Beterschap Mike

hee mike lekker weer thuis in je eigen vertrouwde omgeving omringd door je liefdes ,heerlijk!
heb je verhaal gelezen en je hebt een hele reis gemaakt van toilet naar ziekenhuis.

zou je misschien voor mij wat gedetailleerder willen vertellen hoe je nu de dingen aanpakt qua detox en eventuele aanvullingen.

ik ben weer een paar stappen terug op de ladder,vandaar mijn late berichtje.

hoop dat je snel weer opknapt en ons van advies kan voorzien want al ken ik je pas kort zou je niet kunnen missen,en dat klinkt misschien wat zweverig en raar maar als je iemand tegenkomt op je weg waar je al zolang op hobbelt is dat een waar geschenk!
enne dat directe eerlijke,eindelijk!!

silvia

 
Fijn dat je weer thuis bent Mike!
Voorspoedig herstel gaat zeker helemaal goed komen vooral met die lekkere soepjes van Monic.
Lekker recept zeg, ga ik ook eens proberen.
 
Liz85/Celticmyst heeft opnieuw de status van toeschouwer en kan dus wel meelezen maar niet meer meeschrijven. Twee forumleden op 1 dag ergeren gaat te ver. Ze zuigt nog steeds mensen leeg als een energievampier. Zo zonde dat iemand van nog geen 30 jaar al zo neurotisch is, maar ook dat is helaas een degeneratief verschijnsel, waarbij we allerlei klachten die mensen vroeger na hun 40e jaar vertoonden nu op steeds jongere leeftijd zien.

Mike
 
Fattymama's detox/opbouw ontbijtje (2 personen):

Men gooit in de pan...

veel kokosolie
veel roomboter
verse knoflook
6 eieren
keltisch zeezout
kerriekruiden met extra geelwortel
vers gemalen peper op het eind toevoegen

Zachtjes vuurtje eronder met een deksel erop.

Roggebrood roosteren...gebakken ei erop inclusief de olie (mjammie)

Smakelijk!

:)
 
Bedankt Monic,

Dit ga ik ook proberen.

Zeg, weten jullie dat ik alle interessante informatie heb opgeslagen? Ik heb nu een document met ongeveer 55 blz. Allemaal dingen die ik interessant vind op dit forum en graag nog eens teruglees.
Ik druk ook hele pagina's af en maak er boekwerkjes van, ook al die alleen lezen pagina's en de informatie op de site van Mike en die op de site van Lia (Poeki).
Zo heb ik alles steeds op papier/ en de computer, en is het voor mij steeds weer na te zoeken.
 
Zo zag ik er gisteren uit, vers uit het ziekenhuis:

wTjulQb.jpg


Mike
 
Wat leuk om je nu eens "in je ogen" te kunnen kijken. Helaas heb ik je nog nooit ontmoet dus dit vind ik echt even leuk. De baard staat ergggg gaaf. Mag best terug :)
 
Ik vond die baard helemaal niks en was blij dat ik hem kwijt was. Ik vond het een soort Kenny Rogers-look. En als ik nou ergens een hekel aan heb...

Mike
 
Zonder baard: docent Nederlands/Engels
Met baard: docent Biologie/Natuurologie

Dus met baard zie je er meer wapf uit Mike:)
 
Maf idee in jezelf hoor Mike, die Kenny Rogers look. Ik vind juist dat je er als een natuurmens uitziet met baard. Erg WAPF dus idd :mrgreen:
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan