Ik dacht altijd dat celticmyst een vrouw is. Maar goed ik weet van 1 van de eerste topics die celticmyst opende er gevraagd werd “wie kan er ff wat bottenbouillon voor me maken?”
Toen voelde ik ook spontaan energiegebrek en dacht ik voorlopig maar niet vertellen dat ik in Alkmaar woon.
Aan dat bericht moest ik gaandeweg ook denken Simon-G, alleen wist ik niet zeker dat deze van Celticmyst afkwam. Vol verbazing schrijf ik hier nu: dat bericht is van heel lang terug. Kom op zeg, ondertussen had je allang zelf bouillon kunnen maken Celticmyst. Verder stel je vragen die je zelf allang had kunnen beantwoorden door het forum en de site van Lia goed door te nemen.
Magere yoghurt, havervlokken, beetje roomboter zijn niet de dingen zoals het zou moeten. Dat zou toch ondertussen dan echt wel duidelijk moeten zijn. Kom op, ga eens wat zinnigs eten. Pak vet, pak goed vlees en zorg dat je eens wat knaps eet. Ja, dat moet je zelf klaarmaken. Als je daar de puf niet voor hebt en het niet gewend bent, wat maak je dan gewoonlijk te eten klaar? Daar ben ik dan wel eens benieuwd naar.
Niemand zegt dat je niets moet eten en moet wachten tot de bouillon klaar is. Dat is het domste wat je kan doen. Je moet eten, zeker als je zo moe bent.
Waar gaat het hier mis?? Wat begrijp je niet en waar is je wil om een goede gezondheid te behalen? Ik snap het niet meer.