Hoi Lievergezond! Die schimmelnagels heb ik terug sinds ik (toch weer!) van de zomer nagellak heb opgedaan en paar weken heb laten zitten. Ik vreesde al dat de (minimale) schimmel terug zou zijn i.v.m. de afsluiting van de nagellak. En ja hoor! Nu weer 2 maal daags tea tree olie er op en je ziet er niks meer van maar het zit er natuurlijk nog wel. Vooralsnog denk ik dat het niet lang meer kan duren eer dat mijn cp omhoog gaat want de eerste, best heftige ontgifting heb ik achter de rug. En, tijdens het ontgiften zakt de cp.
Ik ben evenmin van plan om te stoppen met WAP eten!
Suikerschommelingen zijn bij mij sinds volledig overgaan op WAP-voeding niet meer aan de orde. Tussendoortjes taal ik niet meer naar. Als ik met niet-WAP-pers op stap ben, vind ik het erg opvallend dat zij rond 13.00 uur altijd beginnen over t 'moeten'eten want ze hebben zo'n enorme trek. Dan denk ik altijd: oh ja, dat had ik voorheen ook! Nee, 13.00 uur is voor mij tegenwoordig veel te vroeg om alweer iets te nemen. Steeds vaker eet ik in de middag dan ook niet.
Toevallig heb ik vorige week tijdens onze vakantie in Scandinavië ook sinds 1 jaar weer eens aardappelen gegeten en moe dat ik er ook van werd!
Tijdens stress gaat de pols omhoog maar ik lag nog op bed (direct na het wakker worden) toen ik zo'n enorme hoge pols had!. En, de hele dag bleef hij zo hoog. Was natuurlijk wel tijdens de reinigingsfase.
De eerste weken had ik ook pijn op mijn heupen en ik had het idee dat dat kwam omdat ik alleen nog maar op mijn zij slaap (voorheen afwisselend op zij-rug-zij). Buikslapen wat het grootste voordeel oplevert, lukt mij niet.
Als ik in de nacht wakker word, merk ik soms dat ik diep ademhaal en bijna in paniek raak (nog nooit zo erg dat ik de pleister eraf heb moeten trekken) dan ga ik verminderd ademhalen en val toch weer in slaap. Op mijn linker zij is het trouwens veel moeilijker om verminderd te ademen dan op mijn rechter zij. Ga ik ook maar eens met Masha over hebben.
Bedankt voor je snelle reactie!