Bottenbouillon

dus wat je zegt, ga naar een therapeut dat snap ik wel, maar ik wil eerst dat dit zweten en deze GIERENDE honger weggaat! Ik kan bijna niet bewegen joh, echt stom dit.
Dus wat is het simpelste om nu te eten????de zoete aardappel zal ik dan morgen moeten halen met groente, vlees maar volgens mij gaat dit het niet volledig oplossen. Mijn lijf heeft behoefte aan vet volgens mij maar ik weet niet meer hoe en waar ikdat op korte termijn uit kan halen en ik ben zo enorm ziek.
 
de basmatirijst en groente vlees kokosolie hebben niet geholpen

dus wat je zegt, ga naar een therapeut dat snap ik wel, maar ik wil eerst dat dit zweten en deze GIERENDE honger weggaat! Ik kan bijna niet bewegen joh, echt stom dit, ik kan niet eens meer goed ademhalen!

Dus wat is het simpelste om nu te eten???? nog andere opties??? de zoete aardappel zal ik dan morgen moeten halen met groente, vlees maar volgens mij gaat dit het niet volledig oplossen. Mijn lijf heeft behoefte aan VOEDING anders begeeft het het vrees ik...
 
In plaats van dat je zelf vele berichten achter elkaar plaatst, zou je eerst eens GOED kunnen lezen welke adviezen je al gegeven zijn.

Volgens mij eet je te weinig. WAT vlees en BEETJE roomboter lees ik. Alleen groente en rijst krijg je honger van. Ik lees nergens dat je er kokosolie, roomboter of andere vetten aan toevoegt.

Heb je gisteren magnesium en vitamine C gehaald?

Wat heb je NU in huis?

Vanaf 12 uur is de Albert Heijn in Middenwaard open dus je kunt dan gelijk voeding halen.

Kortom, lees de raadgevingen, lees de site van Lia en haal boodschappen.
 
Ik kan hier weinig mee, dan zijn het je darmen, nu gierende honger, wat is het nou? En doe niet alsof je hier net komt kijken en je niet weet dat vetten de basis zijn, alles moet zwemmen in de vette saus, recepten genoeg te vinden, ook op mijn site. Honger? 4 el ghee in de pan, twee uien, spek bakken, lever erbij rosé bakken, bam, voeding. Rijst koken, doe dit in 50/50 water kokosmelk en nog een el kokosolie erdoor, als je de vetten uberhaupt verwerkt krijgt, ik vraag het mij af.
 
Op zondag? Ik begin me serieus af te vragen of jij niet ordinair aan het trollen bent. Je bent hier al sinds 2013 actief en je weet nog steeds niet de basis van waar WAPF voor staat. Ben jij wel wie je zegt dat je bent? Voor iemand die kapot gaan van de darmklachten en van de honger ben je ook verdacht veel actief achter de computer!

Mike
 
Desondanks heb ik je telefoonnummer verwijderd, voor je eigen privacy. Het is niet handig om je emailadres of telefoonnummer als particulier open en bloot te publiceren op een forum waar gemiddeld 7.000 mensen op af komen.

Mike
 
het is te warrig voor me nu het is zoveel tegelijk, dan dit, dan dat. en ondertussen zit ik met deze honger en maagpijn, niets helpt.
 
Ik zie dat je zelf al de volledige post hebt verwijderd waarin je oproept tot telefonisch contact.

Mike
 
het is te warrig voor me nu het is zoveel tegelijk, dan dit, dan dat. en ondertussen zit ik met deze honger en maagpijn, niets helpt.

Het is ook warrig voor ons en niets helpt als je je niet laat helpen en toch je eigen weg gaat, tegen alle raad in.

Mike
 
Ik lees nergens dat je er kokosolie, roomboter of andere vetten aan toevoegt.

ik had er wat kokosolie en roomboter bijgedaan

Honger? 4 el ghee in de pan, twee uien, spek bakken, lever erbij rosé bakken, bam, voeding. Rijst koken, doe dit in 50/50 water kokosmelk en nog een el kokosolie erdoor, als je de vetten uberhaupt verwerkt krijgt, ik vraag het mij af.!
Ik heb geen ghee in huis, varkensspek/lever vd albert heijn? Kan het niet simpeler??
 
En daar gaan we weer met deze never-ending story. Hoeveel geduld hebben mijn medeforumleden nog? Ik heb het mijne allang verloren!

Mike
 
Celticmyst, hoe oud ben je? Wat voor schoolopleiding heb je? De meeste mensen denken zelf na of weten intuitief wat ze moeten doen. Waarom lukt dat jou niet?
Als iemand tegen mij zegt drink citroen en ik krijg diaree dan neem ik geen citroen. Zo simpel is dat.


Ik zou niet snel zeggen: neem een boterham, zeker niet. Maar als jij daar trek in hebt so what?
Kun je vandaag geen botten krijgen? haal ze morgen. snap je wat ik bedoel?
Neem je eigen initiatieven.
Als je zo moe bent - ga rusten. Sta af en toe op en doe iets. Eten bv.
Als je niet druk bezig bent gebruikt het lichaam ook niet zoveel energie.

 
liesje, met al je goede bedoelingen ben jij zojuist de stekker geworden in het stopcontact waarmee celticmyst zich oplaadt. Ze mag dan ondervoed zijn, maar ze voedt zich met aandacht voor haar kwalen. Alles is al gezegd en als het dan nog niet duidelijk is, dan houdt het een keer op, we hebben meer dan genoeg geduld gehad.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.147
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan