Uit de docu Hidden Colors blijkt dat ik gelijk had: de bouwers van stenen monumenten in Europa waren wel degelijk veel donkerder van kleur. De oorspronkelijke conservatoria zijn ook opgezet door de Moren. Ons gedegenereerde blanken moest muziek AANGELEERD worden, daarom is onze muziek tot op de dag van vandaag zo geschoold, in tegenstelling tot zwarte muziek, die vanuit de onderbuik komt. Dansen moet ons eveneens aangeleerd worden. Eigenlijk hebben we overal wel cursussen en workshops voor.
Wij zitten in ons hoofd en moeten ook via die weg leren (linkerhersenhelft), wij bezitten te weinig 'onderbuikgevoel'. En wat is de onderbuik? Onze bodem, onze 'duistere aarde' (daarom zijn we ook niet voldoende geaard). Dat is tevens waar onze spijsvertering zich bevindt. We zitten met ik weet niet hoe veel spijsverteringsproblemen, omdat we onwetend zijn over ons oneindige creatiepotentieel (de duisternis). We kunnen het simpelweg niet verteren en niet opnemen via de onderkant. Als je werkelijk wilt helen, moet je dit aspect zeer zeker ook meenemen!
Waarom ik hier een uitzondering op ben, weet ik niet. Weet je nog wat ik twee jaar geleden (!), toen dit forum net was gestart (!), al schreef:
Daarnaast is er nog iets interessants te bespeuren aan de haarkleur. Afrikanen, Aziaten en Zuid-Amerikanen hebben allemaal
zwart haar. Interessant genoeg zijn dit ook de gezondste mensen op deze aardbodem (uitgezonderd natuurlijk slachtoffers van hongersnoden). Ann Wigmore, een blanke Oost-Europese vrouw, populariseerde in de jaren 1980 het gebruik van tarwegras voor menselijke consumptie. Zij verloor haar grijze haren en kreeg er...
ZWART haar voor terug! In navolging van Wigmore kweekte Don Jansen tarwegras op zeemineralen. Hij gaf het aan zijn vader die zijn grijze haren verloor en er...
ZWART haar voor terugkreeg! Barry Carter is de grote man die momenteel het gebruik van Ormus (mono-atomaire elementen) propageert. Hij consumeert Ormus en zag zijn roodgrijze baard veranderen in een...
ZWARTE kleur. Ik denk dat we het er allemaal wel over eens kunnen zijn dat Aziaten, Afrikanen en Zuid-Amerikanen met hun brede gezicht en lichaamsbouw nog het dichtst bij de oorspronkelijke blauwdruk staan. Deze mensen hebben allemaal
zwart haar. Kennelijk hoort
zwart haar dus bij de oorspronkelijke blauwdruk en zelfs blanken die niet met
zwart haar zijn geboren kunnen, door toevoeging van de juiste superkrachtige voedingsstoffen,
zwart haar krijgen - zelfs op hun oude dag!
https://www.fatsforum.nl/topic/reactie-menselijke-blauwdruk#post-3032
Dit is opnieuw een voorbeeld van iets wat ik in eerste instantie intuitief aanvoel en waarbij ik pas veel later de feiten vind die dit gevoel ondersteunen.
Ik wist toen nog helemaal niets over melanine, maar legde wel de link met een zwarte haarkleur en kracht en gezondheid. En ik heb mezelf blues leren spelen en leren zingen, ik heb mezelf accentloos (!) Amerikaans Engels leren spreken en ik mezelf geschoold op het gebied van voeding en gezondheid en nu steeds meer metafysica. Ik kon op 6-jarige leeftijd al lezen en zelfs met het boek op z'n kop. Ver voor mijn pubertijd las ik al boeken bestemd voor de leeftijd van 12 jaar en ouder. Ik lees supersnel (50 pagina's in een uur) en ben in staat om de informatie in boeken te verweven in een bredere visie. IK schreef al liedjes nog voordat ik gitaar leerde spelen, waarbij ik alle partijen in mijn hoofd hoorde. Als ik nummers componeer, doe ik dit niet met de gitaar in mijn hand, maar in mijn hoofd en later zoek ik op gitaar uit wat ik in mijn hoofd hoor. Ik kom daardoor op aparte akkoorden, die EXACT zo klinken als ik ze in mijn hoofd hoor! Er moet toch echt wel een hoop melanine in mij aanwezig zijn, het kan niet anders!
Mike