Welke probiotica

Hoi Binc, nou euh, een paar negatieve reacties ? Ik kom echt wel veel negatieve reacties er over tegen ( over de nieuwe prescript). Geen idee ook of Ron Fonteine die recensie heeft geschreven over de oude of nieuwe prescript. Er schijnt heel veel in veranderd te zijn ( in het recept van prescript ). En ik gaf je nu 1 link van 1 bekende die er niet meer over te spreken was, maar er zijn er nog veel meer.
Maar goed, dat maakt ook niet uit. Als jij er vertrouwen in hebt ( ook in de nieuwe formule ), dan is dat natuurlijk prima !!
 
Ik heb er idd vertrouwen in. Ron verkoopt deze ook nog steeds.

Waar ik moeite mee heb is dat er heel veel uit de paleo hoek komt uit de linken die je stuurt. Ik heb zelf jaren paleo gedaan en ben er absoluut niet op vooruit gegaan.

Refereren die mensen dan ook naar gezondsheids klachten? Waar ze last van hebben? Als ik hier deze recensies lees over de prescript dan mankeren die mensen nogal wat. Maar doen ze iets aan de oorzaak?

https://www.amazon.com/gp/aw/cr/B00JB2GOFI/ref=mw_dp_cr

Ik denk dat beide producten goed zijn.
Aan jou om het te proberen. Maar laat je niet overhalen om het duurste van het duurste te kopen bij bv ergomax zonder dat ze hun eigen advies daarin kunnen onderbouwen.
 
Chris Kresser is wel iemand die ik serieus neem. Hij heeft vaker op Wise Traditions gesproken en geen vreemde bij de foundation. Als de inhoud van prescrip niet meer dezelfde is, zou er zeker naar kijken en niet zomaar doornemen.
 
Dat ben ik ook met je eens Tanja.
Alleen heb ik zelf geen ervaring met oud of nieuw recept. Ik merk zelf geen verschillen in goed of slecht met meerdere potjes. Wat ik bedoel te zeggen is dat je niet alleen moet kijken naar de berichten van anderen. Omdat je niet weet hoe die persoon leeft. Zoveel mensen, zoveel kwalen. Ik denk dat iedereen het anders ervaart. Volgens mij doet Zonne ook geen wapf dacht ik eerder begrepen te hebben. Of ik haal dat weer door elkaar met iemand anders.
Voor mij werkt dit product in elk geval wel wat uiteraard niet wil zeggen dat het voor anderen werkt. Misschien werkt de biokult voor Zonne juist weer wel wat voor anderen niet werkt. Toch een kwestie van uitproberen denk ik.
 
Maar misschien heb jij nog het oude recept? En uiteraard is iedereen anders en reageert iedereen anders. Maar nu is er gewoon nog niet veel bekend over dit product en zegt het resultaat van het oude recept niets over wat er nu inzit.
 
Ik weet niet of het oud is. Zover ik begrepen heb is het recept sinds 2015 veranderd. De houdbaarheid op mijn potje is tot 2021. Besteld eind dec 2017. Als ik het oude recept zou hebben is dat wel erg lang houdbaar denk ik?
 
Oh dat geeft idd wat meer duidelijkheid. Volgens mij als je besteld krijg je nu nog wel het oude label. En als dat anders is kan je het altijd ongeopend terug sturen toch? Ik zie nergens het nieuwe label in de webwinkel. Wel zag ik ook een potje met een geel label. Met 30 stammen...om het nog ingewikkelder te maken...?

https://www.shopraby.com/products/prescript-assist-pro
 
Als het klopt van die etiketten heb ik idd de oude. Er staat wel 29 stammen op. Ik denk dat die net de nieuwe labels vanuit Nederland niet zo snel gekeverd zullen worden. Indien wel, kun je refereren naar hun omschrijving op de site van de webwinkel waar je besteld. Bovendien staat op het nieuwe etiket namelijk aangegeven 28 stammen en niet 29 zoals dat nu aangegeven staat. Dus in feite zou het geen probleem moeten zijn.
 
Believe me, ik had echt wel een lekkende darm. Ik ging hier advies vragen en Mark kwam met de prescript. Dat, in combi met l glutamine en betaine hcl na mijn maaltijden met eiwit heeft dat opgelost. Binnen paar dagen. En in combi met werken aan de bijnieren.
 
Fotootje van het label zoals ie bij mij in de kast staat. Oud label dus.


https://imgur.com/a/KZjFI
 
Wat ik vooral merkte met de prescript is dat ik beter kon slapen en mijn ontlasting verbeterde heel snel. Daarna ging ik heel snel bergopwaarts met al mijn klachten zoals fibro oa. Dat zak echt niet alleen door de prescript komen want ik nam wel meer supplementen. Maar het heeft absoluut veel voor mij gedaan. De oude versie dan ?
 
Ja, is inderdaad de oude versie nog. De nieuwe heeft Pea erin in plaats van bamboo.
Super fijn toch dat het je zo heeft geholpen !
 
Hierbij ook een stukje over l glutamine voor lekkende darm.
Wellicht dat dat een optie voor je is omdat je refereert naar je lekkende darm. Het is zonde om alleen probiotica te nemen en dan geen resultaat te hebben.

https://www.eetgoedvoeljegoed.nl/kan-l-glutamine-helpen-bij-lekkende-darm-syndroom/

Momenteel neem ik het zelf ook weer. Naast de bottenbouillons en gelatine.
Ik merk veel vermoeidheid bij mezelf wat absoluut te maken heeft met stressvolle periode de laatste maanden. Ook de prescript ben ik weer gaan gebruiken. Die l glutamine doe ook iets met mijn spieren. Het ontspant. En het geeft meer rust in mijn hoofd.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.160
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan