De relatie tussen mensen en varkens

Amancay,

Ik ben het helemaal met je eens! Ook uit een vuilnishoop kan iets moois ontstaan. Waarom denk je dat dit opschrijf? Lees deze hele thread door: ik WIST dit voordat ik de feiten op een rijtje had! Intuitief en instinctief wist ik dus al dat dit klopte, maar ik heb gewacht om dit naar buiten te brengen todat ik over de juiste feitelijke info beschikte. Ik WIST het al veel eerder, omdat het RESONEERDE op een NIET-INTELLECTUEEL NIVEAU!

Nike

 
Heel mooi stuk weer, Mike.

Hier een mooie lezing van David wilcock die ik vorig jaar zag, ook over de pijnappelklier, het Vaticaan etc.
Soms een beetje vreemd, die David, maar toch wel interessante info.

Misschien een mooie aanvulling.



 
Dr Richard King spreekt over koolstof. Wij zijn koolstofwezens. En wat is de kleur van koolstof? Zwart!

Mike

 
Een mooie aanvulling hierop: http://suziqi.nl/2013/04/03/een-gezonde-pijnappelklier-is-belangrijk-in-deze-tijd/

 
Weer food for thought Mike en zoals Haydarpasa al schreef vergt het ballen om dit zo te stellen. Dank voor het delen van dit inzicht.

Ook vind ik het mooi dat Amancay er een positieve draai aan weet te geven. Op de bodem van de put is er alleen nog de weg naar boven.

Heb al een hele tijd geleden dit fimpje eens gezien over ontkalking van je pijnappelklier en als je het zuur-base stukje negeert zegt dit meisje veel van wat hier ook al is genoemd (en de meesten hier al doen trouwens):



 
Erg interessant en gaat best ver ;) betekend niet dat ik het niet geloof.
Had dit via google wat opgezocht over het Vaticaan en pijnappelklier:
http://www.indigorevolution.nl/De-Pijnappelklier-is-gemaakt-om-je-te-controleren.html

Wat er bij mij dus niet ingaat bij die website/artikel is dat we dus geen schepper hebben en al die religies dus alleen mindcontrolling is, maar het in onszelf zit de verlichting en het oneindige.
Als we niet in een schepper geloven komen we dan niet weer in een soort van semi Darwinistische visie terecht ondanks het spirituele/verlichting/waarheid in jezelf zoeken?

De rest verteer ik wel om zo maar te zeggen, maar dat zeer zeker niet ;)

 
Ik heb die indigo een korte tijd gevolgd. Soms en sommige stukken vind ik leuk en zeer interessant en dan raak ik hem weer kwijt in zijn geraaskal

 
Al een paar jaar heb ik lopen bedenken waarom Hitler het Arische ras verhief. Zelf is/was hij donker van kleur (vooral zijn haarkleur) en voor een achtste jood, heb ik weleens gelezen.
Waarom werd door hem dan blond haar, blauwe ogen gepromoot?
Ergens heb ik het geweten, klinkt heel logisch Mike, ik sta er niet raar van te kijken wat je hiervoor schreef (laatste grote post)

 
Ik vind het heel interessant. Alleen vallen de joden volgens mij wel onder kaukasiers en zij zouden dan toch ook een verkalkte pijnappelklier moeten hebben?
Ik ga er in elk geval wel meer over lezen, ik ben me nooit bewust geweest van een pijnappelklier en de werking daarvan, maar kan me achteraf gezien wel een paar momenten herinneren waar het toch duidelijk gewerkt heeft ;-) Ook die deja vu momenten heb ik heel vaak, dat wordt dan afgedaan als een kortsluiting in de hersenen maar dat voelt helemaal niet als kortsluiting!

 
las laats op een site van United Nuwaubian.
caucasian = from 'Carcass-Asian' meaning Degenerated Asian
En U.S.A =
from the Egyptian word “usa” meaning “eye”

Wat hier van waar is weet ik niet.

 
Alleen vallen de joden volgens mij wel onder kaukasiers en zij zouden dan toch ook een verkalkte pijnappelklier moeten hebben?

De 'joden' waar jij het over hebt zijn de Khazars, de huidige Zionisten. Dit zijn helemaal geen joden. Vind je niet dat veel Israeliers er verdacht blank uitzien, zeker gezien de andere inwoners van dat gebied? En kijk eens hoe de Zionisten zich onmiddellijk vanaf het ontstaan van de 'joodse staat' hebben gedragen. Meteen hebben ze de palestijnen uit hun huizen en van hun land verdreven, de woestijn in. Dit staat nog steeds bekend als de Nakba, letterlijk: de catastrofe.

De arabische bewoners van het midden-oosten zijn echter ook niet zonder schuld. Zij waren NIET de oorspronkelijke bewoners van Egypte, het waren gedegenereerde en barbaarse slavenhandelaren. Ooit was het midden-oosten echter eveneens een hoogstaande beschaving. Wat is er gebeurd? Kolonisatie. Datzelfde wat de arabieren deden in Afrika was hen overkomen. En waar kwamen de kolonisten vandaan? Uit Europa!

In het midden-oosten heeft men een donkerdere huidskleur en dus meer melanine. Toch is men ook daar in barbaarsheid vervallen. In Afrika en in Azie zien we in de recente geschiedenis eveneens regelrechte sicko's. Melanine is geen enkele garantie dat de mens niet ontvankelijk is voor barbaarsheid en degeneratie. Het werkt eerder andersom: melanine is een NEUTRALE levenskracht en omdat melanine kan resoneren met ELKE frequentie is er dus ook een potentieel om op negatieve golflengtes te gaan zitten.

Dit verklaart tevens waarom bijv. indianen en aboriginals zo razendsnel kunnen degenereren en vervallen in alcoholisme en diabetes. Melanine versterkt de frequentie die het aanneemt. In positieve zin leidt dit tot hoogstaande culturen, spiritualiteit, wetenschap en bouwwerken. In negatieve zin leidt dit tot barbaarsheid, ziekte en verval. De powers-that-be weten dit en voeren al vele eeuwen in essentie een oorlog tegen deze scheppende levenskracht genaamd melanine. Omdat melanine zeer krachtig energievelden oppikt is het hen erom te doen om een zo groot mogelijk negatief energieveld over de aarde te verspreiden, d.m.v. oorlog, hongersnood, ziekte en ander leed.

Interessant om te zien dat Afrika hier het meest aan lijdt, nietwaar? Er worden daar RASSPECIFIEKE wapens ingezet, zoals AIDS, Ebola, West Nijlvirus, etc. Deze vallen specifiek melanine aan en de melanine versterkt vervolgens het ziekteproces! In Azie worden eveneens rasspecifieke wapens ingezet, zoals bijv. SARS en vogelgriep. Zo kan het dus dat in potentie de sterkste mensen het meest kunnen verzwakken en dat de zwaksten meer overlevingskansen krijgen in een vervuilde omgeving en in een negatief energieveld!

En dat terwijl melanine mensen echt onbeschrijflijk mooi kan maken, zowel fysiek als spiritueel! Waarom denk je dat wij blanken zonnen als we de kans krijgen? Vrouwen zien er veel mooier uit met een zongebruinde huid! Nu we op de hoogte zijn van het belang van melanine is het voor ons blanken zaak om d.m.v. VOEDING datgene zo veel mogelijk tot ons te nemen wat we van nature tekort komen. Ik noemde al melasse en donkere vruchten. Denk ook aan donkere honing, iets wat ik ook propageerde lang voordat ik hiervan op de hoogte was. Melanine zit overal in de natuur, dus laten we dit via de voeding alsnog onderdeel uit laten maken van ons zijn!

Mike

 
Het is niet mijn bedoeling je je theorie kost wat kost te laten verdedigen met mijn vragen, maar ik moest ineens denken aan die albinos die in Afrika hun leven niet zeker zijn omdat ze vermoord worden omdat hun botten magische krachten zouden bezitten. Dat zijn spierwitte mensen, zou er aan het andere spectrum van heel donker ook iets waardevols zijn? of zou het een andere verklaring hebben?

 
Ze worden vermoord, omdat er FOUTE magische krachten aan worden toegeschreven. In de wilde natuur zijn albino's in de dierenwereld eveneens ten dode opgeschreven.

Mike

 
En het is idd zo dat volkeren waarvan je zou verwachten dat ze een wijze kennis en basis hebben in no time veel harder degenereren als andere mensen. Dat is echt schokkend om te zien.
Wat ik me ook al zo lang afvraag is hoe het komt dat we niet meer in de zon mogen. Als je damesbladen leest (ja doe ik wel eens :lol: ) dan moet je zelfs als het bewolkt is factor 50 gebruiken en een zonnebril op zetten, anders zou je huidkanker en rimpels krijgen. Compleet absurd. Als je geen vet eet wordt die lichtgevoeligheid ook veel erger en zul je wel een zonnebril op zetten en in de schaduw blijven. Ik las gisteren ergens dat die pijnappelklier heel graag de zon wil zien en dat deze zo ook geactiveerd wordt.

 
Mwtje,

Ik heb gezocht en gevonden, zowel deel 1 als deel 2! Dank voor deze tip, ik ga ze met aandacht bekijken!

Mike

 
Ik heb gister avond wat korrels kiezelzuur (silicium) in een glas gedaan met een paar druppels water. De volgende dag keek ik met een vergroot glas in het glas, Wat denk je dat ik zag allemaal kleine piramides. ik denk dat silicium een belangrijke rol heeft gespeelt bij het bouwen van Pyramides.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.826
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan