Beterschap Mike

Oke, dat is in ieder geval een pluspunt. Meestal krijg je bij van alles en nog wat meteen, desnoods preventief, antibiotica maar in dit geval dus niet nodig. Des te beter, hoef je de darmflora ook niet weer op te bouwen.
 
Sinds gisteren produceer ik zure, bijna zwarte diarree. De gifstoffen komen eruit! Vanochtend ben ik dan ook maar begonnen met het leverdrankje van eierdooiers, olijfolie en citroen ter verdere ondersteuning van mijn lever en galblaas.

Mike
 
Vanochtend was de eerste keer dat ik wakker werd zonder hoofdpijn. Tot nu toe heb ik nog steeds geen paracetamol hoeven slikken of wietolie hoeven gebruiken, so far so good. Ik ga kijken hoe lang ik dit op eigen kracht volhoud. Ik voel me zeer fit, terwijl ik rond dit tijdstip (tussen 3 en 4 's middags) normaal toe ben aan rust of slaap. Het herstel verloopt dus voorspoedig! Elke dag maak ik een wandeling door de stad om mijn beenspieren te trainen, want 10 dagen op bed liggen gaat je niet in de kouwe kleren zitten.

Mike
 
Fijn dat het zo goed gaat Mike. Mocht je toch wel een keer pijnbestrijding nodig hebben laat de paracetamol dan alsjeblieft links liggen.

Zoek maar eens op 'paracetamol' in dit artikel: http://exendo.be/endorfine-artikel-met-referenties/

Wietolie is voor meer nuttig dan alleen pijnbestrijding, echter heb ik het idee dat het teveel het denkwerk en de alertheid beïnvloed. Ik ben dan ook blij te lezen dat je lekker geen middelen nodig hebt.
 
Heksje,

Toch ben ik blij dat er paracetamol bestaat! Im het ziekenhuis zat ik naast paracetamol ook aan de oxynorm en oxycontin, morfinevarianten. Ik ben er thuis 'cold turkey' mee gestopt, zonder enige ontwenningsverschijnselen.

Voor wat betreft wietolie (ik gebruik de CBD-variant) en het effect hiervan op mijn mentaal functioneren: heb jij iets hiervan gemerkt in mijn posts sinds mijn thuiskomst afgelopen zaterdag? Alles werkt prima, hoor. Sterker nog, zelfs met die oxy's in het ziekenhuis functioneerde ik mentaal prima, lees mijn bijdrages er maar op terug! Dit schreef ik exact een week geleden, toen ik nog in het ziekenhuis lag:

https://www.fatsforum.nl/topic/bildenberg-feestje-nadert-zijn-einde/page/25/#post-132838

I rest my case.

Mike
 
Voor wat betreft wietolie (ik gebruik de CBD-variant) en het effect hiervan op mijn mentaal functioneren: heb jij iets hiervan gemerkt in mijn posts sinds mijn thuiskomst afgelopen zaterdag?

Geen idee Mike.
Grappig dat je mijn opmerking gelijk naar je toe trekt en persoonlijk opvat. Het was namelijk niet naar jou toe bedoeld al verwachtte ik -toen ik mijn bericht later nalas- je reactie wel ;)


 
Fijn Mike dat je vandaag hoofdpijnvrij bent geweest. Je herstelt echt snel.
En volgens mij functioneer je mentaal ook nog prima. Niets aan de hand.

Alhoewel ik vond je ineens wel een stuk milder naar de reguliere gezondheidszorg toe maar dat zal ongetwijfeld komen door deze ervaring.
 
Alhoewel ik vond je ineens wel een stuk milder naar de reguliere gezondheidszorg toe maar dat zal ongetwijfeld komen door deze ervaring.

Dit antwoord is ook naar ad toe:

In een ideale wereld zouden we technologie hebben ontwikkeld zonder radioactieve fotografie of contrastvloeistof die minstens zo effectief was, zo niet effectiever. In een ideale wereld hadden we betere, minder toxische pijnstillers gehad. De mens is in staat tot alles waar hij zijn aandacht op richt, letterlijk!

Maar ik moet het, net als jullie, doen met de wereld zoals deze er nu uitziet. Gezien de professionaliteit en menselijkheid van de MENSEN die mij geholpen hebben gedurende mijn verblijf in het ziekenhuis kan ik niets anders dan lof uitspreken voor de kwaliteit van de zorg die mij is verleend.

Mike
 
Vandaag werd ik opnieuw wakker zonder hoofdpijn. De paracetamol ligt nu al 2 dagen ongebruikt klaar!

Mike
 
Ik moet niet over mijn grenzen gaan, daar ben ik me van bewust. Ik moet mijn geest aan niet teveel prikkels blootstellen, vooral geen negativiteit of zware kost.

Waarom je dan weer bezighouden met wereldse gebeurtenissen?, zul je zeggen. Ik heb het al vaker gezegd: ik beschouw dit als een objectieve studie en laat het dus niet emotioneel binnen komen en daarnaast gedij ik bij het scherpen van mijn geest, noem het maar een soort hersengymnastiek.

Veel ontspannig en rust is dus geboden en dat streef ik dan ook na. Daarnaast dagelijkse fysieke activiteit in de juiste mate, want ook op dat gebied moet ik niet over mijn grenzen gaan. Mijn beenspieren worden door de dagelijkse wandelingen steeds sterker en soepeler, maar ik ervaar nog steeds stijfheid op dat gebied. Ik ben er dus nog niet volledig, maar boek wel razendsnel vorderingen!

Voor wat betreft de voeding valt mijn plannetje om na het ontslag uit het ziekenhuis maar eens een tijdje te leven op kefir en bouillon in duigen. Ik merk dat ik meer voedsel nodig heb dan normaal en vooral vast in de vorm van koolhydraten voor directe energie. Ik zet dan ook de in het ziekenhuis ingeslagen weg voort van het eten van brood met komijnkaas en appelstroop, deze keer met kwaliteitsvarianten (Crombach appelstroop van hoogstamfruit, lekker zuur!). Ik weet niet wat ik ineens heb met appels, maar ook ongezoete appelpuree met flink veel kaneel staat dagelijks op het menu. Verder heb ik ineens iets met zwarte bessen en maak zelf cassis van puur zwarte bessensap met Spa Marie Henriette. Ook kreeg ik gisteravond ineens zin in drop en daar ga ik vandaag aan toegeven door Panda-drop in huis te halen. Ik leid hieruit af dat mijn bijnieren het nodig hebben, aangezien zoethout en zwarte bessen de bijnieren ondersteunen.

Mike
 
Waarom je dan weer bezighouden met wereldse gebeurtenissen?, zul je zeggen

Nee dat hoor je mij niet zeggen :-)

Rust inderdaad goed uit, wat dat dan ook concreet voor jou betekent.
Niet te snel jezelf voorbij te hollen.

(zure) appels, zwarte bessen, kaneel, zoethout: klinkt goed.
 
Waarom je dan weer bezighouden met wereldse gebeurtenissen?, zul je zeggen. Ik heb het al vaker gezegd: ik beschouw dit als een objectieve studie en laat het dus niet emotioneel binnen komen en daarnaast gedij ik bij het scherpen van mijn geest, noem het maar een soort hersengymnastiek.

Ja ik was juist wel bang dat dit te belastend voor je zou zijn, maar dat is vanuit mijn eigen perspectief gedacht omdat al dit nieuws bij mij veelal wel emotioneel binnen komt. Houd deze grens goed bewaakt Mike.

Fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat en goed dat je aanvoelt wat je nodig hebt alsmede dat je hier ook naar handelt.
 
Ja ik was juist wel bang dat dit te belastend voor je zou zijn, maar dat is vanuit mijn eigen perspectief gedacht omdat al dit nieuws bij mij veelal wel emotioneel binnen komt.

Daarom zie je ook relatief weinig vrouwen in die activistische truth-beweging. Mannen kunnen hier nu eenmaal objectiever en feitelijker en zakelijker onder blijven, zonder zich mee te laten slepen door hun emoties.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan