Weston Price Congres

Ik ken wel iemand die zeer professionele video-opnames kan maken, ik zal eens informeren of hij er toe bereid is, en ook 1 febr kan.

Is er ook inmiddels al bekend of ik mijn zoon mee mag nemen 1 febr.? :)
Ook als hij niet mee kan, informeer ik voor jullie voor de video-opnames hoor! haha ;)
Blijf een Wapf-er..

Wat betreft kinderen hebben we besloten een aparte kindervriendelijke familiedag te organiseren op de boerderij van Jan-Dirk van der Voort. Kinderen spelen een belangrijke rol in het gedschtengoed van Weston Price en dat erkennen we ook, maar een klein kind een hele dag op zo'n congres houden is wat ons betreft geen optie. Sorry dat ik je wat dat betreft moet teleurstellen. Na 1 februari gaan we snel die familiedag organiseren!

Mike

Ik vind het wel super dat jullie deze vraag serieus hebben genomen en ik denk dat een familiedag op een boerderij helemaal top zal zijn! Mag je ook komen zonder kinderen :p

Top! Enne, je kan ook vlees van Jacob kopen. Mocht je zeker willen weten dat hij heeft wat jij graag wil, bestel het dan op voorhand.

dat weet ik niet, maar misschien zijn er wel mensen die korrels over hebben en een kombucha ,moet je even in het juiste topic plaatsen

Ik wil graag waterkefir!!
Ik heb ook wel wat kefirkorrels te geef, en ik wil ook graag lekkere droge worst, ik heb verder alleen geld te ruil :D

kunnen we niet een kraam of tafel neerzetten waar we spullen kunnen uitwisselen met elkaar, en dat dat tevens de ontmoetingsplek is waar forummensen met elkaar kunnen praten. Als je met andere wilt praten kan je bv een sticker met je naam erop op doen?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan