Weston Price Congres

Kunnen we nog iets doen om elkaar als forumleden te herkennen?

Ik zal mijn zwarte hoge hoed weer dragen, grote kans dat ik eronder zit of loop als je er een tegen komt. :-)

Potverdorie, ik merk dat ik tegenwoordig zo veel op FB zit dat ik hier op het forum de vind-ik-leuk-knopjes begin te missen. Maar het evenement is gedeeld Mike!

Ik vind die best duur Pike, kan toch ook met die witte stickers? Of een forumpaal ofzo. Dan kunnen mensen zelf kiezen of ze herkend willen worden ;)

Ik wil best in gesprek komen met forumleden maar wellicht ook met niet forumleden. Dus wat doe ik dan.......gewoon aanspreken.Een openingszin is toch zo gevonden op zo'n dag.
ad

Ik wil ook, enige obstakel is: geld. (leef van 709 euro in de maand)..
Maar ik wil wel ,heb er dus ook veel voor over, zelfs om dus ervoor te lenen, ik las op de vorige pagina dat kinderen dus ook toegestaan zijn?
Ik heb een zoontje van 4 als ik hem mee kan nemen scheelt me dat al een heel gedoe!
Hoe duur is het voor hem? Dat is nog m'n enige obstakel ;-)

Ik was wat enthousiast over het feit dat kinderen en jongeren ook zouden komen, maar behalve enthousiast zijn heb ik er echt helemaal niets over te zeggen! Dus ik zou hierover even kontakt opnemen met de organisatie hoe die tegenover (jonge) kinderen staan. De vraag is namelijk ook, kan een kind van 4 zich vermaken? Wat heeft die aan lezingen? In welke taal dan ook.

Ik zal morgen eens contact opnemen met de organisatie, hij heeft natuurlijk niks aam die lezingen :-) buiten het feit dat hij geen engels kan :p en dus niet eens verstaat, haha.. maar oppas regelen op een zaterdag van 's ochtends tot savonds laat word onmogelijk.. :-) hij kan zichzelf prima vermaken!
En ik wil gewoon echt heel graag !! Voornaamste reden is om andere van dit forum te mogen ontmoeten met dezelfde gedachtegang... en me een dag eens niet "anders" te voelen :-)

Nieuwbegin, ik heb wel een kaartje over want mijn vriend kan die dag toch echt niet, kijk maar wat je er voor over hebt :lol:

Moos! Jammer dat je vriend niet mee kan ! Maar ik ben heel erg blij met je voorstel, ik probeert morgen contact op te nemen met de organisatie ivm de vraag van kinderen , daar hangt het bij mij vanaf, ik laat het je weten :-)

Laat je hier ook even weten hoe het zit mbt kinderen meenemen?
Eigenlijk vind ik het van der zotte dat het in Nederland 'gewoon' is om je kinderen altijd maar ergens anders onder te brengen als er iets is voor 'volwassenen'. Maar dat terzijde..

Ik heb het onderwerp van kinderen ter sprake gebracht bij de andere organisatoren en kom hier snel op terug. We zitten momenteel op 145 aanmeldingen!

Mike

Ik ben het met je eens dat kinderen tegenwoordig overal lastig gevonden worden, maar de mijne zou ik toch niet meenemen. 5 en 2,5, die kunnen zich best een uur vermaken met een boekje en een kleurplaat maar dan zal het wel op zijn ben ik bang.

Misschien wel iets om voor volgend jaar mee te nemen, een kinderhoek. Vrijwilligers erbij voor "oppas". Ik wil wel een dagdeel nanny zijn :D

Ja, dat vind ik een goed idee. Mijn man wil vast wel oppassen, dan neem ik ze allemaal mee ;-) misschien is er een speeltuin in de buurt? maar dan nog is een dag best wel lang.

Er kan daar in ieder geval buiten gespeeld worden! Maar inderdaad, een dag is lang, dus je moet wel wat in de aanbieding hebben voor kids. Zelfde geldt dat voor volwassenen. Zet ons een hele dat daar weg zonder programma en muilkorf Mike (die namelijk anders die dag wel voor ons invult ;) ) en wij worden ook vervelend!

Daarom moet je iets in de "aanbieding" hebben. En ook wel letterlijk de ruimte. Kinderanimatie vraagt weer een speciaal onderdeel voor de organisatie, zeker als je kinderen een hele dag wil vermaken.
Andere kant is Kakamama, in hoeverre is het voor een kind leuk om een hele dag tussen grote mensen te moeten zitten op een stoel, je kan geen kant op en je moet stil zijn en ook nog luisteren naar mensen wat je totaal niet interesseert. Het kan je ook niet interesseren, want het is niet voor jou en niet op je afgestemd. Wat mij betreft mogen kinderen door de hele zaal heen scharrelen, maar of ze er zelf ook vrolijk van worden, ik vraag het me af. Aan de ene kant komt dat omdat we het niet gewend zijn (de grote en den kleine mensen niet) en aan de andere kant komt het omdat de belevingswereld van beiden (de grote en de kleine mensen) op dat moment zo ver uit elkaar staat.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan