Beterschap Mike

Ja, ik weet toen ik de eerste keer een video over satanische praktijken zag (een vrouw vertelde over wat ze gezien had en zelf had moeten doorstaan), ik de gehele nacht en nog dagen daarna, me heel slecht voelde. Ik voelde zelfs de neiging om over te geven. Ik heb me dus heel erg laten meeslepen.

Ook als ik iets lees over dierenmishandeling dan kan ik daar heel erg extreem in meegaan.
 
Het zal met vrouwelijkheid EN met aarding te maken hebben vermoed ik. Al zal ik als vrouw er altijd wat meer moeite mee houden dan een man. Het zij dan maar zo. Ik kan gelukkig wel voor mezelf bepalen wat een juiste dosering is.

Het valt me echter ook wel op dat alle informatie veel gaat over mannelijk handelen. De man kijkt dus objectiever en zakelijker naar het handelen van de andere man. Uiteraard is niet de volle 100% het geval.

Zal het ook zo zijn dat mannen elkaars handelen beter begrijpen en daarom zich minder mee laten slepen? Daarmee bedoel ik niet dat ze het goedkeuren want dat is heel iets anders.
 
Het valt me echter ook wel op dat alle informatie veel gaat over mannelijk handelen.

Hoe bedoel je precies?

Mike
 
Vele berichten gaan over ideeën, plannen en acties van mannen. Het zijn weliswaar de mannen zoals Alex Jones die er verslag van doen, maar de nieuwsberichten gaan veelal ook over mannen.

Uitzonderingen zoals berichten over Hillary Clinton vormen hier dan m.i. de regel.

 
Dat is de crypto-matriarchie. Wat onze elite voorstaat is een 'beehive', een insectenstructuur met een koningin aan de top, waarbij de mannetjes slechts als werkbij dienen. Door de agenda in het openbaar uit te laten voeren door mannen lijken we met een patriarchie te maken te hebben en valt het niet op dat we een verborgen matriarchie hebben.

Vraag jezelf af waarom koningin Juliana en Beatrix een prins (Bernhard en Claus) als echtgenoot hadden, maar koning Willem-Alexander getrouwd is met koningin Maxima. En waarom heeft Queen Elisabeth eveneens een prins (Philip) als man?

Mike
 
Die vragen zijn inderdaad heel interessante materie. Mooi om te zien dat dit meer mensen opvalt.

Het valt me ook al langer op dat de man weg gewerkt wordt in deze Westerse maatschappij. De man is niet meer nodig als partner voor de vrouw, daar de vrouw zelf haar kost kan verdienen, bevrucht kan worden zonder (fysieke) tussenkomst van dan wel in ieder geval zonder fysiek contact met de man, etc.
De man wordt buitenspel gezet.

Dit heeft o.a. tot gevolg dat het idee over het gezin is verwoest en dat de man gefrustreerd raakt. Een heel dominospel dus.
 
Exact. Schakel de man uit en je verliest een beschermer/verdediger, waardoor de vrouwen en kinderen open doelwitten worden.

Mike
 
Gisteren en vandaag ervaar ik een terugval. Ik voel me sneller moe 's middags en ervaar gaandeweg steeds meer druk in mijn hoofd, wat uiteindelijk pijnlijk wordt en waardoor ik paracetamol moet slikken.

Nu komt mijn vriendin Monic ineens met een theorie. Wat is de afgelopen twee dagen veranderd? Ik ben drop gaan eten, wat de bloeddruk verhoogt! Vanaf morgen geen drop meer, dan zien we snel genoeg of het daaraan heeft gelegen.

Mike
 
En zo niet? Ga je nog op controle?
Misschien ook een goed idee om in iedergeval de bloeddruk te controleren(tijdelijk).
Bedenk wel dat na getgeen je doorstaan hebt een terugval niet zo verwonderlijk is. Zeker wanneer je , juist omdat je je goed voelt, er weer tegenaan gaat. Je lichaam heeft toch een langer herstel nodig.
Voor de rest ben ik benieuwd........
ad
 
Oei terugval Mike, pas op de plaats maar weer. Stom eigenlijk dat ik er niets over opgemerkt heb. Ik weet dat wel van dat bloeddrukverhogende effect van zoethout. In een flits ging het ergens door me heen, maar ik dacht: Mike weet heus wel wat hij doet. Maar het kan ook gewoon een terugval zijn geweest of beide. Dat grenzending waar Ad het over heeft, dat ken ik heel goed van mezelf. Even mezelf iets beter voelen, gelijk meer gaan doen en pats. Deksel op de neus.
 
ad,

Wij hadden dezelfde gedachte en dus heb ik sinds vandaag de bloeddruk- en hartslagmeter van mijn ouders te leen. Ik heb vandaag twee keer gemeten en mijn bloeddruk was normaal, hoewel mijn hartslag wat snel was (rond de 95).

Ik heb nog geen oproep voor controle gehad van het ziekenhuis. Ik houd overigens mijn grenzen wel degelijk goed in de gaten. Wordt vervolgd!

Mike
 
Mike,
Je hart slaat iets sneller (moment opname)om d bloeddruk goed te houden. Medicatie kan van invloed zijn, maar ook misschien te weinig beweging de laatste tijd. daarnaast natuurlijk nog meer zaken. Gewoon tijdje onder controle houden.
Weet je ook je hartslag voordat je opgenomen werd(referentie)?
Blijf het meevolgen.Voor morgen....in de zon.
ad
 
Als ik bij mijn ouders kwam moest ik voor de gein wel eens aan die meter. Altijd kwam daar een normale bloeddruk uit en de hartslag was meen ik rond de 80.

Ik ben gister ook buiten in de zon geweest, maar ik vond de warmte niet prettig. Mijn lijf had het er moeilijk mee. Vandaag is het gelukkig minder heet.

Mike
 
Vanochtend voor het eerst een leverdrankje gedronken op basis van grapefruit, olijfolie en eierdooiers. Naast de twee 'rondes' die ik in de vroege ochtend al had gehad was het leverdrankje goed voor nog eens 4 'rondes', waarbij er zure troep uit mij kwam. Met grapefruit is het drankje nog effectiever dan met citroen, zo blijkt.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan