Weston Price Congres

Ik denk dat hij allang blij is dat er een groep opstaat die dit soort dingen wil organiseren. Dus we moeten we zorgen voor een volle zaal!

Ik heb alles doorgelezen maar nergens gevonden dat er een korte vertaling wordt rondgedeeld.
Ben benieuwd waar dit zou moeten staan.

Het programma is deels Engels gesproken. Je ontvangt bij aanvang een korte Nederlandse samenvatting van deze onderdelen. Er wordt ter plekke niet vertaald. Ben je niet zo goed in Engels? Neem dan iemand mee.

Onderaan de pagina over de sprekers.

Beide sprekers zullen hun meningen goed kunnen onderbouwen en niemand is te oud om nog iets te leren.
Wederom een rede voor een Q&A.En ook om erbij te zijn. :idea:
ad

Enjoy, lijkt me dat er maar 1 manier is om daar achter te komen... Ik vind die button wel een aardig idee.

Ik wil zeker ook komen en wil jullie natuurlijk niet missen maar wil dan wel met de trein gaan want om te rijden als de sneeuw ligt zie ik niet zitten.
Misschien een idee om het de volgende x in mei of zo te houden :-)

He Vanille,
Hoe weet jij dat er sneeuw ligt op 01-02-2014??wat kun je nog meer voorspellen?? :lol:
En trouwens dan rijden de treinen ook niet,is mijn ervaring(blaadjes,storm,sneeuw).
ad

hahaha dat ga ik jou niet vertellen, :?

Daarom wacht ik toch nog maar ff om een kaartje te kopen maar wil het ook weer niet missen, ik zie wel kan er nog een tijd over nadenken.

Ik ben er nog in bezig, met kleine stukjes. Ik ben nu wel (was ik al eerder mee begonnen)minder schildklier hormoon aan het nemen maar dat wil nog niet zo vlotten. Ik krijg ineens 's nachts kramp in mijn voet of wordt wakker van de ijskoude voeten en weet niet of dit wel goed is om dit zomaar te doen. Ik slik dit ook al jaren en mijn lichaam is dit natuurlijk gewend.
Ik ben nu wel off topic, als je wil reageren, misschien in het schildklier topic doen. :-)

Kun je daar toevallig ook ergens heel dicht in de buurt blijven slapen? ik zie geen hotelkamers van Antropia zelf? Of kijk ik er overheen..

Ik vind het niet erg om naar huis te rijden maar dan is een borrel geen optie. Treinverbindingen BE-NL zijn onbestaande dus dat is ook geen oplossing. En mij kunnen ze hier in het weekend wel een nachtje missen dacht ik zo :D

Mijn spamacties hebben al resultaat opgeleverd, de teller staat nu nog op 1, maar ik verwacht er nog meer.

Tot nu toe heb ik niemand kunnen overhalen om mee te gaan. Tsja...sinds die vissenogen hebben nogal wat mensen een verkeerde voorstelling van WAPF gekregen.Guilte as charged.
Zal mijn best gaan doen om de meningen te veranderen.
Misscien dat de mogelijkheid tot borrelen na de middag een prikkel zal zijn.
ad

Ik heb me nog niet aangemeld. Ik ben in januari al verschillende dagen weg ivm cursus. Vind het zowat om mijn zoontje weer ergens onder te brengen. Toch zou ik graag willen..ik denk er nog even over na..! Vandaag wel iemand anders enthousiast gemaakt die ws gaat!

Wat een tegenvaller. Begrijp er niks van. Maar 25 inschrijvingen.
Er zijn kennelijke maar weinig echte wafpers en veel pseudo wapfers.

Vanille, als het heeft gesneeuwd hoeven we alleen maar eerder van huis te vertrekken. De rest komt vanzelf goed. Dus kom op!

Om bij het thema te blijven,ik gok op een sneeuwbal effect.Niet opgeven maar blijven promoten(misschien een advertentie in de Viva). :lol:
ad

Misschien een idee om het de volgende x in mei of zo te houden

Dan krijgen we sprekers als Sally Fallon en Dave Wetzel niet. De week daarop spreken ze in Londen op de Wise Traditions Conference, dat is de reden waarom wij ze hebben weten te strikken. Des te meer reden om een kaartje te kopen, want dergelijke kanonnen als sprekers kun je simpelweg niet aan je voorbij laten gaan!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan