Mike schreef: Ik heb daar nu al meerdere keren het weer zien presenteren door Georgina Burnett. Een mooi begin van de dag, kijk maar eens naar haar vormen.
Ik denk dat zowel Georgina Burnett als de Victoria Secret modellen er zowel superslank als volslank geweldig aantrekkelijk uitzien. Dat is echt niet het geval voor elke man of vrouw. Nogmaals, ik denk echt niet dat ik zo makkelijk terug zal vallen en als ik in de spiegel kijk ben ik blij met mijn vrouwelijker vormen en het feit dat je m'n ribben niet meer kunt tellen. Maar als je me ziet op 1 februari Mike denk ik dat je zult vinden dat er best nog wel een paar kilo's bij mogen :wink:
Dus om on topic te blijven: misschien is een ex-anorexia patiënt dan nog wel gevoeliger dan een ex-roker om terug te vallen, en ik ben nuchter genoeg om dat risico niet te verwaarlozen en me er tegen te wapenen, onder andere door me op het WP-congres te omringen door medestanders en het belang van een voeding met veel verzadigd vet te laten onderstrepen.
@ Naief en kaaskanlekkerzijn: geweldig dat jullie niet meer talen naar roken! In mijn omgeving heb ik echter diverse ex-rokers meegemaakt die, ook na langere tijd, toch weer zijn teruggevallen (vaak als er iets gebeurde waardoor ze emotioneel uit hun evenwicht zijn geraakt), en ik ken er ook een paar die zeggen dat mochten ze ooit te horen krijgen dat ze niet lang meer te leven zullen hebben ze direct weer naar de sigaret zouden grijpen. Fijn dat jullie ervan overtuigd zijn een uitzondering te zijn, maar hou het gevaar in de gaten, je bent ooit verslaafd geweest en je hersenen hebben wat dat betreft een geheugen als een olifant.