Gisteravond hadden ik en mijn vriendin Monic het voorrecht om een Checkup Experience bij Sundancer in Zwijndrecht te ondergaan. Lees hier meer over wat zo'n CE precies inhoudt:
http://www.sundancer.nl/blog/checkup
Deze dagen worden beurtelings bij
Sundancer in Zwijndrecht en bij
Santura in Driebergen gehouden. De CE is het geesteskind van Rineke van den Berg en Liesbet Muilwijk. Bij beiden heb ik meerdere keren gesproken als GVA-spreker en ik ken deze twee sterke vrouwen als zeer betrouwbaar en professioneel, maar vooral als prettige personen.
Uit de verschillende westerse en oosterse onderzoeken die er gisteravond zijn gedaan kwam wat ik al had verwacht:
Mijn lever heeft het zwaar en heeft ondersteuning nodig. Idem met mijn zenuwstelsel.
Logisch, want de klacht is neurologisch van aard en ik heb toxische pijnstillers geslikt gedurende mijn verblijf in het ziekenhuis en gedeeltelijk ook naderhand (paracetamol). Ik moet tijdelijk de volgende supplementen slikken: jodium, magnesiumchloride en magnesiumcitraat, B12 (methyl en adenosyl), foliumzuur, D3 en K2.
Ook Monic heeft een zeer prettige en leerzame ervaring gehad, maar daar mag ze zelf over schrijven. Zeer aan te raden, deze Checkup Experience! Je hoeft er niet per se voor naar Zwijndrecht of Driebergen, ze komen ook naar je toe als je 10 mensen kunt optrommelen en je hoeft dan maar voor 8 mensen te betalen!
Mike