Danielle, ik kan er niks aan doen maar ik vind die Valentina ook broodmager, vergeet niet dat al die fotos gefotoshopped zijn, het ergste botterige maken ze wel glad. Vooral die bovenbenen zijn toch veel te mager. Thigh gaps zijn tegenwoordig een rage, hoe magerder die bovenbenen hoe beter, tienermeisjes maken zichzelf er helemaal gek mee http://www.tumblr.com/tagged/thigh gap Ik heb een dochter en ik word echt akelig van de gedachte dat zij misschien ooit later fotos gaat maken van haar bovenbenen en gaat zitten kwijlen boven de fotos van de magere bovenbeentjes van een of ander ongelukkg uitghongerd meisje. Bah! Ik hoop dat mijn dochter later meer verstand en zelfvertrouwen heeft.
Ik ken ook geen enkele man die kwijlt over een thigh gap, de mannen die ik ken willen Nigella Lawson of nog beter, Kim Kardashian. Ik geloof ook niet dat het magere schoonheidsideaal er is omdat wij vrouwen wilen zijn zoals mannen ons willen zien. Mannen houden hier helemaal niet van. Het gaat veel verder dan dat, het heeft te maken met smetvrees, hygiene en het idee dat je moet afzien om aanzien te genieten. Je moet honger hebben, afzien met sporten en dat volhouden, dan benijd iedereen je. Met je mond vol genieten en je niet druk maken dat is veel te gemakkelijk.
Ik ken ook geen enkele man die kwijlt over een thigh gap, de mannen die ik ken willen Nigella Lawson of nog beter, Kim Kardashian. Ik geloof ook niet dat het magere schoonheidsideaal er is omdat wij vrouwen wilen zijn zoals mannen ons willen zien. Mannen houden hier helemaal niet van. Het gaat veel verder dan dat, het heeft te maken met smetvrees, hygiene en het idee dat je moet afzien om aanzien te genieten. Je moet honger hebben, afzien met sporten en dat volhouden, dan benijd iedereen je. Met je mond vol genieten en je niet druk maken dat is veel te gemakkelijk.