Beterschap Mike

Ben wel benieuwd naar je ervaring met het ziekenhuis in relatie tot snel en accuraat handelen.
Dit is een acute situatie geweest en vergt een andere benadering dan wanneer het om preventie gaat. Ik zou dan blij zijn met een ziekenhuis, en de manier van benaderen(medicatie etc.) als de beste oplossing voor dat moment accepteren.
We moeten goed bedenken dat we allemaal opeens in zo'n gelijke situatie kunnen verkeren........zou je je verzetten tegen medicatie en de alternatieve middelen eisen??

Mike,
Blijf vertrouwen op je lichaam.
ad
 
Ik.geef me volledig over, zowel aan de onderzoeken en ingrepen als aan de medicatie. Dat lees je ook terug in mijn posts. Pas thuis zal ik mijn eigen beleid gaan voeren. Verder ben ik uiterst tevreden over de aangeboden zorg hier in het Radboud!

Mike
 
Voor serieuze, acute gezondheidsklachten (zoals Mike nu ondervindt) kan de Westerse gezondheidszorg een oplossing bieden en voor chronische klachten en preventie kun je je beter tot de oude Oosterse tradities wenden (of oude tradities in het algemeen).

Zo zie ik het tenminste.

Mark
 
Gelukkig niet volledig. :-)
".. maar die slik ik niet want dat is een protonpompremmer, .."
Fijn om te horen dat je tevreden bent over de zorg die je krijgt.
 
Beterschap en hoop op een snelle thuiskomst voor je, ondanks de goede zorgen in het ziekenhuis, niets beter dan de rust en liefde thuis!
 
In het Radboud ben je zeker in goede handen! Heb zelf hele positieve ervaringen met de neurologen aldaar. Hopelijk mag je idd snel naar huis.
 
Voor degene die zich er nog niet echt een beeld bij kunnen vormen. Hoofdpijn kan echt heel erg zijn, zo erg dat je echt niks meer kan en echt alles zeer doet. Ook bv. je hoofd op een kussen leggen. Ook als het niet iets is waarvoor je naar het ziekenhuis moet. Bij Mike zal het dus nog wel vele malen erger zijn. Ik had ook even gekeken naar de medicijnen die Mike nu krijgt, maar ik was op dat moment niet echt instaat om de belangrijke dingen en verbanden eruit te halen, daarom had ik niks gepost. En het leek mij voor nu ook nodig (al weet ik er verder niks vanaf omdat ik dat soort dingen normaal nooit uitzoek), soms heb je gewoon iets sterks en snels nodig.

Mike, nog een keer veel beterschap van mij en hopelijk ben je zaterdag weer thuis maar doe dan ook nog rustig aan.
 
Sterkte en beterschap Mike!!
Voor nu inderdaad het belangrijkste om beter te worden, de rest komt later!
 
Beterschap Mike.
Durf je inmiddels ook kritisch te kijken naar je dieet zodat je tot de conclusie komt dat sommige dingen misschien toch te extreem waren?
Misschien heeft het geen rol gespeelt maar anderzijds was je dieet erg afwijkend van wat mensen normaal eten.
Dus de kans dat het meespeelt is groot.

 
@erdal:

Durf je inmiddels ook kritisch te kijken naar je dieet zodat je tot de conclusie komt dat sommige dingen misschien toch te extreem waren?
Misschien heeft het geen rol gespeelt maar anderzijds was je dieet erg afwijkend van wat mensen normaal eten.
Dus de kans dat het meespeelt is groot.

Alles kan meespelen, hierbij valt zeker ook te denken aan de lange tijd dat hij anders dan volgens WAPF heeft gegeten.

Geen van ons zal gevrijwaard zijn van ziek en zeer. Velen van ons hebben er nu al last van, zullen een betere gezondheid bereiken met dank aan goede volwaardige voeding, maar de in het verleden opgelopen schade zal ons blijven achtervolgen en niet geheel weg te poetsen zijn.

Ik proef een weerstand tegen de voedingswijze zoals hier voorgestaan in je bericht Erdal. De termen "te extreem", "afwijkend" en "normaal eten" vallen hierbij meteen op. Wat is dan "normaal"? Ik schat in dat je bedoelt wat de gemiddelde Nederlander eet. Is je dan al eens opgevallen hoe vaak deze zich "normaal" voedende mensen gebruik maken van de gezondheidszorg?

Zullen we Mike eerst even rust gunnen voor zijn herstel? Hij is nog niet eens het ziekenhuis uit. De tijd dat hij ons informeert zal voor ons liggen en hem kennende komt deze snel zat.
 
Ik probeer het voorzichtig te brengen Heksje.
Maar ja, er moet kritisch gekeken worden.
Niemand anders hoorde ik over zijn voeding terwijl dat de richting is waarin je zelf kan zoeken en waarin je een oplossing kan vinden.
Dus dat negeren en op de zelfde voet verder gaan is misschien onverstandig

Overigens is Mike ook vrij kritisch naar mij toe geweest toen ik zei dat ik zei dat ik jarenlang vaak naar de wc moest meteen naar een maaltijd.
De oplossing was voor mij dat ik in de ochtend of in de avond op een lege maag geen warme vloeistof moest drinken.
Hij vond het idee dat dat de oplossing van het probleem kon zijn vrij ongeloofwaardig overkomen.
 
Wat mij is overkomen, kan iedereen hier overkomen. Er is geen voedingsfactor aan te wijzen, behalve wellicht een mogelijk tekort aan vit. C. Evt. overdosering van levertraan is ook al geopperd. Weston Price waarschuwt hier nota bene zelf voor in zijn boek, dus het zou roekeloos zijn om daar geen rekening mee te houden.

De lullige waarheid is dat hier in het Radboud zo'n 150 gevallen per jaar binnenkomen van bloedingen of bloedinkjes en bij 10% vindt men niets. Dat zijn 15 gevallen per jaar en ik ben 1 van die 15. Er is een miniscuul vaatje of adertje geknapt en hiernaar zoeken is zoeken naar een speld in een hooiberg. Uit alle onderzoeken blijkt dat er geen ernstige en blijvende schade heeft plaatsgevonden, met uitval van functies tot gevolg.

Vergelijk het met een speldenprik in je vinger: het bloedt als een rund, maar de wond stelt niets voor. Vervelend is vooral de lokatie, want gestold bloed rondom de hersenvliezen geeft een zeer pijnlijke druk. Had het in een arm of been plaatsgevonden, dan was het vanzelf geheeld en had ik er niet of nauwelijks last van gehad. Her is dus pech vanwege de plek, maar geluk dat het hierbij is gebleven.

Mike
 
Ja, daar was het wachten op natuurlijk zo'n opmerking, nu komt hij van erdal, maar hij zegt wat er wel meer zullen denken. Misselijk.
Doet mij denken aan mijn vader, die kreeg 7 jaar geleden een beroerte. Mijn moeder lette altijd goed op de voeding bij ons thuis, bio, goed vlees, geen troep. Jaa zei iedereen toen hij in het ziekenhuis lag, die voeding van jullie heeft hem ook niet kunnen redden...Soort van triomf, heeft jou niet geredt, dus kunnen wij lekker verder met rommel vreten?


Mike steekt zijn nek uit om oude wijsheid weer onder de mensen te verspreiden een afwijkend standpunt idd en als hij dan iets mankeerd zal het uiteraard daardoor veroorzaakt zijn. Dit is sluitend bewijs dat Mike het niet bij het juiste eind heeft? Kom op zeg!
Soms heb je dingen ook gewoon niet in de hand. Ik weet zeker dat Mike nog altijd 100% achter WAPF voeding staat. En daar heeft hij alle reden toe, het staat of valt namelijk niet met een hobbel in de gezondheid van diegene die het met de meeste passie uitdraagt, het klopt gewoon.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan