Beterschap Mike

We both send you our warmest wishes for a speedy recovery. Keep up the good work and take good care !
Francis and Ingrid
We will be looking for you on the forum :-)
 
Golden, dank voor de link naar het artikel van Mercola over Oxycontin. Scary shit. 'Hillbilly heroin' wordt het ook wel genoemd:

http://nl.drugfreeworld.org/drugfacts/painkillers/oxycontin-the-hillbilly-heroin.html

Ik ga z.s.m..aan de wietolie ter vervanging als ik thuis ben!

Mike
 
Dat van die triomf herken ik wel Tanja. Ik hobbel ook nog steeds voort, dus mijn levenswijze helpt dus niet. Misschien voor de buitenwacht is dat zo, maar ik zie waar ik intern allemaal wel weer toe in staat ben. Maarja dan valt met over mijn vetter eten, terwijl het gewoon een schildklierlichaam is.
Net als Silvia Millekam, die nog steeds uitgemolken wordt, maar de honderdduizend doden door de chemo, stilgezwegen worden.
Je lichaam kan ook op zoveel verschillende manieren verstoort zijn, tot overgeërfde energieën aan toe, dat je altijd voorzichtig moet zijn om met alle vingers 1 oorzaak, bv voeding, te wijzen.
 
@naief: mee eens! Het gaat ook veel verder dan alleen voeding, ook de negatieve bagage die wij hebben meegekregen van onze ouders maar ook negatieve energieën, stress en straling en smerige lucht overal om ons heen(chemtrails) Al die vaccins die wij in onze kindertijd 'gewoon ' hebben gehad. En dan de velen jaren van slecht suikerrijk en koolhydraatrijk voedsel met transvetten e.d.
Voeding blijft het allerbelangrijkste! En daarmee proberen we de schade die al is aangericht in het verleden toch te herstellen dan wel te beperken ;-)
 
Inderdaad veel te makkelijk om voeding ineens als extreem te bestempelen. Heeft volgens mij juist veel mensen geholpen. Negatieve energie, stress, (werk)druk en misschien toch ademhaling zou je ook kunnen noemen. Is voor ons gissen, maar kan Mike heus zelf het best beoordelen. Maar zoals eerder gezegd, voor alles een tijd en plek. En nu lijkt me dat vooral voor rust en herstel!!
 
Goeiemorgen allemaal! Vandaag om 6:00 u is mijn 'challenge' begonnen. Dit betekent dat de drain nu voor een vol etmaal dicht blijft om te kijken hoe miin lichaam hierop reageert. Wish me luck!

Mike
 
Wish me luck!

Doen we toch de hele tijd Mike! De ontvanger van gebeden, schietgebedje en wensen heeft het er maar druk mee ;)
 
Ik heb het nog niet gehad over het ziekenhuisvoedsel. Nu ik rechtop mag zitten, typt het ook beter.

Ik doe mee aan het regime qua ontbijt en avondeten. 's Middags maak ik dankbaar gebruik van de kippenbouillon die mijn vriendin mij dagelijks komt brengen. Dat is het werkelijke krachtvoer, dat zullen jullie begrijpen!

Vorige week donderdag ben ik gegrild, gebraden, gezapt en gemicrowavet. Ik ben blootgesteld geweest aan radioactieve straling van buitenaf en radioactieve contrastvloeistof van binnen en ik krijg dagelijks toxische medicatie. Vinden jullie het dan heel erg dat ik even nergens naar kijk qua ontbijt en avondeten maar gewoon geniet en er een feestje van maak?

Qua ontbijt betekent dit

Roggebrood met roomboter en komijnkaas
Krentebrood met roomboter en komijnkaas
Witte boterham met roomboter en dubbele appelstroop

Ik ga helemaal terug naar mijn kindertijd met dit 'kleuterontbijt' en lekker dat het is! Weet je, als je bezwaren als het is niet biologisch laat varen, dan zijn er binnen de Schijf van Vijf best wel redelijke keuzes te maken. Men staat zuivelconsumptie voor en de volvette optie is wel degelijk voorhanden. Zo drink ik ook volle melk bij het ontbijt. Ik weet het, gepasteuriseerd, maar toch... Het is ook een mooie oplossing voor het niet slikken van de 'maagbeschermer'. Volle zuivel legt een mooi slijmlaagje (film) op de maag-darmwand en beschermt hiermee tegen inbijtende stoffen, vandaar dat ze in landen waar ze veel hete pepers eten ook zuivel consumeren.

Andere dranken die ik bij het ontbijt tot me neem zijn thee en jus d'orange. Ook dat laatste is voor het betere 'hotelgevoel'. Kan mij het schelen, zaterdag ben ik toch thuis!

Voor het avondeten heb ik keus uit een ruim assortiment. Via een computer moet ik voor 14.00 u mijn keuze doorgeven. Tot nu toe heb ik op:

Halal lamsschotel met aardappeltjes en wortel - fantastische smaak, kan niet anders zeggen en het vlees is lekker vet!
Hachee met witte rijst - niets mis mee
Goulash met witte rijst en spinazie a la creme - niets mis mee
Nasischotel met satesaus - matig qua smaak
Bamischotel met satesaus - beter dan de nasi, maar houdt niet over

Qua toetje neem ik vaak appelmoes, wederom vanwege het 'kindergevoel'. Ik ben hier nou toch, kan er net zo goed een feestje van maken. Ook neem ik volle yoghurt. Mijn vriendin brengt behalve dat kippesoeppie ook kefir mee, dus er wordt gecompenseerd voor mijn 'feestmaaltijden'.

Ongetwijfeld zullen de warme maaltijden worden verwarmd met een magnetron. Dat kan er dan ook nog wel bij. Het belangrijkste is een positieve instelling en een focus op genezing en herstel. Vanaf dinsdag voel ik mijn lichaam en geest krachtiger worden, dus dat gaat allemaal goed komen! Thuis ga ik over op voornamelijk kefir en bouillon, aangevuld met levertraan, vit. C, alfa-liponzuur, mariadistel, jodium en selenium.

Vanavond een pittige halal-schotel met vis!

Mike
 
Ik ga er van uit dat het helemaal goed komt. Als je jezelf hierop afstemt komt het uiteraard ook goed. Alles in je omgeving gaat immers op deze frequentie mee fibreren. Jij bent zaterdag thuis Mike. Geniet van alle heerlijkheden die worden aangeboden en kijk uit naar je terugkeer naar huis.
 
Heel veel succes dat alles goed gaat vandaag nu de drain dicht blijft.

We horen het wel van je.

Ik vind het trouwens bij alle ellende die je is overkomen (beter was het natuurlijk dat je dit niet had !!!!) toch interessant hoe je ermee omgaat, met de andere voeding. Dat je je weet aan te passen en er het beste van maakt.
Heel goed ook voor ons als we in een niet WAPFsituatie komen.
Als je thuis komt, gaat natuurlijk de detoxfase in en dan kunnen we er ook weer allemaal van leren.
Begrijp me niet verkeerd: Beter had geweest als je deze ervaring niet had, maar nu heb je hem en kan jij en kunnen wij er van leren en het beste van maken.
Heel veel succes vandaag.
Groetjes
Dorothé
 
Prachtig bericht van je Mike, vol gezonde humor, een gezonde dosis loslaten en een geweldige positieve instelling.
 
Nou je gevoel voor humor heeft er niet onder geleden, zit hier smakelijk te lachen om je verslagje. Laat gaan inderdaad, blij toe dat het je smaakt.

Aan je denken doen we vandaag nog een schepje bovenop, maar ik heb het gevoel dat jij zaterdag weer thuis bent.
 
Gezien je berichten stroom op het forum gaat het al wat beter met je?

Was vast wel even schrikken!

Wat ga je doen aan je vermoeden van vit c tekort (bijnieren eten?) :) en denk je dat je teveel cod liver hebt gehad?
 
Haha Mike, geweldig zoals jij het allemaal omschrijft.
Ik had precies hetzelfde gedaan, je ligt er toch en stressen om voeding dat is nu wel het laatste wat jij moet doen ivm je herstel!

Jij bent denk ik zaterdag thuis, dat komt misschien alleen al vanwege de manier zoals jij hiermee omgaat. Zo positief zoals jij ermee omgaat daar kan ik en zeker wel meer mensen hier, veel van leren!
 
mooie berichten Mike, ik duim voor je. Je krijgt steeds meer babbels, dan denk ik die Donkers mankeert niets hahaha. (grapje hoor) Maar ik herinner me dat ik niets kon lezen en visueel kwam alles bedreigend op me af.Ik was best wiebelig en duizelig toen.

Ik herken wel het loslaten van niet biologisch eten als je ergens anders eet.
Wij gaan best saampies regelmatig uit eten en de WAPF restaurants liggen nou niet bepaald voor het oprapen. We gaan niet naar de snackbar, dat is niets ons ding. We genieten echter wel van gezellig uiteten in een restaurantje met een wijntje of een biertje. Bij mij is de griek favoriet en toevallig zit er een hele goeie hier dichtbij, heerlijk!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.826
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan