Weston Price Congres

265 is de einstand na sluiting om 17.00 u. Wij zijn trots op jullie! Vorig jaar stopten we ergens rond 266-267, in ieder geval voor 270 aanmeldingen. Nu hebben we hetzelfde aantal en daar zijn we superblij mee! Ik kijk uit naar morgen en ik neem aan jullie ook!

Mike

Ik heb er zin in en ik ben dankbaar voor het initiatief en de energie die alle organisatoren aan de dag leggen om dit congres mogelijk te maken. Mijn ondersteuning via mijn deelname is er!

Mooi aantal. Ik kan niet wachten tot morgen :lol:

Misschien al ergens gevraagd maar kun je pinnen bij de standhouders?

Mike, wat een geweldige opkomst. Ik wens vanuit Marokko morgen iedereen heel veel plezier en leermomenten.

Lia

Ik loop morgen met een antieke zwarte hoge hoed rond. Tot morgen voor de congresgangers... :-)

En Mike, gefeliciteerd met opnieuw een mooie opkomst. Misschien komen er ook nog wat mensen morgen aan de deur een kaartje kopen.

Ik loop morgen met een antieke zwarte hoge hoed rond.

Lijkt me beter dan andersom; ik loop morgen met een moderne zwarte hoge hoed rond, met daaronder...

Sorry hoor, geintje, kun je vast wel hebben.
Veel plezier op het congres!!

Net terug van het congres. Het is een geweldige en leerzame dag geweest (met dank aan de inspirerende sprekers) en ik heb er erg van genoten. De lunch was heerlijk met nog een lekker snoeperijtje na. De standjes maakten het geheel compleet. Complimenten aan de organisatie. Het was helemaal top!!!!

Nou, en ik ben nu terug 22:00 uur. Maar het heeft zich geloond. Het was echt fantastisch en ik heb zeer genoten. Het was zeer de moeite waard en ik noteer het alvast voor volgend jaar in mijn agenda. Geweldig inspirerende sprekers, goed georganiseerd, eten om je vingers bij op te eten en leuke forumleden gezien. Dan weet je wie er achter een naam steekt.
Het was echt de moeite waard. Bedankt voor deze geweldige dag!
Groetjes
Dorothé

Na wat lezingen van MIke in Deventer en Epe te hebben gevolgd nu maar eens snuiven aan het grote werk, de Weston Price dag in Driebergen.

Het barre weer maakte me dat ik wat vroeger van huis ging maar gezien de goede wegen was dat niet echt nodig geweest. Auto om half negen geparkeerd en naast me stapt een bekend gezicht uit de auto, ene Jurglen.. ook wel weer eens leuk te ontmoeten.
Bakje thee gedronken in het gebouw en wat gepraat met standhouders o.a. van Pure Graze. Ik was ook zo vroeg dat ik niet eens mijn betaalbewijs hoefde te laten zien en er gedacht werd bij de standhouders te horen. Ontzettend leuk gebabbeld met mensen (locatiehouders/organisatoren van lezingen) uit Borne en o.a. met de “owner” van Voedzo.nl.

De tandarts uit Limburg trapte af en ik merkte ontzettend veel kennis en wat voor mij weer nieuw is was het gevolg van “De Pil” gebruik en het ongeboren kind (hormonale toxines) daar had ik nooit zo bij stil gestaan. Sally uit de U.S. behoeft geen aankondiging. Duidelijk verhaal hoe belangrijk de vitamines zijn en nog veer informatie waaronder het belang van rauwe melk. Goed ondersteund met de heldere afbeeldingen via http://www.westonaprice.org/get-involved/chapter-resources-slide-presentations/]PowerPoint[/url].
De uitgever en grappige spreekstalmeester had de gang er ook goed in en gelukkig maar want wat had ik een trek. Soep, broodje met lever pate en beneden kinowa (spreek je uit als Quinoa) en nog iets , paar scheppen rundvlees. GEWELDIG. Er was nog meer WP proof eten. Alles was tot in de puntjes verzorgd en verliep prettig, oeps de gong ging alweer en het vervolg van Sallys betoog aangehoord waarna Roelf het woord kreeg. Het ontketenen van natuurlijk overvloed in landbouw en samenleving, dat ga ik nog een nazien op zijn site want met mijn nieuwe moestuin ook weer een bak informatie wat ik nog eens rustig wil nalezen. Ik wist niet dat het bodemleven zo ongelooflijk geavanceerd is. GMO houdt geen stand, gelukkig maar want het chronisch botulisme a.g.v. GM diervoeders wat we te zien kregen is regelrechte horror! Mike Donkers mocht ook nog even aan het woord en dat was zoals verwacht bijzonder onderhoudend. Tijdens de pauze gesnoept van Emmys soesjes en ben zeer benieuwd naar het recept van deze met rauwmelkse slagroom gevulde heerlijkheden.

Er is nog veel meer te vertellen maar ga nu ontbijten met zuurdesem speltbrood van De Veldkeuken voorzien van een dikke laag roomboter van De Beekhoeve. Heerlijk. Tot volgend jaar.

Smakelijk, Johnny, en leuk dat je er was. Ik heb lang niet met iedereen kunnen praten gisteren, maar ben wel de hele dag met veel interessante en leuke mensen in gesprek geweest. We kunnen terugkijken op wederom een geslaagd en uitverkocht congres!

Mike

Het was inderdaad een mooie en zeer leerzame dag. Ik had mijn vader mee, die eigenlijk op zag tegen deze dag. Hij was bang voor grijze wollensokkentypes ;).

Maar al na de eerste lezing en vooral na de lezing van Sally was hij om. Alles viel voor hem op zijn plaats. Echt geweldig, weer een wapfer erbij.

Ik ben nu het door jou vertaalde boek aan het lezen Mike. Mijn complimenten! Deze dag heeft me zeker gesterkt in mijn opvattingen.

johnny, ja het was een leuke leerzame dag.
Wel jammer dat mensen nu niet op de badges hun forumnaam hadden staan.

Kijk eens voor je tuin op www.debiologischemoestuin.nl

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan