Weston Price Congres

Mike, bedoel je niet 224?

Inderdaad, stom van me!

Aarde Man, zolang je je nog kunt aanmelden en betalen via de site ben je erbij!

Mike

Met 231 aanmeldingen stoppen we er nu definitief mee en zijn we echt volledig uityerkocht:

http://westonprice.biedmeer.nl/Webwinkel-Page-513249/Kaartjes-bestellen.html

Naar schatting is zeker driekwart van de kaartverkoop mogelijk gemaakt dankzij dit forum. Dankzij jullie dus, forumleden en meelezers. Dank daarvoor!

Mike

Over dat laatste gesproken: er wordt niet alleen een lunch verzorgd, maar ook hapjes en drankjes gedurende de dag. Je hoeft dus werkelijk niets zelf mee te nemen qua voedsel en drank, je komt niets tekort. Ook wordt er rekening gehouden met mensen die vegetarisch, glutenvrij en lactosevrij willen eten en drinken.

Mike

Top hoor Mike, fijn voor de organisatie dat het uitverkocht is.
Wanneer is de volgende dag? Dit jaar nog of over een jaar weer?
Dan willen we proberen er ook bij te zijn.

Lia

mike, aan het eind van de dag was er toch gelegenheid om met jou nog wat na te praten en drinken? doe je dat in hetzelfde gebouw?
Ik wordt namelijk opgehaald s avonds en dan is het handig als ze het adres weten. :D

Laten we het omdraaien, geef jullie reisschema door en de organisatie kan er een dag omheen plannen ;)
Lijkt me mooi, 1 keer per jaar een familiedag, 1 keer per jaar een congres. Volgend jaar een grote lokatie, want laten we wel zijn. Eerste congres en het is uitverkocht. Je kan op voorhand al spreken over een succes! En dan hebben we nog dagen te gaan voordat het congres begint!

Lees nu al op fb of er iemand zijn kaartje kwijt wil, omdat ze te laat zijn met bestellen :D

Wij zijn heel blij met Antropia en zullen liever een extra dag daar inlassen dan een grotere lokatie kiezen. Het volgende WP-congres zal pas volgend jaar plaatsvinden en weer rondom de Wise Traditions Conference in Londen en dus in februari. Dit jaar zullen we in ieder geval nog een familiedag organiseren op de boerderij van Jan-Dirk, maar wie weet wat voor andere ideetjes we nog gaan uitwerken. Eerst maar ons richten op 1 februari!

Mike

Ik zal de link naar je bericht op fb zetten Moos. Moeten ze hier maar komen om je adres te vragen :D

Familiedag komt ook voort uit de discussie hier op het forum. Wat zullen we nog eens meer gaan bespreken, zodat er leuke dingen uit voort kunnen komen :D

Geweldig nieuws! Gefeliciteerd! Ik ben blij voor jullie / ons! :D

Ik zal met een zwarte hoge hoed rondlopen, voor wie me wil herkennen en ontmoeten.

Over dat laatste gesproken: er wordt niet alleen een lunch verzorgd, maar ook hapjes en drankjes gedurende de dag

Voor de PRICE hoef je het niet te laten. :wink:
ad

Ja Marit zeker, je mag hem van me overnemen!! Misschien even via Mike mijn emailadres vragen, of hoe werkt dat?

Gaaf dat het uitverkocht is!

Ik zal met een zwarte hoge hoed rondlopen, voor wie me wil herkennen en ontmoeten.
Haha, ik denk dat ik in elk geval iets groens aan doe :D (midori = Japans voor 'groen').
En we krijgen allemaal toch een badge? :)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan