 
Ik weet niet precies wanneer het product veranderd is, ergens in 2017 begrijp ik nu. Er zijn ook meerdere bedrijven die oude voorraad nog uitverkopen en daarna stoppen met de verkoop.

Johnny, van prescript maar ook van megaflor wordt beweert dat ze bestand zijn tegen maagzuur ed.
 
Overigens vraag ik mezelf wel af hoeveel waarde je moet hechten aan al die reviews. Je weet verder helemaal niet hoe het voedingspatroon van deze mensen is.
Je kan er uiteraard van allerlei supplementen in proppen. Maar als verder niks gedaan word aan voeding schiet je er ook niks mee op.
 
Ik heb de prescript zelf nog 2 keer besteld in 2017 en merk geen verschil.
 
Misschien nog van de oude formule. Dat zou natuurlijk best kunnen.
Maar goed, dat is wel de reden dat ik erover twijfel nu. Mensen ook die er SIBO van krijgen.
Pfff, waarom is er nou niet gewoon goede info te vinden ergens op een site ?!!!
 
Ik denk niet dat er nu nog oude voorraad word verkocht. Ik weet dat Ron fonteine eens een stuk heeft geschreven over de prescript en een andere. Hij is er ook positief over. Maar met twijfel schiet je niks op. Perfectie bestaat niet. Nogmaals, voeding is daarnaast ook erg belangrijk.
 
Maar amerikaanse "goeroes" zijn er juist vanaf gestapt....
Bluh, niet leuk al die verschillende info.
 
Sibo? Sibo van probiotica?? Ik denk het niet. Dan miet je eerder kijken naar je eigen immuunsysteem. Is eerder een tekort aan maagzuur. Daarom kun je niet vergelijken met wat anderen krijgen of problemen gaan zoeken in het product. Het probleem zit dan eerder bij die persoon zelf.
 
Amerikaanse goeroes...met wat voor voedingspatroon? Weet je dat ook?
En met wat voor immuunsysteem? Zijn die goeroes ook bekend met wapf? En maagzuur tekort?
 
Haha, die vraag verwachtte ik al.
ZIe bv https://store.chriskresser.com/pages/prescript-assist-announcement = Chris Kresser van Paleo.
 
Nu ben ik je even kwijt? Welke vraag verwachte je al? Als je refereert naar deze link, wat is dan zo slecht aan de prescript? Hij is er toch ook positief over?
 
Zonne je zit hier in het WAPF forum en laat de WAPF je dan bij de hand nemen. Ik zou me daar met een gerust hart door laten leiden en ergens moet je beginnen. Let wel dat uiteindelijk voeding de goede bacteriën moeten voeden zodat je geen probiotica meer nodig zou moeten hebben.Maar dat wist je al.
 
Binc , ik verwachtte al dat je zou vragen welke goeroe dat dan was. Ik weet dat kefir ook probiotica bevat, maar ik kan kefir helaas niet meer verdragen.
Chris Kresser staat nog niet meer achter perscript, dat staat er toch ( of heb ik een verkeerde link doorgestuurd ??). Hij was over de oude formule erg te spreken, niet meer over de nieuwe versie.

He, dat had ik nog niet gevonden, dat thrive ook in Nederland te verkrijgen was. Dank je wel voor de link.


Edit: nog even de link van Kresser nagelezen. De eerste alinea is idd positief, dan begint het verhaal over de veranderde formule.
 
Tanja, hoe wordt het product op amazon genoemd ? De link hierboven werkt niet en ik kan wel thrive producten vinden op amazon, maar niet die van vitavie.
Is het degene met 157 reacties ? Thrive probiotic & antioxidant ( is wel een andere dan bij vitavie, denk ik ??)
 
@ Tanja, schreef ik dat zo? We bedoelen in elk geval hetzelfde ?

@ Zonne, denk wel de goeie link. Maar jij had het over sibo. En over Amerikaanse goeroes. Sorry, maar dat vind ik wel erg vaag. Sibo krijg je niet van probiotica. Het kan een gevolg zijn van een oorzaak in je lichaam. Je zal altijd voor en tegenstanders hebben voor welk product dan ook. Omdat hij het zegt is het ook zo? Is er dan ook rekening gehouden met andere factoren? Ik ben er enthousiast over. Een aantal anderen ook. Ron fonteine ook.
Dat zul je uiteindelijk zelf moeten ervaren. Dat is met alles zo.
Naar aanleiding van je topic deelde ik mijn eigen ervaring met dit product. Maar misschien heb jij een beter gevoel bij de Thrive. Dat kan. Maar wil niet zeggen dat andere producten dan slecht zijn omdat er een paar slechte recensies over te vinden zijn. Dat heeft met meer dingen te maken. Zelf geen ervaring met de Thrive probiotica.

Misschien dat je wel tegen andere gefermenteerde producten kunt?
Volgens mij begreep ik uit een podcast van Sally Fallon dat dat vaak te maken heeft met een histamine reactie. Om die reden refereerde ik oa ook naar gelatine.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan