Weston Price Congres

Kunnen we nog iets doen om elkaar als forumleden te herkennen?
Het lijkt me wel leuk om mensen te ontmoeten.
Ik heb in het begin wat gelezen over Buttons?
Of doen we allemaal een petje op met onze forumnaam erop? :D

Ik zou zeggen, kinderprijs! Begin bij de jeugd!!! Zou wel gaaf zijn als kinderen meer willen. En jongeren onder de 18 ook kinderprijs en tot 25 studentenkorting ook al studeer je niet?
Oke, ik draaf misschien een beetje door, maar zou het echt geweldig vinden als de jeugd mee komt!

Haha Alexandra, ik vind je enthousiasme leuk.
In dit geval gaat het om mijn zoontje van bijna 2..

Laatste 2 dagen 5 aanmeldingen per dag, nog 20 dagen, dus simpel gezegt nog 100 er bij :D
Je ziet ook hier weer dat mensen vaak af wachten en in de loop er naar toe steeds meer aan melden, wellicht dus nog wel meer als 100!

Ja hoor , ze bestaan echt....mensen zonder facebook account.En ik ben er een van.Maar de actie is goed en ik hoop dat de aanmeldingen binnen blijven komen.
Hoeveel zijn her er nu?
Ik heb nog steeds gewacht met het kopen van een treinkaartje. Misschien dat er ergens nog een aanbieding loopt ,maar eerst wil ik zekerheid hebben over het wel of niet doorgaan van het evenement.
Voor wie nog niet besloten heeft gebruik ik maar even die belachelijke kreet die gebruikt wordt op tv : kom op nou!!!
ad

Ad e.a. bij de blokker is tot vrijdag nog voor 15,50 euro een kaartje te krijgen, de kruidvat actie is al voorbij.
Edit dubbelop zie ik nu, sorry!

pike, bedoel je dat er bij de ingang kaartjes liggen waar je er 1 van kan pakken en dan je forumnaam erop zetten en dan opdoen?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan