iklustvet, hahahaha... ja dat gefluister enzo herken ik wel
... tuurlijk kan geen 1 kind de hele dag stil zijn... dat ontken ik ook zeker niet bij mijn zoontje
Ik neem aan dat het niet de hele dag doodse stilte is, en tijdens de lunch zal er uiteraard gepraat mogen worden..
Tijdens de momenten dat het absolute stilte MOET zijn, heb ik een tablet mee, met een aantal films, waaronder de film van Dora, wat 1,5 uur duurt..
Ik kan hem daarbij heel goed uitleggen dat hij tijdens deze film stil moet zijn..Hooguit wat hij dan zal vragen is of hij naar de wc mag als hij toevallig moet..
Maar verder durf ik er echt m'n handen voor in het vuur te steken dat hij stil zijn filmpje kan kijken..
en, om het voor hem ook een beetje een feestje te maken, neem ik (als grote uitzondering) suikervrije lollies mee van de natuurwinkel...dat maakt het voor hem ook bijzonder ;-)
en zelf had ik al in gedachten om tijdens Dave Wetzel, producent van Blue Ice levertraan en boterolie, even met mn zoontje naar buiten te gaan.. Mijn engels is zelf ook niet goed, dus veel zal ik daar toch niet van kunnen volgen ;-)
Nu zullen jullie misschien wel denken, dan mis je dus een deel, jeetje wat een gedoe, blijf lekker thuis en kom volgend jaar..
Maar mijn motto is: waar een wil is, is een weg, misschien een beetje een omweg, maar ik zou deze dag niet willen missen.
en een mooie quote die ik laatst las:
"Je kunt elk doel bereiken in je leven als je de moed het over je doel te dromen, intelligent genoeg bent om een realistisch plan te maken en de wil hebt dat plan tot een goed einde te brengen."
Mike, verder is het aan jullie, en ik wacht het rustig af.