Weston Price Congres

Nog net geen 80 inschrijvingen. Wie o wie brengt het aantal naar 80 nog voor het eind van het jaar?

Mike

Omdat Ideal voor elke transactie kosten berekent. Voor jou als individu betekent het slechts een klein bedrag, maar als wij voor alle inschrijvingen een toeslag moeten afrekenen aan Ideal telt het bedrag aardig op.

Mike

Goed zo, Enjoy, jij bent een van onze success stories!

Mike

Het blijft een leven lang werken en bewustzijn vermoed ik. Net zoals ze van een ex-roker zeggen dat dat altijd een roker blijft die gestopt is, blijf ik vermoedelijk altijd een ex-anorexia patiënt. Ik ben in december op vakantie geweest en toen ik de foto's met blote armen en benen terugzag was ik minder blij met het feit dat die van mij duidelijk minder slank waren dan dat ik de afgelopen 30 jaar gewend was. Kort daarop zag ik de Victoria's Secret ingerie-show op TV met die superslanke meiden :twisted: . Dat botste wel even in mijn hoofd. Niet dat ik verwacht dat ik zo makkelijk terug zal vallen hoor, gelukkig vind ik gezond leven en eten ook al jarenlang ontzettend belangrijk, ik dacht dat mijn vroegere etenspatroon zeer gezond was, maar nu ik beter weet zal ik niet snel afscheid nemen van mijn nieuwe levensstijl. Het is echter goed om dat telkens weer te blijven horen en mede daarom is deelname aan het WP-congres letterlijk van levensbelang voor me.

Je moet eens wat vaker de BBC 's ochtends aanzetten. Het mooie van Engeland is dat vet eten daar zo ingebakken zit in de cultuur dat veel meiden en vrouwen daar nog een heel ander lichaam hebben. Het progtamma Breakfast van de BBC wordt om het hele en het halve uur ong. 5 minuten onderbroken door nieuws van een regionale afdeling van de BBC. Hier in Nederland wordt dan doorgeschakeld naar BBC London. Ik heb daar nu al meerdere keren het weer zien presenteren door Georgina Burnett. Een mooi begin van de dag, kijk maar eens naar haar vormen:

https://www.google.nl/search?q=geor...&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=909

Vergelijk dat eens met de anorexische Victoria Secret-modellen:

https://www.google.nl/search?q=vict...&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=909

Mike

Net zoals ze van een ex-roker zeggen dat dat altijd een roker blijft die gestopt is, blijf ik vermoedelijk altijd een ex-anorexia patiënt.
Dat hoeft helemaal niet hoor enjoy. Ik ben namelijk ook geen ex-roker. Ik ben iemand die op een dag een rookvrij leven is begonnen. Het lijkt misschien muggenzifterij, maar het is wezenlijk iets anders. Dat wil niet zeggen dat ik nooit meer smachtend naar die stinkstokken heb zitten kijken, maar het was niet de vraag van hoe lang ik het zou volhouden omdat ik gestopt was. Het was de vraag of ik mijn rookvrije leven in gevaar wou brengen of niet.

Net zoals ze van een ex-roker zeggen dat dat altijd een roker blijft die gestopt is, blijf ik vermoedelijk altijd een ex-anorexia patiënt.

Mijn moeder heeft vroeger gerookt en ze is al heel lang geleden gestopt met roken. Nu van ze het heel erg vies en stinken net als de rest van Nederland, wanneer die omslag is gekomen weet ik niet (maar ook al heel lang geleden ik kan me niet herinneren dat mijn moeder er ooit problemen mee had) maar het hoeft dus niet een probleem te blijven. Ik denk dat zo ook voor anorexia kan zijn.
Mijn moeder is ook zo iemand die van de ene op de andere dag is gestopt.

Ik had eind vorig jaar uiteindelijk ook een kaartje gekocht voor het congres. Ik heb nu niet veel geld maar ik wil er echt heel erg graag heen. Veel te graag om het te missen. En ik heb heel veel zin om jullie allemaal eens te zien.

Mike schreef: Ik heb daar nu al meerdere keren het weer zien presenteren door Georgina Burnett. Een mooi begin van de dag, kijk maar eens naar haar vormen.

Ik denk dat zowel Georgina Burnett als de Victoria Secret modellen er zowel superslank als volslank geweldig aantrekkelijk uitzien. Dat is echt niet het geval voor elke man of vrouw. Nogmaals, ik denk echt niet dat ik zo makkelijk terug zal vallen en als ik in de spiegel kijk ben ik blij met mijn vrouwelijker vormen en het feit dat je m'n ribben niet meer kunt tellen. Maar als je me ziet op 1 februari Mike denk ik dat je zult vinden dat er best nog wel een paar kilo's bij mogen :wink:
Dus om on topic te blijven: misschien is een ex-anorexia patiënt dan nog wel gevoeliger dan een ex-roker om terug te vallen, en ik ben nuchter genoeg om dat risico niet te verwaarlozen en me er tegen te wapenen, onder andere door me op het WP-congres te omringen door medestanders en het belang van een voeding met veel verzadigd vet te laten onderstrepen.

@ Naief en kaaskanlekkerzijn: geweldig dat jullie niet meer talen naar roken! In mijn omgeving heb ik echter diverse ex-rokers meegemaakt die, ook na langere tijd, toch weer zijn teruggevallen (vaak als er iets gebeurde waardoor ze emotioneel uit hun evenwicht zijn geraakt), en ik ken er ook een paar die zeggen dat mochten ze ooit te horen krijgen dat ze niet lang meer te leven zullen hebben ze direct weer naar de sigaret zouden grijpen. Fijn dat jullie ervan overtuigd zijn een uitzondering te zijn, maar hou het gevaar in de gaten, je bent ooit verslaafd geweest en je hersenen hebben wat dat betreft een geheugen als een olifant.

Ik heb veel zin in het congres! Nog minder dan een maand! :D
Ik ben benieuwd naar de lunch, wordt het menu van tevoren bekend gemaakt? Misschien doe ik er nog wel leuke ideeën door op, mjam mjam! :P

Ik denk dat zowel Georgina Burnett als de Victoria Secret modellen er zowel superslank als volslank geweldig aantrekkelijk uitzien.

Ik snap wat je bedoelt, want modellen en TV-persoonlijkheden worden hierop natuurlijk geselecteerd. Maar zouden die VS-modellen er niet veel aantrekkelijker uitzien als ze het figuur hadden van Georgina Burnett? Misschien moet je dit nog maar eens lezen van mijn site:

http://www.mikedonkers.com/lichaamsgewicht/

Mike

@ Naief en kaaskanlekkerzijn: geweldig dat jullie niet meer talen naar roken! In mijn omgeving heb ik echyer diverse ex-rokers meegemaakt die, ook na langere tijd, toch weer zijn teruggevallen (vaak als er iets gebeurde waardoor ze emotioneel uit hun evenwicht zijn geraakt), en ik ken er ook een paar die zeggen dat mochten ze ooit te horen krijgen dat ze niet lang meer te leven zouden hebben ze direct weer naar de sigaret zouden grijpen. Fijn dat jullie ervan overtuigd zijn een uitzondering te zijn, maar hou het gevaar in de gaten, je bent ooit verslaafd geweest en je hersenen hebben wat dat betreft een geheugen als een olifant.

Enjoy, Het gaat om mijn moeder niet om mij. Ik heb ook genoeg mensen mee gemaakt die het keer op keer probeerden, maar dan lukte het toch wel een keer en dan waren ze ook ineens gestopt. Vanuit officiële bronnen zeggen ze op televisie ook dat iedereen een bepaald aantal pogingen nodig heeft. Wel merk ik aan anderen dat het makkelijker is om te stoppen voor een nieuwe relatie.

Ik denk echt niet dat mijn moeder ooit weer begint, ze vind het nu echt heel erg vies en ze houd het ook helemaal niet uit in een rokershok en alleen de lucht vind ze al heel erg vies.

Mike schreef: Misschien moet je dit nog maar eens lezen van mijn site:

http://www.mikedonkers.com/lichaamsgewicht/

Gelezen, dank je wel Mike.
Oh, je hebt helemaal gelijk, ik vind dat "graatmagere" helemaal niet (meer) mooi. Wat die V.S.-modellen toch aantrekkelijk maakt is de glamourfactor die van ze afstraalt. Zou je ze onopgemaakt in bikini tegenkomen dan heb je waarschijnlijk medelijden met hun ziekelijke uiterlijk. Vroeger (dus in mijn anorexiaperiode) vond ik dat magere natuurlijk prachtig, het stond bij mij voor kracht en zelfdiscipline. Maar als ik nu in het dagelijks leven van die graatmagere meiden zie heb ik inderdaad diep medelijden met ze. Want ze zijn inderdaad ziek, zo niet fysiek dan wel mentaal.

Ik heb inderdaad aan mezelf gemerkt dat ik verslavingsgevoelig ben. Dus jointjes heb ik nooit aangeraakt. Maar roken? Nee, dat ga ik echt nooit meer doen. Zooooo blij van die slavenketting af te zijn.
Ik ben verslaafd aan lekker eten, maar dat laat ik zo 8)

Hallo Allemaal!

Ik zit zo te twijfelen ga ik wel of niet naar het congres.....
Gisterenavond voor de tweede keer samen met mijn vriend een lezing van Mike gevolgd, en ja, de eerste keer was vrij shocking, weer Vlees gaan eten!! Ben dat toch twee weken geleden gaan doen, en jemig, het is nog lekker ook :D en genoeg aan een of twee maaltijden, echt fijn! en dus gisterenavond de tweede keer! nu wat meer diepgang over hoe en wat! Vandaag kefirkorrels binnen, gaat dat lukken? En schenkels en mergpijpjes gekocht voor de beestenbottensoep, rauwe melk ingeslagen, ik herken mezelf niet meer terug :lol: Dus, gaan we ons maar gewoon opgeven voor 1februari?

Dus, gaan we ons maar gewoon opgeven voor 1februari?

JAJAJAJA.........jij hebt gevraagd en ik besloten.
Never look back again.
ad

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan