Weston Price Congres

Heb net de banner op diverse plaatsen op mijn site gezet maar kan het morgen pas uploaden.
Ziet er inderdaad mooi uit Mike en organisatie.

Lia

Ja, sinds gisteren heb ik een account. Oeps, niet gezien dat het er dus blijkbaar als stond. Ach, lekker laten staan! Hoe vaker mensen die banner zien, hoe beter! Kunnen ze alvast wennen voor volgend jaar :D

Misschien kan je nog wat prijzen erbij zetten? In Dongen is het 80 ct. per liter, en is lekker romig van smaak, in Baarle-Nassau kost het 85 ct. per liter, en is de smaak wat "gewoner". Wel word je bij allebei vriendelijk toegeloeid door de lieve dames :wink:

Ik had de oude prijs er nog op staan! Gelijk maar aangepast :D

Ookstkapelle heeft een hoop mooie dingen volgens mij op voedingsgebied. En in Gapinge heb je een tap :D Ben nog niet lang genoeg achter elkaar in Middelburg geweest om daar ook langs te gaan. Ik neem iedere keer mijn eigen melk mee, uit Breda e.o. ;)

Ik heb zojuist een mailing uit laten gaan naar mensen die eerder op een lezing zijn geweest van Mike in Noord-Holland.
Dat zijn 248 adressen, kijken wat daar uit voort komt.
Heb tevens reclame gemaakt voor de twee lezingen van Mike in januari en februari in NH voor de Gezondverstandavonden.

Lia

We hebben een nieuwe actie: staffelkorting voor wie twee of meer kaartjes koopt. Deze gaat per 1 januari met terugwerkende kracht in. Wie een kaartje voor zichzelf en voor een ander koopt, komt er voor 65 euro in. Heb je meer dan 1 kaartje gekocht na 1 januari, dan krijg je 10 euro teruggestort op je rekening.

Mike

Ik heb 5/6 mensen weten te motiveren om een kaartje te kopen, krijg ik nu korting op de borrel? ;)

Of naar de uitverkochte zaal!
Ik zie dat 1 februari numerologisch een goede dag is. De 1 staat voor yang energie, het mannelijk beginsel: creativiteit, scheppende energie, richting bepalen, een dag voor pioniers!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan