Coronavirus

Johnny, idd er zitten nogal wat haken en ogen aan.
De wellicht verkeerde behandeling middels beademing is volgens mij een zeer ernstige.
Ik kwam op facebook een bericht tegen van Max Esveld; 8 april 22:10
Omdat sommigen geen FB hebben citeer ik even een deel van het bericht:
"Verdrietig.........., gisteren vernam ik dat een van mijn eerste Covid-19 patiënt die ik begeleide naar de IC in Rotterdam om aldaar aan de beademing te gaan het niet gered heeft, zo jong (29jr) en sterk en toch geveld door dit virus, je vroeg me, terwijl je al benauwd was en je volop zuurstof kreeg' of je je echt zorgen moest maken en of je longen er schade aan zou overhouden aan dit virus, ik had daar geen antwoord op en probeerde je wat moed in te spreken, je vertelde me over je toekomst plannen met je vriendin en over de zorgen die je had over je broer die al aan de beademing lag, bij aankomst in het Erasmus Zhs heb ik je nog tegen de regels in een 'aai' over je bol gegeven want je was een van die patiënten waar ik het echt mee te doen had, zo triest allemaal!"
https://www.facebook.com/max.esveld

Ik ben zelf ziek geweest een aantal dagen begin december en nog een keer ergens januari.
Ik hoor veel soortgelijke verhalen op de diverse platfora.
Ik heb nog steeds longproblemen.

Idd naief, wat is er aan de hand?
Ik woon in regio Zwolle waar Nunspeet ook onder valt.
Bij verpleeghuizen is er een uitbraak.
Waarom? Omdat de verplegenden zonder welke vorm van bescherming dan ook en zelfs tot aan bij hun zelf geconstateerde symptomen naast eventuele koort bemneden 38 graden gewoonweg hun werk moeten doen?

Ik heb zelf nav oa een operatie nog ondersteunde thuiszorg.
Ik heb het met haar gehad over welke acties thuiszorg onderneemt.
Niet dus, niets dus.
Erg!!!!

Hoe dan ook, dit is geen normale griep gezien de getuigenissen van vele medisch betrokken personen.
Toch blijf ik mijn vraagtekens hebben.
De protocollen zijn doodsveroorzakend in kader een normale griepgolf.
Beademing is volgens mij ook geen normaal protocol bij een longontsteking in kader griep.
Wie heeft de beademing uitgevonden als een noodzakelijke behandelingswijze?

goede vragen Anna. Die ene arts in een link hier ergens had het erover dat het meer op hoogteziekte leek. De buurman (40?)van onze buurman (woon in het buitengebied) heeft het gehad en hij had gezegd dat zijn longen in brand leken te staan. Wat ook in de media is gezegd.
Ik sta voor alle scenario's open en wie weet spelen er wel meerder dingen tegelijk en kunnen we het daarom ook wel niet in 1 hokje proppen.
Wat zorgt voor zere longen (gevoel of ze in brand staan) en hoogteziekteverschijnselen?
Nunspeet, minder dan gemiddeld gegrieppirkt ? toch veel doden onder de ouderen. Heerde ook. Militair terrein in de buurt.?
Is een virus de boosdoener of een teken dat er wat aan de hand is of zelfs een brandweerman?
Is het besmettelijk? (volgens weston a price lukte het in een experiment niet om de spaanse griep op een gezond persoon over te brengen)
Bestaat besmettelijkheid wel? Volgens mijn ervaring wel, maar op welke manier dan? Zoals wij op school geleerd hebben?
Kan het wel getest worden?

Wanneer bij een zwangere moeder corona geconstateerd wordt, wordt het kind bij haar weg gehaald en heeft de vader, indien schoon, de keuze tussen te blijven bij het kind of de moeder. Dit is heel hard! Welkom in China 2.0!

Ik heb dit uit eerste hand.

Joost

Hoezo welkom in China? Het gebeurt hier ook allemaal. Als een dokter gaat beslissen dat het zo moet dan heb je niets in te brengen.
Ik zelf geloof ook helemaal niet dat al die behandelingen die worden aangeboden enige soelaas brengen.
Er is iets goed mis in de wereld.
In mijn beleving is dit een hele mooie reden ( virus en pandemie) om ons straks allemaal onder de plak te houden.
Eerst zien, dan geloven.

Wellicht geeft dit duidelijkheid over vragen die hier gesteld zijn. Inmiddels is de uitleg van Natuur online gezet bij CommonSense tv. Er worden nog een aantal dingen toegevoegd. Zie ook deze uitleg van artsen over hoe corona verspreid in ziekenhuizen. Dit was met SARS idem het geval. deze uitleg werd ook genoemd in de video en heb ik opgezocht.

https://commonsensetv.nl/corona-is-de-behandeling-niet-erger-dan-de-kwaal/

https://www.npr.org/sections/health-shots/2020/03/27/822211604/cpap-machines-were-seen-as-ventilator-alternatives-but-could-spread-covid-19?t=1586673566858

Van mij ook, puik opzoekwerk Binc, Natuur !
En aan alle anderen op dit forum .. een dikke pluim
Samen komen we er !
Divided we fall, United we winn !!

Dankjulliewel! En nu massaal retweeten, en mijn idee was ook om dit naar Janet Ossenbaard toe te sturen. Zij heeft een groot publiek en dus een groot bereik. Ze gaf in haar laatste video aan een 5e deel te willen maken over Corona. Ik heb deze linken al naar haar doorgestuurd. Geen idee hoeveel mail per dag ze krijgt. daarom dacht ik, kunnen we dit niet allemaal mailen naar haar via haar website? Dan heeft ze meerdere mails met dezelfde info en ontgaat het haar wellicht minder snel. In feite is het moord wat hier gebeurt....En FvD en Geert noemen in de tweets.

?s=20
https://www.youtube.com/post/Ugwu0fmFGxUc7hsNbcl4AaABCQ
https://commonsensetv.nl/corona-is-de-behandeling-niet-erger-dan-de-kwaal/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.560
Leden
8.671
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug