Coronavirus

Dank je Mike.
Dat stuk over geduld, geloof en vertrouwen komt hierop neer.
Dat stuk van jou heb ik in enkele zinnen neergezet op papier en het hangt bij mij in de keuken. Ik vind dit een spirituele wijsheid van het hoogste niveau. Dank hiervoor en ook voor je wijze woorden als antwoord op mijn vraag.

Eigenlijk was de vraag over zink meer voor mijn vader dan voor mij en die kan helaas niet zo gezond eten als ik wel kan, vanwege zijn diabetes en pancreatitis. Maar dan moet hij maar een goede multi nemen.

Dorothé

Exact. Luister de podcast op True Pundit:

Morgen ga ik die 2 uur en 50 minuten in het Engels luisteren.Bedankt

Natuur,

Wat een verhaal dit. Zeer ernstig. Ik begrijp niet alles uit die tekst. Maar dat het niet deugt is duidelijk.
Het feit dat er pas over 2 jaar richtlijnen worden verwacht verklaart wellicht ook waarom Rutte roept dat het nog wel jaren kan duren.

En Bill Gates doet net alsof ie bang is om mensen te vermoorden met een beetje vitamine C die ziek zijn. Mensen die hoesten en symptomen hebben mogen niet mee doen. Stel je voor dat hij aan moet tonen dat vitamine c werkt. Dan kan ie toch zijn vaccins niet kwijt.

Ook interessant. Iemand enig idee wat men bedoeld met peep?

schade veroorzaakt door mechanische beademing
In de afgelopen decennia is duidelijk geworden dat beademing longschade kan doen verergeren of zelfs veroorzaken.2 ‘Barotrauma’, ‘volutrauma’ en ‘biotrauma’ zijn verschillende termen die gebruikt worden wanneer wordt gesproken over door beademing geïnduceerde longschade.

Aangezien ARDS wordt gekenmerkt door een inhomogene verdeling van longafwijkingen, kunnen de hoge drukken die noodzakelijk zijn om zieke alveoli te openen, leiden tot overrekking van gezonde alveoli, waardoor verdere beschadiging van de longen zou kunnen ontstaan. Gebruik van hoge inspiratoire beademingsdrukken en grote teugvolumen, met langdurige overrekking van de open alveoli, hangt samen met een verhoogd risico op longschade en -oedeem.

Bij het ontstaan van beademingsgeïnduceerde longschade wordt verondersteld dat de herhaalde hoge drukken die nodig zijn om atelectatische longdelen te openen een mechanische belasting veroorzaken, met beschadiging van het epitheel en tractie op de pulmonale microvezels als gevolg. Dit leidt tot een lokale inflammatoire reactie, zich uitend in een toename van de productie van ontstekingsmediatoren.3 De laatste jaren hebben meerdere klinische studies een verband gelegd tussen mechanische belasting en de lokale productie van ontstekingsmediatoren, zoals tumornecrosisfactor-?, interleukine(IL)-1?, IL-6 en IL-8. Deze inflammatoire reactie kan beademingsgeïnduceerde longschade doen verergeren of zelfs leiden tot meervoudige orgaanschade.4-6

Het is een uitdaging om bij patiënten met ARDS een adequate gaswisseling tot stand te brengen, zonder dat dit leidt tot longschade. Met andere woorden, welke beademingsstrategie is het ‘meest longbeschermend’?

Gebruik van PEEP heeft een longbeschermend effect: het voorkomt herhaaldelijk openen en sluiten van kleine luchtwegen en alveoli, en de daarmee samenhangende mechanische belasting. Het is echter belangrijk zich te realiseren dat gebruik van PEEP niet zonder risico is: hoge transpulmonale drukken kunnen op zich leiden tot longschade en indien niet de juiste maatregelen worden getroffen, kan gebruik van een te hoog PEEP-niveau leiden tot een ongewenste afname van de veneuze terugstroom naar het rechter atrium, met als gevolg een afname van het hartminuutvolume. Gebruik van inotropica en zorgdragen voor een goede intravasculaire vulling voorkomen dit echter.7 Bovendien kan de mate van afname van het hartminuutvolume afhankelijk zijn van de vorm van mechanische ventilatie: bij een meer homogene ventilatie, waarbij het teugvolume gelijkwaardig wordt verdeeld over de longen, zijn de nadelige effecten op de circulatie minder dan bij inhomogene beademing.7 Tenslotte kan PEEP bij unilaterale afwijkingen de perfusie aan de gezonde zijde doen verminderen, wat de ventilatie-perfusiewanverhouding kan doen toenemen.

Hier zijn de meningen ook over verdeeld. De studie is in elk geval niet afgerond.

buikligging bij patiënten met ards
Buikligging leidt tot een substantiële verbetering van de arteriële oxygenatie bij een groot gedeelte van de patiënten met ARDS. Hoewel het uiteindelijke effect op oxygenatie niet goed valt te voorspellen, kan het verschil in oxygenatie opmerkelijk zijn.

In buikligging is er een toename van het eindexpiratoire longvolume, een afname van de intrapulmonale shunt, en een vermindering van regionale verschillen in de mate van ventilatie.15 Mogelijk draagt buikligging ook bij aan het voorkómen van beademingsgeïnduceerde longschade, door de afname van atelectasen, en daarmee van de mechanische belasting van het openen en sluiten van alveoli en bronchioli.

Ondanks een recente studie waarin geen voordeel ten aanzien van sterfte kon worden aangetoond van het alternerend op de buik en rug draaien van patiënten met ARDS,16 menen wij dat buikligging zinvol kan zijn. Opvallend in die studie was het verloop van de inclusie: gedurende de eerste jaren van de studie werd 60 van de patiënten die voldeden aan de inclusiecriteria niet geïncludeerd, omdat een aantal onderzoekers niet altijd bereid was een patiënt op de buik te draaien; bovendien werd bij 8 van de patiënten in de controlegroep toch gebruikgemaakt van buikligging. Verder werd de studie voortijdig gestopt. Het lijkt erop dat onderzoekers in eerste instantie helemaal niet bereid waren om patiënten op de buik te draaien, maar het later niet meer verantwoord vonden om patiënten buikligging te onthouden. Verder werden de patiënten voor maximaal 10 dagen wisselend op de buik beademd, terwijl experts menen dat buikligging moet worden toegepast zolang het klinisch effect heeft, en dat kan langer zijn dan het in deze studie voorgeschreven maximumaantal dagen.17 Tenslotte moet worden opgemerkt dat in deze studie de patiënten slechts voor enige uren per dag in buikligging werden beademd, terwijl velen veronderstellen dat bij langdurige toepassing van buikligging het gunstige effect zou kunnen toenemen.15 18

De bezwaren die kleven aan buikligging zijn overkomelijk: bij het draaien van de patiënt van de rug naar de buik en weer terug zijn meerdere mensen nodig, maar alleen maar rond het moment van draaien. Eén persoon is nodig om de luchtweg te beschermen, twee personen zijn nodig om de patiënt vervolgens te draaien, waarbij aandacht moet worden besteed aan de intravasculaire lijnen en (thorax)drains.15

https://www.ntvg.nl/artikelen/mechanische-beademing-bij-acute-respiratory-distress-syndroom-ards-longbeschermende/volledig

ADVOCATE VERLIEST RECHTSZAAK tegen LOCKDOWN

Beate Bahner heeft geprobeerd de corona maatregelen buiten werking te laten treden door een rechtszaak hiertegen aan te spannen.

Maar zij verloor. Het Duitse gerechtshof vond dat zij niet de juiste weg bewandeld had en dat zij niet genoeg bewijsstukken aan wist te voeren.

Door deze nederlaag heeft Beate Bahner besloten haar toga aan de wilgen te hangen.
Zij wil niet langer meer werken als advocate.

Advocate Beate Bahner wilde de shutdown met onmiddellijke ingang beëindigd zien.

De CORONA-OPSTAND verordening in naam van Beate Bahner.

Op grond van:
Artikel 1 GG menswaardigheid
Artikel 2 GG handelingsvrijheid
Artikel 4 GG vrijheid van godsdienstuiting
Artikel 5 GG vrijheid van meningsuiting
Artikel 6 GG bescherming van huwelijk, familie en kinderen
Artikel 7 GG recht op scholing
Artikel 8 GG recht op samenscholing
Artikel 9 GG recht op vereniging
Artikel 11 GG recht op vrij verkeer
Artikel 12 GG recht op vrije en ongehinderde uitoefening van beroep
Artikel 14 GG garantie van eigendom
Artikel 20.4 GG recht op verdediging
Artikel 1, 2 BRAO plicht van advocaten om de grondwet te handhaven

Dienen:
•Alle instellingen en gebouwen met onmiddellijke ingang heropend worden.
•Alle instellingen en gebouwen dienen met onmiddellijke ingang weer te betreden en te bezoeken zijn.
•Het zich ophouden in de openbare ruimte moet per direct mogelijk gemaakt worden.
•Reizen in binnen- en buitenland moet per direct mogelijk gemaakt worden.
•Scholen, kinderdagverblijven en crèches moeten met onmiddellijke ingang heropend worden.
•Studentengebouwen moeten met onmiddellijke ingang heropend worden.
•Kerken en gebedshuizen moeten met onmiddellijke ingang heropend worden.

Alsmede geldt:
•De plicht tot het snel en efficiënt verspreiden van deze verordening.

•Het niet naleven van deze verordening zal leiden tot consequenties en maatregelen.

De CORONA-OPSTAND VERORDENING van 11 april 2020 geldt landelijk en wordt per direct van kracht.

Besloten en verkondigd,

Beate Bahner

Heidelberg, 11 april 2020, 19.00 uur

De strijd van Beate Bahner voor het behoud van de rechtsstaat, de grond- en mensenrechten en de vrije en democratische grondwet van Bondsrepubliek Duitsland:

▪Via een persbericht toetst Beate Bahner het normenkader van VGH tot aan het gerechtshof op 3 april 2020.

▪Op 7 april 2020 verklaart Beate Bahner waarom de shutdown ongrondwettelijk is en het grootste rechtsschandaal en rechterlijke dwaling in Bondsrepubliek Duitsland ooit.

▪Op 8 april om 20.00 uur dient zij dit verzoek in bij het gerechtshof vanwege de aanslag op het voortbestaan van Bondsrepubliek Duitsland.

▪Op 8 april dient Beate Bahner per fax om 13.00 uur een dringend verzoek in bij VGH Baden-Württemberg om de CORONA-VERORDENING per direct in te trekken.
Om 22.00 uur post zij een brief in de nachtbrievenbus van VGH Baden-Württemberg.

▪Hulp van het gerechtshof wordt ingeschakeld op 9 april 2020, 23.30 uur.

▪Het politiedistrict Mannheim blokkeert op 9 april 2020 de website van Beate Bahner.

▪Er wordt op 9 april 2020 door de politie een onderzoeksprocedure gestart tegen Beate Bahner wegens het in het openbaar aanzetten tot een strafbaar feit volgens 111 stGB het oproepen tot de landelijke demonstratie:
'CORONOIA 2020 NOOIT MEER MET ONS! WIJ STAAN VANDAAG OP' gepland voor paaszaterdag 15.00 uur.

▪Het gerechtshof weigert een eerder dringend verzoek van Beate Bahner 1 BvQ 26/20 Goede vrijdag 10 april 2020, 17.30 uur.

▪zaterdag 11 april 2020. Beate Bahner lijdt een nederlaag in Karlsruhe, gerechtshof verklaart de zaak niet ontvankelijk.

Advocatenkantoor Bahner
Voss strasse 3
69115 Heidelberg

Commerzbank Beate Bahner
IBAN DE69 6708 0050 0521 948602
BIC: DRESDEFF670

Steuernr: 32011/30304
Orde van advocaten Karlsruhe

Bron: www.t-online.de/nachrichten/deutschland/id_87689014/tid_amp/-coronoia-anwaeltin-beate-bahner-scheitert-mit-antrag-gegen-corona-regeln.html

Henk,

Ik las dit ook net. Sterkte!

Ik heb net dotcom geluisterd. En wat Mike zegt er moet iets zijn dat ons zieker maakt. Ik denk serieus dat het de angst en hysterie is die iedereen ziek maakt. Zieker dan een nep Corona. Die hysterie is het virus. Ik las net ook dat Spanje uit lickdown gaat maar een politiestaat word. Even artikel kwijt nu maar zoek het zo. Heb dit gevraagd aan een kennis van mij die in Spanje woont. Wacht nog op antwoord.

Dr. Erik Berg onderschrijft het verhaal van Natuur en Binc!
Zeer de moeite waard om te bekijken.
Timestamps
0:07 What is a ventilator?
0:19 Coronavirus and ventilators
1:04 Report on ventilator dangers
4:13 Is COVID-19 actually like pneumonia or ARDS?
5:16 How does COVID-19 affect the lungs?
7:09 Hydroxychloroquine
10:18 Zinc
&feature=youtu.be

Ik zag die video ook net Medusa in de tweet van Mike.

dat Medicijn wat helpt bij deze Corona is niet alleen voor malaria bedoeld. Maar ook voor een immuunziekte. De symptomen van Corona patiënten lijken wel erg veel op de symptomen genoemd in onderstaande link. Tegenwoordig heeft nagenoeg iedereen een zwak immuun. Al die mensen aan de beademing voor een immuunziekte terwijl chloroquine de oplossing is. Ik mag het eigenlijk niet hardop zeggen maar patiënten worden gewoon vermoord. Volkerenmoord waarbij de oudere mensen als eerste opgeruimd moeten worden?

https://erfelijkheid.nl/ziektes/systemische-lupus-erythematodes-sle

@johnny: ik begreep dat die demonstraties in Berlijn van de antifa waren en zij demonstreerde om de grenzen weer open te gooien voor de vluchtelingen!

Ik citeer even een post op LinkedIn van Michael Pilarckzyk. Deze man is Wakker! Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij zoiets als dit op zijn LinkedIn pagina zou plaatsen.

COVID = Certificate Of Vaccination ID

Ken je Ralph Smart? Hij maakt al jaren interessante video's. Op een heel vriendelijke en toegankelijke manier legt hij uit over de situatie in de wereld, wat er volgens hem werkelijk aan de hand is, de vijfde dimensie, de transformatie van de aarde, de mensheid, onze toekomst en natuurlijk de boze krachten die onze vreedzame zielen onder controle houden. Misschien vind je het boeiend om te bekijken. Peace my friends, peace, hope, love and light. M.

Dit is de video waar hij het over heeft (ik heb wel wat zitten skippen) maar de message is duidelijk.

Mensen... als een relaxte Zen man als deze Michael al zoiets plaatst, samen met de pas uitgebrachte video die viral is gegaan, maak ik me nergens meer zorgen over.
De mensheid is uit zijn slaap ontwaakt, langzaam maar zeker peuteren we onze slaapkruimels met onze nagels uit de ooghoeken. Dit kan alleen maar goed gaan.
Geloof Vertrouwen Dankbaarheid

Ja michael is ook een Q volger. Dat liet hij in een uitzending die forumlid Muis dacht ik, hier had geplaatst heel duidelijk merken. Ook op Facebook toen hij in gesprek was met Giel Beelen gaf hij hints.
Ik luisterde regelmatig al naar zijn YouTube video’s ook omdat hij gewoon een zeer prettige stem heeft om naar te luisteren. Ik word er echt rustig van.

Overzichtspagina van Willem Felderhof met heel veel links.
http://www.dutchanarchy.com/facts-about-covid-19/

Update 14 van Gert Schuitemaker.
https://bibliotheek.ortho.nl/40165/suppletie-adviezen-instructiefilmpje/

Ja Anna, het is werkelijk schandalig!
Er moet snel verandering in komen.
Dit soort praktijken maakt een mens kwaad. Tenminste, bij mij wel. Ik hoop oprecht dat er meer artsen zijn die gaan protesteren tegen de behandeling! Er valt nog zoveel uit te zoeken. Maar eeelijk gezegd niet bij te houden en ik weet vandaag al niet eens meer wat ik gisteren heb gelezen. Het gaat allemaal zo snel.
Nog steeds zijn er mensen die roepen dat het allemaal onzin is. Zo jammer.

De podcast van True Pundit... Dit komt hard aan. Waarom bijna 3 uur en geen woord over Q, of heb ik niet goed geluisterd?
Hoe dan ook, we moeten positief blijven. En ook zo denken.

Binc, ik vind jou persoonlijke reacties altijd waardevol.
Dus ook deze, maar zeker ook al die andere.
Voor mij ben je een top mens.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.560
Leden
8.671
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan