Ik zou van de organisatie geen kinderanimatie verwachten hoor. Ik zou eerder zelf iets afspreken, een paar mensen die de lezing zelf niet volgen (mijn man bijv) die samen naar de dierentuin gaan, zoiets. Bij andere lezingen die ik gevolgd heb mochten kinderen best mee, zolang ze niet storend waren, anders werd wel van je verwacht dat je de zaal uit ging. Ik heb mijn kinderen wel vaak meegenomen naar zulke dingen maar dan waren ze nog zo klein dat ze in de draagdoek zaten.
Ik ben pas naar een toneelstukje geweest met mijn dochter van 2,5, ze begon na 10 min heel hard sinterklaasliedjes te zingen en was daar niet meer vanaf te brengen ;-) Het gaat ook niet alleen om de mensen die de lezing volgen maar ook om de sprekers, kan misschien voor hen best lastig zijn als er te veel rumoer is.
Ik ben pas naar een toneelstukje geweest met mijn dochter van 2,5, ze begon na 10 min heel hard sinterklaasliedjes te zingen en was daar niet meer vanaf te brengen ;-) Het gaat ook niet alleen om de mensen die de lezing volgen maar ook om de sprekers, kan misschien voor hen best lastig zijn als er te veel rumoer is.