Ik vind die artour er ook niet helemaal gezond uitzien eerlijk gezegd, maar hij is wel door de vrouw van buteyko opgeleid.
Hij is inderdaad vegetariër volgens mij. Ik neem niet alles wat die zegt serieus, maar veel dingen die hij voorspeld komen wel uit. Mijn ochtend CP is inderdaad 25s bijv.
Ik loop hard en doe foundation training. Ik ben er zelf van overtuigd dat duurloop waar je ver over je grenzen gaat helemaal niet goed is. Dus ik doe nooit aan hele lange sessies, ik doe het zo lang ik het leuk vind. Ik probeer het speels te houden, soms beetje free running achtig.
In het begin deed ik er echt maar 2/3 min, en dan de rest wandelen. Nu zo'n 10 min rennen, 10 min wandelen, en dat zes keer op een dag.
Ik heb het beetje in mijn studie ritme gemengd, ik studeer zo'n 8 uur per dag, en als pauze doe ik dan een sessie van, 1 founder, 5 min wandelen, 10 min rennen, 5 min wandelen, 1 founder.
En dat dan een stuk of 6 keer. Echt serieus, meest heerlijke studieritme dat ik ooit heb gehad. Afwisseling van denken en doen werkt heel goed.