Ik heb met mijn coach T gemaild en volgens haar is mijn vriendin waar ik over vertelde, galstenen kwijtgeraakt door de buteyko. Dat moet ook wel, want ze heeft een dag pijn gehad en ze zei zelf dat het leek of er stenen uit kwamen. Gelukkig heeft ze weer contact met T.
@ Edwin,
Hartstikke goed dat je cp zo hoog is!
Merk je ook lichamelijke verbeteringen? Dat moet je nou toch wel hebben?
Ik heb ook vaak erge buikpijn gehad, maar dan kwam er daarna flink wat uit!
@ Tizz,
Het komt vaak voor dat mensen in het begin de pleister in hun slaap er af halen, maar dat gaat op een gegeven moment over, volgens het boekje van Masha Anthonissen " Leef gezond, adem rustig".
Wat een geweldig boekje, ik raad het iedereen aan om het te lezen. In het begin was ik nog te ziek om het te lezen, maar nu gaat het heel goed en kon ik er zondag niet meer mee ophouden. Alles wordt zo duidelijk en ik ben nu nog meer gemotiveerd om verminderd te ademen en ik begrijp ook beter hoe het moet. Er staat zo veel goede informatie in.
@ Lievergezond,
Wat goed Lievergezond dat jij het boekje aan anderen laat lezen. Ik wou het aan mijn buurman geven die ook last heeft van tinnitus, maar nee, hij doet er niets mee en ik ook nog lekker aan de statines...
Bedankt Sheila, dat je me bent blijven zeggen dat ik het moet lezen!