Ik voel me opperbest, hoor, en ben zeker niet boos of chagrijnig. Ik probeer je een spiegel voor te houden en mensen gaan stijgeren als ze in die spiegel kijken en geven dan de persoon die de spiegel voorhoudt de schuld.
Dit overkomt me zeer regelmatig op dit forum en het betreft vrijwel zonder uitzondering vrouwen. Ik heb nl. nogal een mannelijke duidelijkheid en vrouwen willen altijd de harmonie bewaren en aardig gevonden worden. Een prima kwaliteit, maar daardoor kun je verstrikt raken in jezelf onvoldoende uiten, in in jezelf gekeerd zijn. Ik zie het bij jou ook terug in jouw posts over je schoonfamilie. Als je je dan uit, doe je dat na jezelf veel te lang te hebben ingehouden en wat ik lees is: stress, stress en nog eens stress. Houd te lang het deksel op een pan en de boel gaat een keer overkoken. Dat zal mij niet overkomen, want ik uit mezelf zeer goed en duidelijk en daardoor word ik juist niet boos en chagrijnig, integendeel zelfs!
Als jij buikpijn krijgt van teveel kefir, weet je dat voor de volgende keer en doe je het dan wat rustiger aan. Het leven is alleen maar zo moeilijk als je het zelf maakt. Probeer de antwoorden op je vragen allereerst in jezelf te zoeken en niet bij iemand die je bestempelt als autoriteitsfiguur. Mijn advies is goed bedoeld, want ik wil dat je gebruik maakt van je geboorterecht op vrijheid van bewustzijn (vrije wil)! Deze info is net zoveel voor jou bedoeld als voor anderen die meelezen. Ga eerst zelf ervaren voordat je gaat vragen om pasklare formules.
Zie ook wat ik hier schrijf:
https://www.fatsforum.nl/topic/colloidaal-zilver#post-22358
Quote:
Zojuist heb ik ook nog iemand geprobeerd duidelijk te maken dat je uit moet gaan van principes en geen formules en dat je binnen die principes je eigen, persoonlijke weg moet vinden op basis van vrijheid van bewustzijn, oftewel: vrije wil. Dit wordt ons van jongs af aan afgeleerd door onze ouders en leerkrachten en later door onze collega's, onze bazen, onze doktoren, etc. Mensen maken dingen vaak veel te moeilijk omdat ze maar blijven vragen, vragen, vragen. Die vragen ontstaan in het hoofd, het antwoord zit in je 'onderbuik', je wist het al die tijd al, als je maar niet in je hoofd zit. Dit zou wel eens het woord 'koppig' kunnen verklaren!
Doe ermee wat je wil. Of je vindt mij boos en chagrijnig, of je durft in de spiegel te kijken en laat dit eens goed op je inwerken...
Mike