De relatie tussen mensen en varkens

Voor wat betreft de negatieve expressie van melanine, bijv. drugsverslaving en criminilatiteit, het volgende:

Melanine is een alkaloide. Heroine en (crack) cocaine zijn dit ook. Eenmaal in het systeem vinden deze alkaloiden elkaar en binden aan elkaar, waardoor het effect van de drug door de melanine wordt versterkt. Dit betekent dat als een donkergekleurde persoon drugs gebruikt hij/zij vele malen meer high wordt dan een blank persoon! Toeval dat bovengenoemde drugs in Amerikaanse ghetto's zijn uitgezet? Opnieuw RASSPECIFIEKE wapens!

Mike

 
Over dromen en ontkalking van de pijnappelklier.
Richard D. King (met dank aan Mwtje) spreekt o.a. over het belang van melanine/vitamine d voor de ontkalking van je lichaam: ook in relatie tot dromen en de conditie van de pijnappelklier die eraan af te lezen is.

Ik zou willen dat ik mijn dromen herinner, als ik droom.
(Ik heb hier een boek met de veelzeggende titel: droom je wakker)
Ik droom dus niet vaak.
Nu ben ik de laatste tijd veel bezig met de sauna weer.
Ook om lekker warm te zijn gedurende de nacht (dan slaap ik beter).
Ik heb sochtends vaak last van tintelende handen en voeten.
Dat is natuurlijk bad news: perifere neuropathie.
Zou ook wel eens te maken kunnen hebben met dat ik weer met nieuwe kruiden begonnen ben (detoxverschijnsel).
Maar hoe dan ook: infraroodsaunabezoek vlak voor ik ga slapen die zorgt dat ik dit probleem niet meer heb.
Hoe dan ook, ik spray colloidaal zilver, smeer cayennepeper en spray ook dmso op mijn lijf voor ik de sauna inga.
Dan sta ik (door door de op mijn huid aangebrachte cayennepeper) helemaal in de fik na 20 min in de sauna (plus na die tijd is ongeveer de dmso door mijn huid in mijn lijf opgenomen als het goed is inclusief de colloidaal zilver en cayennepeper).

Nu komt het: ik heb vorige week ineens twee nachten achter elkaar levendige dromen gehad.
(eentje waarin Mike -die bij mij meer symbool staat voor -de oplossing van- mijn lichamelijke problemen- en de directeur van een voormalige opleiding voor psychotherapeut met elkaar gingen afspreken; de intentie werd uitgesproken: nou heel goed zeg:-))
En ik herinner me dat ik las dat dmso https://www.fatsforum.nl/topic/dmso-dimethylsulfoxide een sterke ontkalker is.
Denk aan het verhaal van mwtje hier op de site over de koetsiershand van haar moeder https://www.fatsforum.nl/topic/dupuytren : die verkalkte pees die o.a. met dmso wegging.
Dmso komt overal in je lichaam omdat het zich aan water bindt.
Dus ook bij de pijnappelklier.
Rauwe melkproducten zijn vanwege de zwavel dus (dmso is ook een zwavelproduct) ook erg belangrijk natuurlijk voor de ontkalking van je pijnappelklier inclusief de vitamine d in de rauwe melk.
Dmso heeft als voordeel dat het overal komt in je lichaam.
Een beetje (liever niet meer dan een theelepel per dag om te beginnen) dmso in je rauwe melk / yoghurt zou ook kunnen helpen de zwavel en andere voedingsstoffen naar de goede plekken in je lichaam te transporteren.

 
Pike,

Ik moet wel een beetje geheimzinnig doen, want het gaat om copyright. Laten we het erop houden dat Lievergezond in de goede richting zoekt!

Mike

Dat dacht ik ook. :-)

 
Gisteren schoot me ineens te binnen dat Weston Price 'geknepen neusvleugels' beschouwde als een misvorming, waarmee hij letterlijk bedoelde: niet goed gevormd. Uit zijn boek blijkt dat dit verschijnsel niet exclusief is voorbehouden aan blanken, maar wel het meest voorkomt bij het blanke ras. Volgens Price bestond het universele ontwerp voor een mensenhoofd uit de volgende kenmerken: rond hoofd, brede neusvleuegels en een brede kaak. Waar doet dit ontwerp je aan denken? Wat dacht je van negers?

Na Hidden Colors deel 1 en 2 te hebben gezien is het voor mij klip en klaar dat de Afrikanen letterlijk overal ter wereld zijn geweest, incl. Europa (de Moren, die niet uitsluitend islamitisch waren!), en daar hun sporen hebben achtergelaten. In deze thread werden beroemde blanke componisten en schilders genoemd als voorbeelden van hogere culture uitingen van blanken. Letterlijk ALLES hebben we te danken aan onze zwarte voorouders! Wij waren een volk van barbaren, zonder hygiene, zonder spiritualiteit, zonder wetenschap en zonder cultuur. Dit is ook de reden waarom de Pest hier zo kon huishouden. Totdat de Moren kwamen en ons alles leerden.

Wie me niet gelooft (thijs?) moet zijn/haar eigen research doen. Zwarte Afrikanen staan aan de basis van ALLE culturen, wetenschap en spiritualiteit. Hidden Colors maakt dit overtuigend duidelijk en het is het BEST BEWAARDE geheim in de menselijke geschiedenis, dus een ontdekking van jewelste! Zelfs zwarten zijn niet meer op de hoogte van hun eigen geschiedenis!

Mike

 
Helaas zijn zij ook flink de weg kwijt wat ook de bedoeling is.
Kijk alleen al naar de video clips van hiphop, RnB etc..
Je ziet allemaal dikke auto's, gold, fotomodellen etc.Allemaal een nep wereld waardoor je in de Black community ook ziet dat zij zo materialistisch zijn geworden dat alles om sex, drugs and rock and roll draait.Dikke auto's, dure merkkleding, goud etc.
Één van mijn beste vrienden, een rasechte neger heeft vaker als één keer tegen mij gezegd.
Jongen bij een negerin geldt no money no pussy en ja ik trek al heel lang met hen op en helaas moet ik concluderen dat het over het algemeen zo is.
In het begin protesteerde ik bij hem maar hij zei neem dat maar van mij aan.
Media doet heel veel.
Zelfs hij kocht alleen maar merkkleding en betaalde zich er scheel voor terwijl ik zo vaak zei jongen het wordt ergens in een ontwikkelingsland met kinderarbeid gemaakt en het is ontzettend overpriced maar je het magische merkje doet wonderen.Hij ging zelfs met heel dure merkkleding bij de boer op het land werken herinner ik me nog.
Toen moest ik er om lachen maar achteraf is het gewoon diep triest.

Hoe zit het dan met aboriginals, zij zijn de meest donkere mensen op aarde?

 
hoi Haydarpassa, ik geloof wel wat je schrijft over de zwarte vrouw (voor zover ze als gemiddelde bestaat) en wat ze wil.
Het is het aangezicht van de armoede dat zwarte vrouwen volgens mij vrezen, omdat ze graag een gezin willen starten.
Geef ze eens ongelijk ergens en de vrees, als dat de vrees is waar ik het over heb, is ook niet onterecht.

Why So Many Black Women Are Alone
Published on Mar 14, 2013
www.whywehateblackwomen.com
Relationship Expert Hasani Pettiford gives a riveting presentation on his book Why We Hate Black Women and Why We Should Love Them. In order to really get into the discussion get you copy of the book.

Ik moet denken aan het liedje van Lead Belly : Where did you sleep last night? (Vader van zwarte vrouw is onthoofd).
http://folksongcollector.com/blackgirl.html


 
Ik moet denken aan het liedje van Lead Belly : Where did you sleep last night?

En ik moet denken aan het nummer Private Dancer van Tina Turner.



 
Ik denk aan geen enkele song maar wel aan hoe mijn lichamelijke en mentale toestand te optimaliseren dan wel te behouden.

Wellicht is het feit dat ik vrij snel bruin wordt in de zon een voordeel of een goed teken.

Hoe dan ook ,ik had geen controle over wat ik aan erfelijk materiaal mee gekregen heb ,noch heb ik enige schuld aan wat anderen blank of zwart doen of gedaan hebben.
Ik moet het doen met wat ik heb en ben en dat kan ik alleen maar optimaliseren.
Dit onderwerp heeft mij wel weer een mooi aandachtspunt gegeven.

Mijn vraag is wel,welke mensen(generaties) er van de groep met veel melanine er schuld aan hebben dat er volgende generaties met minder /te weinig melanine rond gingen lopen en daarna als gevolg een groot risico vormden door de degeneratie en het daaruit volgende gedrag?
ad
 
hoi Ad: goed punt (de hamvraag stel je): welke mensen(generaties) er van de groep met veel melanine er schuld aan hebben dat er volgende generaties met minder /te weinig melanine rond gingen lopen en daarna als gevolg een groot risico vormden door de degeneratie en het daaruit volgende gedrag?
Volgens mij gaat het alleen niet om schuld, maar om iets, geen idee wat, dat maakte dat de oorspronkelijke zwarte mens zich heeft laten ontkrachten door andere rassen (en waar kwamen die dan vandaan ineens?)
Erg vrijwillig zal het er niet aan toe gegaan zijn.
Wie laat zichzelf en het nageslacht vrijwillig ontkrachten?

 
Uit de docu Hidden Colors blijkt dat ik gelijk had: de bouwers van stenen monumenten in Europa waren wel degelijk veel donkerder van kleur. De oorspronkelijke conservatoria zijn ook opgezet door de Moren. Ons gedegenereerde blanken moest muziek AANGELEERD worden, daarom is onze muziek tot op de dag van vandaag zo geschoold, in tegenstelling tot zwarte muziek, die vanuit de onderbuik komt. Dansen moet ons eveneens aangeleerd worden. Eigenlijk hebben we overal wel cursussen en workshops voor.

Wij zitten in ons hoofd en moeten ook via die weg leren (linkerhersenhelft), wij bezitten te weinig 'onderbuikgevoel'. En wat is de onderbuik? Onze bodem, onze 'duistere aarde' (daarom zijn we ook niet voldoende geaard). Dat is tevens waar onze spijsvertering zich bevindt. We zitten met ik weet niet hoe veel spijsverteringsproblemen, omdat we onwetend zijn over ons oneindige creatiepotentieel (de duisternis). We kunnen het simpelweg niet verteren en niet opnemen via de onderkant. Als je werkelijk wilt helen, moet je dit aspect zeer zeker ook meenemen!

Waarom ik hier een uitzondering op ben, weet ik niet. Weet je nog wat ik twee jaar geleden (!), toen dit forum net was gestart (!), al schreef:

Daarnaast is er nog iets interessants te bespeuren aan de haarkleur. Afrikanen, Aziaten en Zuid-Amerikanen hebben allemaal zwart haar. Interessant genoeg zijn dit ook de gezondste mensen op deze aardbodem (uitgezonderd natuurlijk slachtoffers van hongersnoden). Ann Wigmore, een blanke Oost-Europese vrouw, populariseerde in de jaren 1980 het gebruik van tarwegras voor menselijke consumptie. Zij verloor haar grijze haren en kreeg er...ZWART haar voor terug! In navolging van Wigmore kweekte Don Jansen tarwegras op zeemineralen. Hij gaf het aan zijn vader die zijn grijze haren verloor en er...ZWART haar voor terugkreeg! Barry Carter is de grote man die momenteel het gebruik van Ormus (mono-atomaire elementen) propageert. Hij consumeert Ormus en zag zijn roodgrijze baard veranderen in een...ZWARTE kleur. Ik denk dat we het er allemaal wel over eens kunnen zijn dat Aziaten, Afrikanen en Zuid-Amerikanen met hun brede gezicht en lichaamsbouw nog het dichtst bij de oorspronkelijke blauwdruk staan. Deze mensen hebben allemaal zwart haar. Kennelijk hoort zwart haar dus bij de oorspronkelijke blauwdruk en zelfs blanken die niet met zwart haar zijn geboren kunnen, door toevoeging van de juiste superkrachtige voedingsstoffen, zwart haar krijgen - zelfs op hun oude dag!

https://www.fatsforum.nl/topic/reactie-menselijke-blauwdruk#post-3032

Dit is opnieuw een voorbeeld van iets wat ik in eerste instantie intuitief aanvoel en waarbij ik pas veel later de feiten vind die dit gevoel ondersteunen.

Ik wist toen nog helemaal niets over melanine, maar legde wel de link met een zwarte haarkleur en kracht en gezondheid. En ik heb mezelf blues leren spelen en leren zingen, ik heb mezelf accentloos (!) Amerikaans Engels leren spreken en ik mezelf geschoold op het gebied van voeding en gezondheid en nu steeds meer metafysica. Ik kon op 6-jarige leeftijd al lezen en zelfs met het boek op z'n kop. Ver voor mijn pubertijd las ik al boeken bestemd voor de leeftijd van 12 jaar en ouder. Ik lees supersnel (50 pagina's in een uur) en ben in staat om de informatie in boeken te verweven in een bredere visie. IK schreef al liedjes nog voordat ik gitaar leerde spelen, waarbij ik alle partijen in mijn hoofd hoorde. Als ik nummers componeer, doe ik dit niet met de gitaar in mijn hand, maar in mijn hoofd en later zoek ik op gitaar uit wat ik in mijn hoofd hoor. Ik kom daardoor op aparte akkoorden, die EXACT zo klinken als ik ze in mijn hoofd hoor! Er moet toch echt wel een hoop melanine in mij aanwezig zijn, het kan niet anders!

Mike

 
Erg vrijwillig zal het er niet aan toe gegaan zijn.
Wie laat zichzelf en het nageslacht vrijwillig ontkrachten?
Bij Aboriginals is het zo dat als zij een van hun van te laag allooi vinden, deze uit de gemeenschap gezet wordt en naar ik dacht voor altijd tot en met de kinderen aan toe.

 
M.b.t. melanine en de zwarte haarkleur. Ik heb ooit eerder ergens in een topic geschreven dat ik als kind rond mijn derde/vierde levensjaar erg donker haar had en sinds ik met WAPF in aanraking ben gekomen mijn haar weer donkerder wordt. Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat vooral het Keltisch zeezout effect heeft op mijn haarkleur.

Een vriendin van mij is getrouwd met een man uit Kenia. Hun bruiloft was Afrikaans getint door de gasten. Ik heb die avond met een Keniaan gedanst. Hij zei zoiets als: ' ik leer je dansen'. 'Uit je hoofd, jullie zitten veel te veel in je hoofd'. Op een gegeven moment danste ik. Het was geweldig. Een gevoel dat ik nooit meer heb ervaren.

Hier op het eiland Terschelling zijn sommige eilanders net Afrikanen. Dansen geweldig, hele pure mensen. Kan je de hoeveelheid melanine verhogen?

 
hoi Naief, hierover: Bij Aboriginals is het zo dat als zij een van hun van te laag allooi vinden, deze uit de gemeenschap gezet wordt en naar ik dacht voor altijd tot en met de kinderen aan toe.

Dit kan ook een zuiverend mechanisme zijn.
Zover ik begrepen heb, heeft de mensheid een achilleshiel: namelijk de psychopaat.
In zo'n aborinegemeenschap wordt de psychopaat misschien gewoon uitgesloten.
In de blanke gemeenschap komt zo iemand in elk geval juist aan de macht.
Lijkt mij dat dat ook niet bepaald een wenselijke toestand is, maar kennelijk laten wij dat gewoon en masse toe.
Misschien een probleempje met het verkalkte derde oog in combinatie met een afwezige "gutfeeling"?

Ik vraag me opnieuw af: als de oorspronkelijke mens zwart was, waar komt dan de blanke mens vandaan?
Is het enkel een overlevingsmechanisme om op delen van de aarde te overleven waar geen of minder zon is met als gevolg dat het blanke ras door gebrek aan melanine sneller van binnen verkalkt?
Dat (groter verkalkingsrisico door afname melanine) is wat ik begrijp uit het filmpje van Richard D. King (met dank aan Mwtje)

 
Ik vraag me opnieuw af: als de oorspronkelijke mens zwart was, waar komt dan de blanke mens vandaan?
Granen eten?

 
Als een verkalkte pijnappelklier ons grootste probleem is, dan geeft dit onmiddellijk een heel andere kijk op de zuur-basentheorie...

Mike

 
en trouwens... hoe denk je over astrologie? (maansverduistering/zonsverduistering + invloed op mens/wereld/energie)?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.899
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan