Weston Price Congres

Dat is balen. Ik heb dus te lang gewacht met het kopen van een kaartje. Ik dacht dat ik misschien ook aan de deur wel een kaartje zou kunnen kopen. Fantastisch natuurlijk dat het congres uitverkocht is. Ik zal dus een jaar moeten wachten.

Jammer Aart, misschien zijn er nog last minute afvallers die hun kaartje aan jou willen doorverkopen.

Aart,

Dat is zeker jammer. Ik had gedacht dat ik jou nu eens eindelijk in persoon zou ontmoeten. Je enige hoop is dat iemand nog een kaartje wil verkopen. Dus: wie kan Aart helpen?

Mike

Dank Mike voor de oproep. Ik snap wel dat er zoveel belangstelling is. Enfin, ik hou me graag aanbevolen als er ergens een kaartje over is.

Tenzij er nog een wonder gebeurt ben je er niet bij, Aart. Waarom heb je zo lang gewacht? Ik ging ervan uit dat jij er allang bij was! Hoe dan ook, ik heb vreselijke zin in a.s. zaterdag!

Mike

Twee mooie intelligente mensen die elkaar mooi kunnen inspireren.Zou zonde zijn als Aart er niet bij zou zijn.Laat Aart maar afwassen of zo Mike. :wink:

Laten we er vooral niet een "Aart moet naar binnen" actie van maken. Ik heb gewoon te lang gewacht met het reserveren van een kaartje. Belangrijk is dat het congres zoveel belangstelling trekt. Volgende keer ben ik vast de eerste die een kaartje bestelt. En als twee mensen elkaar willen ontmoeten gaat dat toch wel gebeuren. En tot die tijd blijf ik geloven in het wonder van het kaartje dat vrij komt :-)

Het leek mij ook leuk om een keer een babbeltje te maken
met mikie :) je hebt me wel geinspireerd de afgelopen jaren, mike!
Alleen een kaartje van 70 euro is voor mij op dit moment te duur, plus
je moet ook er nog naartoe komen, dan ben ik 100 euro kwijt; dit is voor mij
teveel op moment! Maar ik hoor wel hoe het geweest is, en gezondheidsradio
is er ook bij, dus de mensen die niet zijn geweest kunnen de belangrijkste punten
die te sprake kwamen dan alsnog te horen krijgen. En op het forum zou ook wel
het een en ander over nagepraat worden. In ieder geval ik wens degene die er zijn
een fijne en leerzame dag toe!

zizou

Helaas kan ik er niet bij zijn morgen. Ik wens iedereen een inspirerende en leerzame dag toe!

Jammer dat ik ook niet kan,was het meest benieuwd naar de verschillende LEEFTIJDEN die ik er zou zien,zou graag met mede 60 plussers hebben gepraat over hun ervaringen met WAPF( en eventuele struikelblokken) Er zullen toch best wat grijze koppies tussen zitten? Misschien waren er dan mensen uit Friesland en Groningen geweest om mee te praten en te vragen of er in deze provincies een goed therapeut te vinden is....
Wens jullie allemaal een hele mooie dag!
Zat nog zo es terug te lezen hoe langzaam de kaartverkoop op gang kwam en dan doorsrcollend de bede om nog een KAARTJE! leuk toch?
Babbe.

Iedereen heel veel plezier morgen, ik lees de verhalen wel weer hier op het forum, en ik knuffel op afstand mee hoor.
Als er opnames gemaakt worden lees ik dat ook graag.

Lia

Vanavond met Sally een goed gesprek gehad. We zijn het er allebei over eens dat veel hedendaagse mensen maagzuur en gal missen, waardoor ze eiwitten en vet niet goed kunnen verteren. Dit stelt ons beiden voor een grote uitdaging, aangezien dit nu juist de voedselgroepen zijn waar je je dagelijkse voeding op zou moeten baseren!

Mike

Ik wens iedereen een hele leuke en informatieve dag morgen!
ik zie de verhalen wel op het forum voorbijkomen. :D

Nieuwbegin

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan