Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het programma is deels Engels gesproken. Je ontvangt bij aanvang een korte Nederlandse samenvatting van deze onderdelen. Er wordt ter plekke niet vertaald. Ben je niet zo goed in Engels? Neem dan iemand mee.
Beide sprekers zullen hun meningen goed kunnen onderbouwen en niemand is te oud om nog iets te leren.
Wederom een rede voor een Q&A.En ook om erbij te zijn. :idea:
ad
Ik wil zeker ook komen en wil jullie natuurlijk niet missen maar wil dan wel met de trein gaan want om te rijden als de sneeuw ligt zie ik niet zitten.
Misschien een idee om het de volgende x in mei of zo te houden
He Vanille,
Hoe weet jij dat er sneeuw ligt op 01-02-2014??wat kun je nog meer voorspellen?? :lol:
En trouwens dan rijden de treinen ook niet,is mijn ervaring(blaadjes,storm,sneeuw).
ad
Ik ben er nog in bezig, met kleine stukjes. Ik ben nu wel (was ik al eerder mee begonnen)minder schildklier hormoon aan het nemen maar dat wil nog niet zo vlotten. Ik krijg ineens 's nachts kramp in mijn voet of wordt wakker van de ijskoude voeten en weet niet of dit wel goed is om dit zomaar te doen. Ik slik dit ook al jaren en mijn lichaam is dit natuurlijk gewend.
Ik ben nu wel off topic, als je wil reageren, misschien in het schildklier topic doen.
Ik vind het niet erg om naar huis te rijden maar dan is een borrel geen optie. Treinverbindingen BE-NL zijn onbestaande dus dat is ook geen oplossing. En mij kunnen ze hier in het weekend wel een nachtje missen dacht ik zo
Tot nu toe heb ik niemand kunnen overhalen om mee te gaan. Tsja...sinds die vissenogen hebben nogal wat mensen een verkeerde voorstelling van WAPF gekregen.Guilte as charged.
Zal mijn best gaan doen om de meningen te veranderen.
Misscien dat de mogelijkheid tot borrelen na de middag een prikkel zal zijn.
ad
Ik heb me nog niet aangemeld. Ik ben in januari al verschillende dagen weg ivm cursus. Vind het zowat om mijn zoontje weer ergens onder te brengen. Toch zou ik graag willen..ik denk er nog even over na..! Vandaag wel iemand anders enthousiast gemaakt die ws gaat!
Misschien een idee om het de volgende x in mei of zo te houden
Dan krijgen we sprekers als Sally Fallon en Dave Wetzel niet. De week daarop spreken ze in Londen op de Wise Traditions Conference, dat is de reden waarom wij ze hebben weten te strikken. Des te meer reden om een kaartje te kopen, want dergelijke kanonnen als sprekers kun je simpelweg niet aan je voorbij laten gaan!