Beterschap Mike

Back from Hell, back to heaven! :-)

Noorwegen is een mooi land met veel groen. Ik heb nog Faettenfjord gezien, ten noorden van Trondheim, waar het Duitse oorlogsschip de Tirpitz zich schuil heeft gehouden voor de Engelsen tijdens de tweede wereldoorlog.

Nog nooit ben ik zo in de watten gelegd op een bluesfestival. De mensen zijn superaardig en het ontbijt in het hotel: WOW! Ik heb zalm, makreel, eieren, zuivel, wilde bessensmoothies en nog veel meer op, ongelooflijk!

Mike

Henk Mutsaers en ik delen een jarenlange geschiedenis met zijn radioprogramma Gezondheidsradio. Het was Henk ter ore gekomen dat ik een sab (subarachnoidale bloeding) heb gehad en Henk vond het tijd voor een update, ook al is het programma officieel gestopt. We hebben bijna een uur met elkaar van gedachten gewisseld en het was weer als vanouds! Luister het hier terug:

http://gedachtenvoer.nl/page/gezondheidsradio-2015.html

Mike

Mooi om de uitzending te horen, Mike.
Je hebt het daar onder andere over dat je anders in het leven staat sinds de bloeding en meer vanuit je hart leeft en minder in je hoofd zit. Dat was me hier op het forum ook al opgevallen.

?

Mark

Ik heb de uitzending beluisterd Mike en ik vond het toch nog leuk om je er nog een keer over te horen praten: hoe je deze gebeurtenis een plek geeft in je leven, welke conclusies je hebt getrokken en allemaal zijdelingse dingen die je vertelt. Ik heb bewondering er voor dat je wat je overkomen is, dat je dat ook nog met de goegemeente wil delen. Ook leuk om weer eens een uitzending van gezondheidradio van (jou met) Henk Mutsaers te horen.

Afgelopen vrijdag was ik voor het eerst op controle in het ziekenhuis. Het was ook meteen voor het laatst, want mijn behandeld arts hoorde vol verbazing dat het heel goed met mij gaat, zonder noemenswaardige problemen, en dat ik een maand na thuiskomst alweer aan het werk ben gegaan, weliswaar met een aangepast rooster. De arts zei dat het menige patient aanzienlijk slechter af gaat, het herstelproces is vergelijkbaar met een zware hersenschudding. Dit was dus de eerste en laatste controle in het ziekenhuis!

Mike

Ik heb ook je hele intervieuw afgeluisterd en verwachtte ook niet anders dan nu dit goede resultaat. Want anders zou ik de conclusie moeten trekken dat "onze" manier van eten niet goed is.

Ik weet zeker dat mijn voorspoedige herstel alles te maken heeft met deze manier van eten, maar ik heb met deze voeding helaas niet kunnen voorkomen dat het gebeurde.

Mike

erdal lijkt me zelf ook een kandidaat voor het ziekenhuis. Kwestie van tijd.

Mike

Ik bedoelde eigenlijk dat mijn zij heel gevoelig is en dat ik niet tegen kietelen kan.
Maar voor de rest ben ik ijzersterk. Kan 15x bankdrukken met 120kg bij een lichaamsgewicht van 70kg. Maar kan ook met gemak 15km hardlopen terwijl ik daar nooit op oefen.
Ik ben sneller,fitter, sterker dan de gemiddelde 18 jarige.
Ik zag net jou foto. Je bent 47 en je lijkt minstens 57.
Al die verhalen over je zoveelste ontgifting met ontlasting in alle kleuren van de regenboog kan ook niet gezond zijn.
Een verleden waarin je veel gedronken hebt mag geen excuus zijn.
ik ben ook 10 jaar naar dance feesten geweest en heb toen ook gemiddeld elke 2 weken een pilletje geslikt.
Je ziet er gewoon niet gezond uit Mike.

Ik ben van het begin af aan 100% eerlijk geweest, incl. over mijn zwakheden. Kun jij dat ook zeggen?

Mike

Erdal 120 kg bankdrukken voor iemand van 70 kg, dan denk ik je hebt wel erg veel praatjes voor een kabouter.

Fijn om te lezen dat je zo goed herstelt Mike.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.539
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan