Beterschap Mike

Hoi Mike,

Daar had ik ook niet op gedoeld hoor.
Voor mij is de levertraan een heilig middel en ik zit nu toch te overdenken of ik niet toch nog 2 caps meer weg krijg.
Iedereen die het maar wilt horen, vertel ik over de levertraan. Het is het enige supplement wat ik neem en ik ben zo blij dat ik van het bestaan af weet.
:-)
 
Goed nieuws als ik het zo lees Mike.
Volgens mij gaat het de goede kant op met jou gelukkig.
Is al bekend of je morgen echt naar huis mag?
 
Een beetje balen hier. Ze draaien hier vandaag zondagsdienst, waarschijnlijk vanwege de intocht van vierdaagselopers. Eigenlijk zou vanochtend de drain eruit gehaald worden, maar er is iets tussengekomen en de desbetreffende arts zit op de spoedeisende hulp. De drain gaat er vandaag nog uit, maar wanneer weet niemand.

Mike
 
dorotebjs, ik gebruik de gewone levertraan. Vroeger ging ik over mijn nek en proefde nog uren die smaak. Nu wil ik het perse gebruiken en hoe doe ik dat nu?
Ik maak een bekertje diksap klaar, neem daar alvast een slokje van, dan een eetl. met een beetje olie plus een beetje geconcentreerd diksap, lepel in mijn mond, mond met inhoud niet bewegen, slokje limonade erbij en hup weg. Daarna ga ik wat eten. Dat beetje diksap moet ik dus voor lief nemen, maar het bekertje limonade hoef ik verder niet eens meer leeg te drinken. Doordat ik meteen wat eet heb ik ook geen oprispingen.
Goed te doen dus, tenzij je geen biol. diksap wilt gebruiken. Ik heb mijn methode al eens ergens gepost.
Misschien heb je er wat aan aan deze tip.
 
HOERA! Lekker hoor Mike. Het gaat supersnel en ik vermoed toch echt dankzij je gezonde voeding, je gezonde lichaam en je gezonde geest met positieve instelling.
 
wat fijn Mike. Ik ben benieuwd of je na een aantal weken kunt zeggen of er (positieve) veranderingen zijn voor jou.
Ik had regelmatig (niet altijd) en vooral in het weekend hele erge hoofdpijn en die hoofdpijn heb ik eigenlijk niet of nauwelijks ooit nog gehad daarna.
 
Liesje: Ik heb niet zozeer een probleem met de smaak van de levertraan, maar met de consistentie. Dus de dikte. Is waarschijnlijk in mijn hoofd (tussen de oren).
Maar bedankt voor de tip. Ik kan eens een capsule openmaken en dan proberen.
 
Ik heb niet zozeer een probleem met de smaak van de levertraan, maar met de consistentie. Dus de dikte. Is waarschijnlijk in mijn hoofd (tussen de oren).



Dan verdun je toch gewoon de levertraan met water? Probleem letterlijk en figuurlijk opgelost!

Mike
 
Oh, dat is ook nog een mogelijkheid. Kijken of ik het zo weg krijg. En mocht het lukken, dan kan ik gewone levertraan kopen. Maar, dit was toch al wel okay met die capsules, alleen zijn ze wat prijzig.

Ik ga het proberen!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.899
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan