Weston Price Congres

Ik zou van de organisatie geen kinderanimatie verwachten hoor. Ik zou eerder zelf iets afspreken, een paar mensen die de lezing zelf niet volgen (mijn man bijv) die samen naar de dierentuin gaan, zoiets. Bij andere lezingen die ik gevolgd heb mochten kinderen best mee, zolang ze niet storend waren, anders werd wel van je verwacht dat je de zaal uit ging. Ik heb mijn kinderen wel vaak meegenomen naar zulke dingen maar dan waren ze nog zo klein dat ze in de draagdoek zaten.
Ik ben pas naar een toneelstukje geweest met mijn dochter van 2,5, ze begon na 10 min heel hard sinterklaasliedjes te zingen en was daar niet meer vanaf te brengen ;-) Het gaat ook niet alleen om de mensen die de lezing volgen maar ook om de sprekers, kan misschien voor hen best lastig zijn als er te veel rumoer is.

Kindjes in een draagdoek dat is anders, die hebben volgens mij niets anders nodig nog dan de mama. En hoelang duurde dat toneelstukje? Volgens mij gericht op kinderen, dus geen hele dag en afgestemd op kinderen. En ja, dan heb je zo van die momenten dat er in januari voor de sint gezongen wordt :D

Ik heb alleen vanuit professie ervaring met kinderen en opvang. Neefjes en nichtjes worden nooit meegenomen naar dit soort dingen. Maar als ouders het onderling kunnen regelen, ook prima toch? Maar ook voor de kinderen vanaf een jaartje of 6 lijkt het me wel leuk dat ze andere kinderen zien die ook hetzelfde eten als zij en dat daar niemand raar bij doet.

Ik ben voor een kinderhoekje, maar wel op de voorwaarde dat de kinderen niet storend zijn. Dus die van mij moeten thuis blijven.

Hahahahahaha, geweldig naief! Maar als ik denk aan een kinderhoek, dan denk ik aan een eigen zaaltje ;) In ieder geval een plek waar ze kunnen rennen, schreeuwen en spelen zonder dat iemand er last van heeft. Dus dan kunnen die van jou toch ook mee? (even voor alle duidelijkheid, ik ventileer hier mijn gedachten, ik heb er verder helemaal niets mee te maken!)

Ik ga denk ik nog maar even met manlief overleggen. De draagdoekfase is hij wel voorbij. Althans, dat hij daar in zit en dat een hele tijd goed vindt! Met een lading speelgoed vermaakt hij zich wel, maar de vraag is hoe lang. Ik denk niet van 9.30 tot 18.00 uur. Toch maar thuislaten dan denk ik zo. Ik sleep hem nou eenmaal het liefst overal mee naartoe.. :lol:

Alexandra, als ik met de trein ga stap ik op in Gilze-Rijen, maar ik heb ook een auto, wat is jouw plan? anders moeten we dit even via de mail bespreken?

Je kan mij via mijn website bereiken. Ik wilde met de auto, want ik drink sowieso geen alcohol. En dan hoef ik niet zo te sjouwen met mijn melk ;)

Even op het woordje mailen drukken op de contactpagina. Dank je voor deze opmerking! Ga het gelijk duidelijker maken vandaag!

Potverdrie, het moet niet gekker worden! En vooral heel erg snel 1 februari worden. Dankzij de berichten van Jacob op facebook ben ik al aan het dromen geslagen over de orgaansoep! Lekker dat tie is mensen!!!! Ik heb m vannacht al gegeten :mrgreen:

157 aanmeldingen! Nog even opnieuw ter verduidelijking: alleen de Engelstalige sprekers (Sally Fallon, Dave Wetzel) spreken Engels. De Nederlandse sprekers (Frits Muskiet, Jan-Dirk v/d Voort) spreken Nederlands. De dag is NIET volledig in het Engels! Laatst hoorde ik dit hardnekkige misverstand weer terug.

Mike

En eveneens voor de duidelijkheid: het evenement gaat definitief door in Antropia in Driebergen.

Mik

@moos, ik heb gisteren een mail gestuurd naar de organisatie..
Maar wil ziezo erg graag.. kan je me anders mailen over de prijs?: Mandykerstjens (at) gmail (punt) com
Ik doe het voornamelijk om andere van t forum te leren kennen, en ben erg benieuwd naar de informatie!
@kamama, zoals t er nu uitziet neem ik ook me zoontje mee, misschien kunnen we elkaar daar een helpen.. ;-)?? En kunnen ze samen spelen?

Ik heb me ook eindelijk ingeschreven :D
@nieuwbegin: ik laat mijn zoontje toch maar thuis..hij blijft bij mijn man die dag.

Oke... Ja ik wil gewoon echt heeeeeeeel graag, en als ik hem niet kan meenemen zou dat dus betekenen dat ik niet zou kunnen... Ik weet dat hij zich prima kan gedragen het is een heel rustig mannetje, en zelf neem ik natuurlijk ook de nodige voorzorgsmaatregelen..
Ik wil er gewoon bij zijn!!!!!

Zijn er trouwens forumleden die vanuit omgeving Delft/ den haag reizen?

Wij hebben als organisatie nog geen definitief standpunt ingenomen over kinderen. In principe is het een 'grotemensendag' en hebben kinderen daar niets te zoeken. We hebben ook geen dagvullend kinderprogramma. Het lijkt mij het beste als je een andere oplossing zoekt voor je kind(eren).

Mike

Mike.. Dat heb ik al geprobeerd... De enige optie is om hem mee te nemen op eigen risico, gaat het niet.. Dan zal ik de zaal moeten verlaten, maar dat is het risico dat ik neem.. Hij is heel rustig , kan zich echt keurig gedragen.. En dat zeg ik niet omdat ik z'n moeder ben ;-)
De meeste 4jarigen zouden het misschien niet aankunnen? In mijn omgeving zie ik genoeg voorbeelden dat het niet zou kunnen.. Maar die krijgen dan ook geen wapf-voeding tot zich ;-)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan