Weston Price Congres

Ik wil wel graag kefir 'bloemkooltjes'. Ik heb nog een aangebroken potje Adrenal die ik niet meer ga gebruiken, die kan ik wel ruilen.

Is er ook iemand die bijv. zelfgemaakte zuurkool of andere 'pickles' te koop heeft?
Ik ben zelf nog een beetje aan het opstarten daarmee en zou graag eens proeven!

@Kaaskanlekkerzijn: water maar, ik kan niet aan rauwe melk komen hier in de buurt...
Zijn kefir korrels hetzelfde als kefir bloemkooltjes?

Als er videoopnamens worden gemaakt, zal dan alles op internet te zien/beluisteren zijn? Ik probeer vrij te krijgen die zaterdag maar als het zo door gaat ben ik in no time te laat voor een kaartje! (als ik al vrij kan krijgen >_<).

Peace

kjh, bloemkooltjes daar wordt meestal melkkefir mee bedoeld de korrels zien er een beetje anders uit maar het worden allebei korrels genoemd. Ik denk ook dat melkkefir iets beter werkt als probiotica en er moet geen suiker in daarom ben ik er mee gestopt het blijft te zoet voor mij. Volgens mij kan je overal wel aan rauwe melk kan komen, het heeft 5 maanden geduurd voordat ik mijn boer had gevonden. Zoek gewoon nog naar wat meer lijstjes en andere bronnen op internet. En als ik nog een stuk verder zou fietsen heb ik inmiddels nog een boer.

Amerikaanse WAPF-conferenties, officieel georganiseerd door de WAPF, nodigen ook sprekers uit die weliswaar raakvlakken vertonen met het WAPF-gedachtengoed, maar dit niet noodzakelijk 100% ondersteunen. Als we te streng in de leer gaan worden, wordt het een kerk met een dogma. Mijn visie is dat als de Paleo-beweging en de grasgevoerde beweging aansluiting weten te vinden met WAPF we met z'n allen samen sterker staan. We verschillen dan weliswaar nog met elkaar op basis van details, maar niet op hoofdlijnen. Muskiet maakt, zoals zoveel anderen, geen onderscheid tussen bewerkte en onbewerkte melk en wellicht dat dit congres hem op andere gedachten brengt!

Mike

Ik heb heel lang getwijfeld vanwege de prijs en vanwege het feit dat dit best wel een stap uit mijn comfortzone is, maar ik heb toch besloten om een kaartje te kopen! Zo te zien ben ik ook net op tijd :D. Ik heb er zin in!

Super stoer van je Midori! En wees niet getreurd, het is voor veel mensen een flinke stap uit hun comfortzone hoor. Zeker aangezien velen van ons hier alleen naar toe komen. Vaak heb je wel iemand uit je omgeving die meegaat. Wel leuk dat mensen op voorhand al met elkaar afspreken en samen reizen. Misschien voor jou ook een optie?

Mike, jammer dat ik mijn zoon niet kan meenemen, maar een familiedag vind ik wel een super altnernatief! bij deze meld ik me alvast aan dat ik daar ZOIEZO bij ben!

Ik wens de andere forumleden 1 februari een hele informatieve en geweldige dag toe!

Nieuwbegin

Alexandra, jij komt dan ook naar die familiedag? ik ben namelijk heel erg nieuwsgrierig naar jou geworden door je enorme enthousiasme op dit forum en het manier van schrijven hier ;-)

Jammer nieuwbegin, maar er komt vast een herkansing! Bij deze heb ik dan een kaartje TE KOOP!!!of neem jij die terug Mike en verkoop jij hem weer?

We zijn met 124 aanmeldingen officieel UITVERKOCHT! We hebben echter besloten om nog 5% overboeking toe te laten, omdat we altijd uitvallers hebben. Dus...

Mike

Mike, bedoel je niet 224?

@Alexandra, ik zag het al in het ruilbeurs topic maar ik woon niet in een grote stad dus dat ligt niet zo op de route voor de meesten, denk ik. Daarnaast is het met de trein ook maar een uurtje voor mij dus wat dat betreft valt het wel mee :)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan