Weston Price Congres

Ik heb ook net een kaartje besteld voor het congres. Net op de valreep voor 1 januari, scheelt weer Euro 5,=. Heb er veel zin in en kijk met name ook uit naar het ontmoeten van andere "lotgenoten" van dit forum. Misschien kunnen we inderdaad iets van een badge of button opdoen, zoals iemand al suggereerde.

ik zou bijna komen om het aantal op te krikken (omdat ik jullie hier allen een warm hart toedraag). Maar dat is nonsens natuurlijk. Laat ik het zo zeggen: ik denk erover.
Waarom niet? kosten, en ik heb geen levende sprekers nodig om overtuigd te zijn van iets. En ik heb een beetje (boel) last van sociale angsten.
Waarom wel? ?? tsja.
Dat dus.

Nu 60, en dat dus in een maand voor iets dat een eerste keer plaatsvindt, applaus voor de organisatie en de mensen die komen! Op deze manier gaan we echt wel genoeg mensen krijgen om de kosten eruit te halen. En vast meer dan genoeg om volgend jaar weer een congres op poten te zetten. Ga dus maar alvast nadenken over de datum, want dan kunnen je in februari alvast weer beginnen met reklame maken :D

Maare, waar blijft mijn betalingsbevestiging en dus mijn kaartje?

Bevestigingsmail is binnen! Gisteren laat verstuurd, had m dus nog niet gezien. Fijn, alles is rond :D Nu wachten totdat het 1 februari is....

Ik kom!! Kaartje zojuist besteld. Ik kom samen met een vriendin die nog een beetje overtuigd moet worden :).

Wie komt er nog meer??? Janse? Lievergezond? San?

Hiermee heb je de teller gebracht op 65. Vandaag zijn we weer bij elkaar geweest. De keuze voor de lokatie is definitief gevallen op Antropia in Zeist, echt een schitterende lokatie. Hoe zit het inderdaad met de andere 'diehard'-forumleden? We moeten zeker het driedubbele aantal aanmeldingen zien te halen van nu!

Mike

Mensen, dit is de LAATSTE dag waarop je een kaartje kunt bemachtigen voor 65 euro. Vanaf morgen wordt het 70 euro.

Mike

Mensen, dit is de LAATSTE dag waarop je een kaartje kunt bemachtigen voor 65 euro. Vanaf morgen wordt het 70 euro.

So don't hide but show up with pride at the convention of Price .
ad

Ik heb me net ingeschreven. De reden hiervoor is dat dit forum en WP mijn leven behoorlijk (in positieve zin) hebben veranderd met als gevolg dat ik naar ik hoop definitief met mijn anorexia heb afgerekend.
Dit alles wil ik extra laten beklijven door deze dag met jullie door te brengen en doordrenkt te worden met (meer) waardevolle informatie over voeding en gezondheid.

Graag tot 1 februari!

Ik vond het een week geleden beroerd om te lezen dat de teller maar 35 aanmeldingen telden, nu gelukkig al het dubbele!!
En nog een maand te gaan!

In eerste 2 weken 35, in daar op volgende week ook 35 wie weet wat komende maand? :D

Zo, ik heb me ingeschreven...
Wat me tot nu toe weerhield: ik vond het best wel een beetje eng om in mijn eentje naar een congres te gaan waar ik niemand "ken". Maar ja, ik dacht, dat kan alleen maar goed voor me zijn, leer ik misschien nieuwe mensen kennen. Ik ben nogal verlegen en dat wil ik proberen wat om te keren.
Treinkaartje bij Kruidvat voor € 13,99 gekocht (bedankt voor de tip Spal) dus nu kan ik niet meer terug.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan