Quote:
Die Valentina,Lonneke en Abigail zijn helemaal niet mager!Bullshit,
Ze eten dan wel niet goed,maar ze zijn supermooie meiden!
Mager is het juiste woord niet!slank!
Valentina heeft een heupomvang van 86 cm. Ik heb nu 97 cm, eerder 93 cm. Wil ik een heupomvang van 86 cm hebben dan leef ik niet gezond. Het is niet voor niets dat op de catwalk zulke jonge meisjes lopen.
Ben je benieuwd naar wat Lonneke eet:
dagboek Lonneke eten
Ik vind ze wel mooi in de zin van dat ze mooie gezichten hebben. Maar het wil niet zeggen dat ze met een ander voedingspatroon minder mooi zullen zijn. Het is ook persoonlijk. Ik heb mijn vriend gevraagd wat hij vind van het figuur van Valentina. Hij vind het te jongensachtig. Geen heupen.
Mijn punt is dat ik vermoed dat zij vooral zo'n fan zijn van het drinken van groene sapjes en het eten van sla omdat je daar dun van wordt. Zelf voel ik mij nu stukken happier nu ik gewoon meer vet eet. Ik eet echt nog niet 100% volgens het WAPF protocol. kan alleen maar beter worden.
En Eli
Quote:
ik was al bang dat ik mij nu zou moeten meten aan de 'dikkere' vrouwn op straat als gezond en was even m'n beeld volledig kwijt.
Meet je juist niet aan die dikke vrouwen op straat. Meer dan de helft van Nederland is verslaafd aan alles wat slecht is. Maar meet je ook niet aan vrouwen als Lonneke. als je er zo uit ziet, prima. ik denk alleen dat als je door wapf eten aankomt niet in paniek moet schieten.