Coronavirus

Dankjulliewel! Het is ook een idee als meerdere mensen dit naar Janet Ossenbaard zouden sturen. Zij heeft een groot publiek en dus een groot bereik. Als ze besluit om nog een deel 5 te maken over Corona zoals ze zelf in deel 4 aangaf, wil ze dit misschien wel mee nemen.
Als meerdere mensen hetzelfde verhaal aan haar sturen valt het meer op dan 1 bericht.
Ik heb het zelf inmiddels al gedaan via het contactformulier van haar website.

ik heb in een groep gedeeld Burger Bond Nederland(groep die mannen van 25 tot 55 zoekt) dat ze contact zouden moeten zoeken met de boeren beweging van Jan Huzen en FDF om samen te gaan werken. Ik hoop dat ze er wat mee gaan doen.

Fijn marijan! Ik heb getweet en Wilders en Baudet getagd.
Denk nog na over wie of wat verder. Misschien toch Jensen nog keer.

Hopelijk wil me neef het plaatsen op zijn fb site van actiegroep pro zwarte piet. Heeft meer dan 44.000 volgers. Dat zou nog een goeie zijn.

Bill Gates was nauw betrokken bij de planning van de wereldwijde coronavirus-pandemie en promoot nu niet alleen een coronavaccin, maar ook een verplichte vaccinatieregistratie. Hij pleit ervoor dat mensen alleen met de verplichte vaccinaties zouden mogen vliegen of volledig kunnen deelnemen aan de samenleving.

Vertrouwen we onze gezondheid, regelgeving en controle toe aan iemand die zo’n omstreden reputatie heeft met betrekking tot het vernietigen van gezondheid, doden en steriliseren door vaccinaties en uitspraken met betrekking tot populatiereductie?

Doe onderzoek voordat je welk vaccin dan ook accepteert! Uit bovenstaande casussen blijkt dat vaccins allesbehalve veilig zijn en er heel andere belangen een rol spelen.

https://www.ellaster.nl/2020/04/11/robert-f-kennedy-jr-uit-zware-kritiek-op-vaccinatie-agenda-van-bill-gates/

Vanuit verschillende bronnen hoor ik dat ouderen van bijv. +70 niet meer de zorg verdienen - de overbodige generatie. Tekst gestolen van Hillary soms?

Zerohedge The Price Of EU Membership: Healthcare Rationing For Elderly In Italy, Spain
https://www.zerohedge.com/health/price-eu-membership-healthcare-rationing-elderly-italy-spain

Waar kennen we dit van, autoverzekering
Voor all risk is hij te weinig meer waard dus casco verz. in voldoende
Maar wel volle bak moeten blijven betalen natuurlijk

Er zit ook een positieve kant aan, geen hulp geen verplichte verzekering

https://www.thebernician.net/cv-pictures-are-not-viruses-they-are-exosomes/
En hier echt heel duidelijk uitgelegd! Want waar maken ze een vaccin mee als je geen virus kunt isoleren uit menselijk weefsel?
https://www.youtube.com/embed/YkPL6VmUqQQ

92875562_3006421899381333_3302002407994556416_o.jpg

De cocktail wordt volgens Elens wereldwijd toegepast, o.a. in Marseille, China en New York. De Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) heeft hem op de vingers getikt en opgedragen te stoppen met deze aanpak.

https://opiniez.com/2020/04/11/limburgse-huisarts-zink-lijkt-nodig-bij-corona-bestrijding/rutgervandennoort/

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=tn2sjkJ7PIQ&feature=emb_logo

Heb de video bekeken. Hij spreekt over zinksuppletie. Weet iemand een goed supplement en hoeveel mag je nemen, zeker als men al veel vlees per dag neemt?

Dorothé

Natuur, je hebt echt heel erg goed uitzoekwerk gedaan. Ik kreeg dit terug gekoppeld vandaag van Commonsense TV

Die negatieve reacties die blijf je houden.

Maar ik zou het negeren en niet in discussie gaan, als ik dan een goede raad mag geven. Dan ga je je op zitten winden en discussieëren met mensen die je toch niet kunt overtuigen.

Ik let er al niet eens meer op en dat leeft een stuk rustiger.

In onze hele achterban niets dan lof. Die mensen hebben zoveel respect voor iemand die dit opschrijft door kritisch te zijn en met gezond verstand een écht geldige mening laat horen.

Zoveel likes in 1 dag betekent wel dat heel veel mensen het met je eens zijn.
En onder de wakkere mensen zullen zelfs diegenen die het niet overal mee eens zijn je toch bewonderen.

Common Sense!

Grote klasse!
Je mag er trots op zijn.

Op YouTube kan ik alleen het aantal likes en antwoorden zien.

Maar op de website heeft het artikel al 1.300 FB-likes en dit gaat nog een paar dagen zo door. Het wordt een artikel dat helemaal viral gaat.

Dat zie je exact aankomen door de statistieken van Google Analytics. Continu zitten er ruim 100 mensen tegelijkertijd jouw artikel te lezen.

Ik zal je na een paar dagen de resultaten laten zien.
Maar alvast gefeliciteerd! Je hebt heel veel mensen weten te raken. Meer dan je zelf denkt, denk ik.

En als je de link aan klikt, 1.8K likes! het word dus echt veelvuldig gelezen!

Van de voor gestelde dosis van zink 100mg of meer zou ik enkel nemen als je echt ziek bent, preventief een dosis tot 25@30mg /dag is ruim voldoende. Zorg ook dat je zo nu en dan rood vlees eet dat je toch wat koper binnen krijgt want te veel zink maakt dat je een koper te kort kan krijgen. Je kan kinine vervangen door quercetine of groene thee extract . Zij hebben hetzelfde effect.

Heb de video bekeken. Hij spreekt over zinksuppletie. Weet iemand een goed supplement en hoeveel mag je nemen, zeker als men al veel vlees per dag neemt?

Ik weet dat vet vlees een goede bron van zink is. Dierlijk dus. Ook zijn er supplementen in dierlijke vorm. waaronder deze. https://www.broedersgezondheidswinkel.nl/vitakruid-zink-methionine-koper-90-gr-blauw-wit?gclid=Cj0KCQjw-Mr0BRDyARIsAKEFbefbBapk-bIZqEz7v3fgxusTEohTb_19774C50cy7EV5plKXJZIUZ3oaApn4EALw_wcB

Maar als je geen klachten hebt, zou het dan nodig zijn dit nu extra bij te slikken? Voel je jezelf ziek?

sorry, bericht van mij kruiste die met van Tanja. Maar idd, als je nu niet ziek bent, waarom zou je het dan nemen?

Hoi Tanja, hoi Binc,

Bedankt voor het antwoord.
Nee, ik voel me niet ziek. Absoluut niet.
ik hoorde dit in de video en dacht aan preventie van corona. Niet alleen voor mezelf, maar ook voor mijn vader.
Nou heb ik toch op zink zitten zoeken en ik las dat een gebrek tot reuk- en smaakverlies kon voeren. Ik meen dat ik reukverlies heb. Ik merk dat anderen meer dan ik ruiken. Dus misschien toch een gebrek???

Dorothé

Tja, dan is er maar 1 manier. Meer zink nemen. In eerste instantie door middel van voeding?
En dan kijken of het verbetert?

Extra zink nemen heeft alleen zin als je een zinktekort hebt. Het is niet allen zink, het is in de eerste plaats vintamimne, C, dan alle andere weerstandsvitaminen: D3, E, K2 en bij D3-suppletie hoort automatisch ook A in de juiste verhouding, verder mineralen. Pas op met mineralen als zink en ijzer, zink is een antagonist van o.a. koper en neem je er teveel van dan gaat dat ten kost van koper.
De zinkinname van vegetariërs en veganisten is even hoog als van niet-vegetariërs, terwijl de zinkbehoefte bij hen tot 50% hoger is door een lagere zinkabsorptie uit plantaardige voeding (met name door een hoog fytaatgehalte in granen en peulvruchten). In twee Europese studies had 30-44% van de ouderen (boven 60-65 jaar) een te lage zinkinname.
Ik neem zelf een zinksupplement, maar in vrij kleine hoeveelheden, Ik maak de capsule open en neem zoveel als goed smaakt, het is dan enigszins zoetig, bij te veel wordt het bitter. Je kunt gewoon proeven of iets goed voor je is, wat dacht je, de natuur is slim!

Nog even aanvullend oer zink: De meeste broodvreters zullen wellicht een zinktekort hebben door het fytinezuur dat in veel granen aanwezig is. Fytinezuur bindt zich in het spijsverteringskanaal graag aan zink en zo wordt zink niet opgenomen, maar verdwijnt het in de toiletpot. Een arts die aan het eindstation van het rampenscenario weer iets aanvult wat nooit verloren had mogen gaan is kortzichtig bezig, vaak doen dergelijke artsen, en er zijn er vele van, dat in volle overtuiging en met de beste bedoelingen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.560
Leden
8.671
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan