Weston Price Congres

mike, aan het eind van de dag was er toch gelegenheid om met jou nog wat na te praten en drinken? doe je dat in hetzelfde gebouw?
Ik wordt namelijk opgehaald s avonds en dan is het handig als ze het adres weten.

Ja, is in hetzelfde gebouw.

Mike

Vanochtend was ik in Antropia om samen met Susan Vroemen de puntjes op de 'i' te zetten voor a.s. zaterdag. We zijn geschiedenis aan het schrijven, er ontstaat nu een serieuze landelijke beweging en Antropia ontpopt zich tot veel meer dan een fysieke lokatie, maar tot een organisatie die bereid is om mee te denken, ik weet werkelijk niet wat me overkomt!

Nog een tip voor de autorijders:

Mijn navigatiesysteem kent Hoofdstraat 8 in Driebergen niet en verwijst dus naar een ander nummer op de Hoofdstraat. Hierdoor stuurt het systeem mij linksaf naar Driebergen, terwijl je rechtsaf richting Zeist moet. Als je goed oplet zie je gele bordjes die naar allerlei lokaties verwijzen en het gele bordje met Antropia erop wijst richting Zeist. Kort daarna ligt Antropia aan de linkerkant, net voor station Driebergen-Zeist.

Mike

Het moet een heerlijk gevoel zijn te zien dat je inspanningen beloond worden, mijn complimenten zowiezo. de trend is gezet.
Heb je trouwens Radar gezien gisteren? Overal te veel suiker in, ha ha.

Over dat laatste gesproken: er wordt niet alleen een lunch verzorgd, maar ook hapjes en drankjes gedurende de dag. Je hoeft dus werkelijk niets zelf mee te nemen qua voedsel en drank, je komt niets tekort. Ook wordt er rekening gehouden met mensen die vegetarisch, glutenvrij en lactosevrij willen eten en drinken.

Mike, hoe zit het met mensen die GAPS volgen en helemaal geen graan/grassoorten eten en dus ook geen rijst.

Rijst en andere (glutenvrije) granen zijn bijgerechten, dus je kunt ervoor kiezen om deze wel of niet op je bord te scheppen.

Mike

@kaaskanlekkerzijn: moet ik nog iets meenemen om de waterkefir-korrels in te vervoeren, of heb jij daar iets voor?

@kaaskanlekkerzijn: moet ik nog iets meenemen om de waterkefir-korrels in te vervoeren, of heb jij daar iets voor?

Nee, ik heb ze in een klein glazen potje zitten.

Ik heb nog een kaartje nodig voor iemand die op a.s.zaterdag wat anders had ,maar dat ging niet door,wie heeft er nog een kaartje over?

is er ook een pin of moet je alles contant betalen.

Dat is de verantwoordelijkheid van de standhouder(s) zelf. De een zal in deze behoefte voorzien en de ander weer niet.

Een overzicht van de standhouders, zodat je alvast rekening kunt houden met evt. aankopen:

WAPF infostand - Susan Vroemen
Ecoloar (rauwmelkse yoghurt en hangop) - Andre en Tonny Mulder
Succesboeken (het boek van Weston Price, plus boeken die in het verlengde hieravn liggen) - Fred Meijroos
Biomuhle (kruiden voor veehouders) - Hubert Cremer
De Annahoeve (rauwmelkse kefir en kefirkwark) - Paul en Ilse Blokker
Breizh Import (Keltisch zeezout) - Pascal Pichon
De Veldkeuken (echt zuurdesembrood) - Joris van Voorthuizen
De Keyzershof en de Lankerenhof (rauwmelkse boter en eieren) - Trees van Leeuwen en Chris Borren
Holomed/Vitavie (Blue Ice levertraan en boterolie) - Willem Silderhuis
Remeker (rauwmelkse Jersey-kaas) - Jan-Dirk van der Voort
Jerseyvleesbestellen (Jersey-kalfsvlees) - Jacob Beeker
Mike & the Mellotones/Bronckhorster bieren (rekje met 3 ongepasteuriseerde bieren van de Bronckhorster Bierbrouwerij uit Rha, plus een speciaal hiervoor opgenomen single van Mike & the Mellotones) - Mike Donkers en Monic Bakker

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan