Weston Price Congres

Wat ik tot nu toe heb begrepen zijn Engelse sprekers voor enkele een bezwaar, maar die trekken mij juist aan. En hoe leuk is het om je onder gelijkgezinde te begeven een veel gehoorde klacht op het forum is dat mensen zich alleen voelen staan in hun opvattingen. Nu kun je je eens wentelen in een gezelschap dat er dezelfde eet- en leefgewoontes op na houdt, neem je kans!

Ik las ergens dat de prijs zo 'hoog' is door de lunch die erbij zit. Misschien is het mogelijk een kaartje zonder lunch aan te bieden? Voor degenen waarvoor dat een struikelblok is?

Manon

Taal is voor sommigen inderdaad een issue maar voor hoeveel leden/lezers zal dit een issue zijn? Ik denk toch relatief weinig.
ad

Ik heb, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, die dag Open Dag op school. Misschien is het op een andere dag, of ik moet een hele goede smoes hebben om daar onderuit te komen.

Een kaartje zonder lunch bieden we niet aan. Het is een compleet verzorgde congresdag, incl. warme WP-lunch. Even de voordelen op een rij:

- Korting met de trein
- Kennis die niet in geld is uit te drukken, verwoord door zeer boeiende sprekers
- Ontmoeting en samenkomst van gelijkgestemden
- Warm eten, geheel volgens de door ons gestelde richtlijnen

Zoiets moet je toch 65 euro waard zijn? Jullie bijdrage verzekert het welslagen van dit evenement en hopelijk vele vervolgevenementen!

Mike

Krijg je een kaartje via de post, mail of hoe werkt het?

Na betaling ontvangt men een bevestiging van betaling, hier zetten we in dat die mail geprint moet worden en als toegangsbewijs meegenomen moet worden.

Mike

Ik ben (was al meteen) geinteresseerd. Woon in Amstelveen. Met wie kan ik mee?

Mike, Ik denk dat het eten heel lekker is. Helaas ben ik altijd bang om onderweg te eten. Je kent het probleem. Dus misschien betaal ik het gewoon en eet niet mee.
Ongetwijfeld gaat er room of creme-fraiche in. Heel erg lekker.
Is het menu trouwens bij jullie zelf al bekend?

Kan dat engels anders tegelijkertijd vertaald worden, in ieder geval in grote lijnen?

Nee, we doen niet aan tolken, want dat haalt de sprekers uit hun 'flow' en uit hun verhaal.

Mike

Dan wacht ik die mail nog even af, want die heb ik nog niet ontvangen. Ik neem aan dat dit niet iedere dag gecheckt wordt. Ik heb tot op heden alleen de bevestiging van de bestelling ontvangen. Maar geen betalingsbevestiging.

Doggybag meenemen Liesje :D

Wordt de warme lunch een koude snack in de namiddag? Zonde om het weg te gooien!

Is de engelse taal dan een idee om via sheets wat belangrijke trefwoorden neer te zetten?
Mensen die wel een beetje engels kunnen verstaan een handje helpen? Om het leuk te houden
Alexandra, heb jij die hond?

Ben ik nou de enige die dingen leest???? Liesje, kijk eens op die site die hierboven staat aangegeven. Daar staat dat je op voorhand een samenvatting krijgt in het nederlands van wat de engelse sprekers te vertellen hebben. Luister alvast eens naar het filmpje van Sally op die site. Dan kan je horen of je het een beetje begrijpt.

Nee, ik heb geen hond, ik ben zelf een vuilnisbak :D Die doggybag is voor jezelf, kan je 's avonds ook van dat lekkere eten smullen.

Ha ha ha, ik heb indeed de samenvatting even gemist. Is ook goed natuurlijk.
waarschijnlijk bedoel je het een beetje cynisch maar inderdaad, ik kan het ,s-avonds eten.
Ben alleen niet gewend om in een restaurant te zeggen, stop maar in dit pannetje, ik neem het mee.
:lol: :lol:

Ik bedoel het helemaal niet cynisch! Gaat lekker de afgelopen dagen hier. Mensen lezen tussen de regels door en ik schrijf niets tussen de regels, vinden serieuze opmerkingen van mij grappig en nu ben ik weer cynisch. Heerlijk, geschreven taal :D
Ik vindt serieus dat als je niet mee kan eten door je klachten je best een bordje mee naar huis mag nemen. Je hebt er voor betaald, er is op je gerekend. Waarom zou je het niet op een later tijdstip eten? Al het eten dat ik thuis maak is in principe koud ook lekker, dus waarom het eten van het congres niet? Of even warm maken in een pannetje.
Maar ja, dan moet je wel komen!!!!! Anders kan ik geen zakjes voor je vullen Liesje!

Geen seconde over getwijfeld, direct geboekt. Wij moeten op alles besparen dus geen kadootjes etc. deze maand,maar dit kon ik echt niet weerstaan. Manlief ook enthousiast gelukkig dus die gaat mee. Lijkt me geweldig om zoveel mogelijk gelijkgestemden te zien. En je steekt er nog van op ook :D

Nou, ik heb voor 75% besloten dat ik kom. Maar ik laat het idee nog even verder bezinken. Iemand vroeg waarom de forumleden die niet komen daartoe hebben besloten. Tuurlijk, ik vind het aan de prijs, maar als ik iets graag wil dan laat ik me door geld niet zo gauw tegenhouden (tot op zekere hoogte natuurlijk). Het gaat mij meer om het feit dat het me een volledige zaterdag kost, in een tijd dat ik het op m'n werk al razend druk heb. Is het me dat waard? Leer ik voldoende nieuwe dingen die ik nog niet wist via het WP-forum? Heb ik inderdaad leuke gesprekken met andere forumleden? Of weet ik 's avonds nog niet wie wie was? Tip: misschien is het leuk de forumleden een button met hun forumnaam te laten dragen.
Ik zeg altijd: geen tijd is andere prioriteit, en dat geldt hier ook. Het congres moet mij voldoende meerwaarde bieden anders is het me de tijd- en geldbesteding niet waard, hoe goed de sprekers ook zijn.

Inderdaad, heerlijk, die geschreven taal. Dat was zondag voor mij de reden om Mike weer eens 'in the flesh' te treffen. Goede beslissing.

Dat Muskiet op een Weston Price forum komt spreken zegt al wat zou je denken of komt hij om zuiveldrinkers 'bekeren'?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan