Weston Price Congres

Mijn echte naam is trouwens gewoon Anke hoor, Moos is een verbastering van mijn website -naam, MissMoza (ik heb mijn eigen Mozaiek bedrijfje) vandaar :wink:

Als dank gaan we even reclame voor jou maken: http://missmoza.nl/home/.

Wie volgt het goede voorbeeld van Moos?

Mike

Ja, ik ben er wel blij mee! Het voelt nu al zo goed, gewoon knop omdraaien en hup :wink:
De beestenbottenbouilon staat al te pruttelen en de kefir in het donker, haha, echt leuk!

Grappig, ik had het er toevallig gisteren nog over met iemand dat het misschien wel een goed idee is om het congres een beetje zichtbaarder te promoten middels een banner of iets dergelijks. :mrgreen:

Jemig, waarschijnlijk kan mijn vriend niet eens mee! hij heeft open dag op school! hij is docent!! Hij kijkt nog even of er wat aan te doen valt en anders kan iemand anders misschien zijn kaartje overnemen tegen een leuk tariefje, we zien nog wel even, 8O

Hee Alexandra ik zie net ergens dat je in Breda woont! Grappig, mijn geboorteplaats en mijn vriend woont daar vlakbij, we doen heel vaak boodschappen daar bij Ekoplaza en de groene weg, :D

Nou, laten we de volgende keer gezellig een rondje boerderijen doen! Veel lekkerder dan de eko-plaza en groene weg ;) Maar misschien kunnen we wel samen reizen dan. Ik ga er gewoon vanuit dat jouw vriend toch vrij is!

We hebben wel al wat dingen ontdekt, bijv rauwe melktap in Dongen en Baarle-Nassau, boerderijwinkel de Beukenhof in Breda, was dicht! maar toch. Dus we doen al aardig ons best :D En bij mij in Zeeland ga ik vanaf volgende week de boel verkennen!

Dongen is veel te ver weg voor melk en Baarle-Nassau ook ;) De melktap in Rijsbergen is veel dichter bij. Maar ik wil wel graag het adres van Baarle-Nassau, want die ken ik nog niet!Zeeland kan wat lastig zijn, maar waar in Zeeland zit je? Misschien handig om dit verder te bespreken in het topic over rauwe melk :D

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan