De relatie tussen mensen en varkens

Vitiligo
Uit klinisch onderzoek blijkt dat veel vitiligopatiënten (witte vlekken op de huid) zeer lage concentraties aan foliumzuur, vitamine B12 en vitamine C hebben. Deze vitaminen zijn betrokken bij de synthese van het huidpigment melanine. Door het gebruik gedurende 3 maanden van vitamine B12 in combinatie met foliumzuur stopte de verspreiding ondanks de blootstelling aan zonlicht.

dus ook door vegetarisch enz. eetpatroon worden we meer blank en zwakker..

Waarom verbaast mij dit niets?

Mike

 
Uit het artikel van therawlady:

In the ugly throes of Institutional Racism during Beethoven's lifetime when Chattel Slavery in America was in full operation and Europe was preparing to subjugate the entire continent of Africa for itself, the European Colonialist and Imperialist Masters found it necessary to obscure certain facts in order to justify keeping an entire people in bondage and sub-human status.

The U.S. Constitution even slated Black people as being only 3/5 human. Such an imperative necessitated academic fraud. The dubious system that portrayed the Ancient Egyptians as White people is the same dubious system that portrayed Beethoven, one of the greatest composers ever, as White. The same dubious system is still intact, which would motivate Hollywood to give false ethnic representations in the Beethoven movies 'Immortal Beloved', and 'Beethoven Lives Upstairs.'

De geschiedvervalsing gaat nog steeds door. Kijk naar de vele afbeeldingen van Jezus, zijn apostelen, Moses en andere Bijbelse figuren. Ze zijn allemaal blank! De zwarte wetenschap rondom melanine wordt door blanke 'wetenschappers' algemeen afgedaan als een 'pseudo-wetenschap'. Nog steeds gedragen we ons alsof we in religieus, cultureel en wetenschappelijk opzicht superieur zijn!

Mike

 
Mijn eigen teksten begin ik nu in een nieuw licht te zien. Wat te denken van dit?

Als kind van een jaar of acht bedacht ik filosofieën en theorieën over van alles en nog wat. Dat konden toen al ideeën zijn die ingingen tegen heersende denkbeelden. Als ik alleen was met mijn vader had ik filosofische gesprekken waarin ik me bijvoorbeeld afvroeg waarom wetenschappers dieren in laborotaria bestuderen onder stress terwijl ze ze juist in natuurlijke omstandigheden zouden moeten bestuderen om werkelijk iets over hun gedrag te weten te komen. Ik kan me verder nog herinneren dat ik op de achterbank van de auto zwaar verzonken in mijn gedachten me afvroeg of dit nu werkelijkheid was of een droom. Ik ging daar zo ver in dat ik in een soort niemandsland kwam tussen droom en werkelijkheid en letterlijk mijn hoofd moest schudden en ter plekke besliste dat dit de werkelijkheid was, punt. Ik was toen een jaar of tien. Ik kon ook heel goed naar één punt staren en naar een soort nulpunt in mijn hersenen gaan zodat ik aan niets dacht. Ik had het gevoel dat ik vaak alleen stond met mijn gedachten en hield deze dus liever maar voor mezelf.

Als puber ben ik nooit gevoelig geweest voor wat met een Engels woord ‘peer pressure’ wordt genoemd, sociale druk door leeftijdgenoten. Uiterlijkheden en materialisme zeiden me niets en ik kon me druk maken over medepubers die zich bezighielden met welk merk aftershave of parfum ze moesten kopen, omdat ik het absurd vond om je natuurlijke lichaamsgeur te verhullen met stinkende rommel die voor mijn gevoel ook nog allemaal hetzelfde rook. Er waren belangrijkere dingen om over na te denken dan nepgeurtjes. Zo heb ik altijd geweigerd te geloven dat de heilloze weg die we als mensheid nu al veel te lang bewandelen ‘evolutie’ is en dat ‘oorlog in de mens zit’. Dit is devolutie en ik ging met je in discussie als je er anders over dacht! Ik noemde toen al het voorbeeld van een grassprietje dat zich naar boven richt, naar het licht en de warmte van de zon, om aan te geven dat alle leven streeft naar liefde, licht, warmte en harmonie.

http://www.leefbewust.com/themas/mikedonkers.html

Ik schreef dit in 2009. Niets mis met die pijnappelklier van mij!

Mike

 
Drie maanden geleden schreef ik dit:

Jarenlang dacht ik dat dat het enige was dat ze eerden. Dankzij Phil Valentine weet ik nu dat de elite evengoed de materie, het vrouwelijke principe, eert. Als de Hemel lichtenergie vertegenwoordigt, dan is de Aarde duisternis. Dit klopt ook, want een zaadje ontkiemt uitsluitend onder de grond, in de duisternis. Onder de grond gebeurt er van alles wat niet zichtbaar is, wat ‘het daglicht niet kan verdragen’. Zo is ook het idee van een ‘onderwereld’ ontstaan, die we zijn komen te zien als een wereld van dieven, bandieten en rovers. Deze worden ook wel het 'slijk der aarde' genoemd en in het Engels wordt zand ook wel 'dirt' genoemd. Er zijn ook hemellichamen die hiermee overeenkomen. Pluto is de god van de onderwereld en Hecate, de maangodin, is de godin van de onderwereld, van de duisternis. De materiele natuur wordt dus afgeschilderd als leugenachtig en als ‘vies’ en ‘vuil’ (daarover later meer), i.p.v. de broedplaats van leven.

Zo is Satan de Prins der Duisternis en deze is de tegenpool van God. Als God de ‘vader’ is in de hemel, dan is Satan de ‘moeder’ op aarde. Niets mis mee! Het punt is dat we zowel onze Vader als onze Moeder als boosaardig zijn gaan zien a.g.v. een negatieve voorstelling van zaken. Mind control dus! En het gaat verder. Opnieuw zien we een regelrechte omkering, als we kijken naar de andere naam voor Satan, Lucifer, de ‘lichtdrager’. Hoe kan de Prins der Duisternis ons nu ‘verlichten’? Het woord ‘hel’ staat voor licht (helder), het is duisternis die ons verlicht. De hel wordt geassocieerd met vuur. Bomen en planten slaan lichtenergie op en deze komt vrij in de vorm van vuur als de zon vrij spel krijgt en daarmee een vernietigende, verschroeiende uitwerking heeft op de aarde. In de zieke logica die onze parasitaire elite erop nahoudt worden we ‘verlicht’ d.m.v. ziekte, wreedheid, degeneratie en andere ellende. Oorlog is voor hen een massaal ritueel, abortus wordt gezien als een ‘offer’ dat het kind brengt. Vandaar ook het offeren van dieren of, nog erger, mensen dat je in vele culturen wereldwijd terugvindt, maar ook het langzaam doodmartelen van stieren (mannelijk) in stierengevechten en vele andere zieke rituelen, zoals bijv. honden- en hanengevechten (mannelijk). Lage energie wordt als hoge energie gebracht, die ons ‘verlicht’.

https://www.fatsforum.nl/topic/spiritueel-nihilisme/page/15#post-66066

Ik zat toen pas echt op een spoor dat mij uiteindelijk bij melanine zou brengen. Laat dit eens op je inwerken:

het langzaam doodmartelen van stieren (mannelijk) in stierengevechten

Het betreft hier zwarte stieren! Uit bovenstaande tekst blijkt dat men een regelrechte oorlog heeft ontketend tegen melanine als oneindig creatiepotentieel! Al jaren is het mijn doel om te achterhalen wat de elite weet, teneinde hun omkeringen om te kunnen keren, zodat we weer terugkeren naar de waarheid. Geen wonder dat men zich zo fel keert tegen de wetenschap rondom melanine, het zaagt regelrecht de poten onder de stoel van 'blanke superioriteit' vandaan!

Mike

 
@ Mike

Wat leuk dat jij zo'n brede interesse hebt!

Ik heb de aanwezigheid van verfijnde blackamoors in de westerse heraldiek en de kunsten altijd curieus gevonden.

 
The Drake Jewel uit het Tudortijdperk:
http://www.blackhistory4schools.com/tudors/drake%20jewel.jpg

Dit standbeeld van de Heilige Mauritius:
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Saint_Maurice_Magdeburg.jpg
http://en.wikipedia.org/wiki/Saint_Maurice

Gannibal, moor aan het hof van Peter de Grote (ook overgrootvader van Poesjkin):
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Meller-Zakomelski.jpg

En de meeste 'gapers' die bij oude apotheken hangen zijn ook zwart.

 
Al jaren is het mijn doel om te achterhalen wat de elite weet
Kijk je wel heel goed om je heen als je ze 'te' dicht nadert?
Ik weet dat je door blijft zoeken maar we willen jou nog lang niet kwijt hoor.

Lia

 
En de meeste 'gapers' die bij oude apotheken hangen zijn ook zwart.

Klopt! Ik heb een natuurdrogist in de buurt, genaamd 'De Gaper'. Die hebben buiten een beeld hangen van een Moor die zijn tong uitsteekt en daar een pilletje op heeft. Blijf maar komen met voorbeelden en links, want meer en meer wordt duidelijk waar de werkelijke kennis vandaan komt!

Mike

 
Op het gebied van satan en de duisternis zijn we flink gehersenspoeld. Een super onderwerp van je Mike. Het duistere verhaal heeft voor mij al licht op diverse onderwerpen laten schijnen!

 
Tijdens het bekijken van de films rezen de haren mij intuitief te berge. Ik mag dan een 'spiritueel nihilist' zijn, mijn onderbuik sprak toch duidelijke taal.
De theorie die in deze films wordt aangehangen is die van het zgn. Afrocentrisme, een naar mijn idee racistische theorie uit de jaren '90. Een extreme stroming binnen deze Afrocentristen zijn de Melanisten, die zich baseren op het melanine verhaal. Zij verkondigen allerlei onbewezen en ook onware nonsens.
Even voor de duidelijkheid: melanine wordt niet gemaakt in de pijnappelklier maar in de melanocyten in de epidermis (opperhuid). Het hormoon dat dit aanstuurt, is melanotropine, dat wordt gemaakt in de hypofyse. Melanotropine komt in verschillende soorten.
Ook zijn en verschillende soorten melanine.
In de film wordt hiertussen geen onderscheid gemaakt.
Bijvoorbeeld neuromelanine is er zo een. De hoeveelheid neuromelanine die zich in de hersenen bevindt bij blanken of zwarten is nauwelijks verschillend. Sterker nog, albino's hebben soms zelfs meer neuromelanine dan zwarten. Ook speelt de verkalking van de pijnappelklier in de hoeveelheden melanine geen rol.

Wat er in deze films verkondigd wordt, is eigenlijk onversneden racisme. Blanken, oftewel Europeanen, worden door melanisten gezien als een inferieur ras, die zelfs de naam 'human' niet mogen dragen. Ze hebben daar de term 'hueman' voor bedacht, en gaan er van uit dat alleen mensen met voldoende melanine als volledig menselijk mogen worden gezien. Sommigen noemen de blanken mutanten.
Ik moet onwillekeurig denken aan een zekere periode in onze geschiedenis waar ook het nodige werd beweerd over mensen die minder menselijk waren..... Let wel: we hebben het hier over raciale superioritiet en inferioriteit.

Ik wil nergens goedpraten dat veel blanken op zwarten neerkijken en dat ook veel machthebbers mogelijk een anti zwarten agenda hanteren. Ik geloof ook zeker wel dat het nodige wordt gedaan om zwarte inferioriteit te propageren, dat ligt er zelfs duimendik bovenop.

Maar ik geloof in de gelijkheid van mensen, ongeacht hun kleur. Dat de oorsprong van de mens in Afrika ligt, wordt door niemand bestreden. Maar dat de Afrikaanse cultuur superieur zou zijn geweest en is, is gewoon niet hard te maken.
En racisme is racisme, of dat nou door blanken of zwarten wordt verkondigd.

http://www.academia.edu/199944/Melanin_Afrocentricity_and_Pseudoscience#

http://www.csicop.org/si/show/magic_melanin_spreading_scientific_illiteracy_among_minorities/

http://instituteforscienceandhumanvalues.com/articles/norm allen/afrocentricity.htm

En hier nog een fijne samenvatting van dit fenomeen : http://rizirikira.tripod.com/calcified.html

 
Melanine is geen heiligmaker, maar een versterker. Het is maar net wat versterkt wordt. Bij deze club blijkbaar niet veel goeds.
Ach en dat hele gedoe over onze/ mijn geschiedenis als blanke? Als blank volk hebben we een geschiedenis. Ik persoonlijk niet. Dat neemt niet weg dat geschiedenislessen leerzaam kunnen zijn.

 
Bastiaan,

Jij bent een darwinist en atheist en dus besmet met een ziekelijk gedachtenvirus. Natuurlijk zal de darwinistische, eugenetische 'wetenschap' dit wegzetten als 'Afrocentrisch'. Daarom schreef ik ook al:

De zwarte wetenschap rondom melanine wordt door blanke 'wetenschappers' algemeen afgedaan als een 'pseudo-wetenschap'.

Er is veel meer aan de hand dan omgekeerd racisme. Dat sommige zwarte sprekers dit zullen aangrijpen om blanken neer te zetten als onmensen valt niet goed te praten, maar dat zijn niet de sprekers waar ik naar luister. Bovendien is het m.i. nog begrijpelijk ook, want wij gedragen ons al heel lang als onmensen en zeker naar hen toe! Daarmee keur ik het nog niet goed, want ik geef je gelijk als je schrijft:

Maar ik geloof in de gelijkheid van mensen, ongeacht hun kleur.

Met de kanttekening dat ik liever het woord 'gelijkwaardigheid' gebruik i.p.v. gelijkheid. Maar ik snap je punt en daarover geen discussie, wat mij betreft. Het wordt echter de hoogste tijd dat wij het volslagen krankzinnige darwinisme opzij gaan zetten, dat ons nu al ruim 150 jaar een wetenschappelijke basis heeft verschaft voor wat in essentie blank racisme en atheisme is.

Mike

 
En jawel hoor, een van de auteurs die Bastiaan aanhaalt, Bernard Ortiz de Montellano, zet 'Afrocentrisme' weg als 'creationisme', een aloude truc die bijv. Richard Dawkins ook hanteert:

http://www.academia.edu/870231/Afrocentric_creationism

Allemaal woordspelletjes. 'Afrocentrisch' en 'creationistisch' zijn vakjes die darwinisten graag hanteren om tegenovergestelde standpunten als 'pseudo-wetenschappelijk' weg te zetten. We hebben het over idioten als Dawkins, die van mening is dat onze genen egocentrisch zijn!

Bastiaan, jij beweerde hier vorig jaar nog dat nucleaire straling helemaal niet schadelijk is. Hoe kan een intelligente vent als jij tegelijkertijd zo onwetend zijn? Ik ken nog zo iemand in mijn vriendenkring. Ik wees hem laatst nog op http://www.naturalnews.com/042613_Theory_of_Evolution_contradictions_scientific_thinking.html]dit artikel[/url] van Mike Adams. En vrijwel meteen stuurde hij me http://en.wikipedia.org/wiki/NaturalNews]deze link[/url], die Mike Adams wegzet als een 'complottheorist', die aan 'pseudowetenschap' doet (daar gaan we weer!). Zucht. En nog niet eens origineel ook!

Mike

 
Why The Devil’s Lab Rats Are White :
Do you know the real reason white people perform laboratory experiments on white lab rats is because those white lab rats share the same genetic code as they share? They share two common factors—the albino, and the inbreeding factor. Those white rats are bred for their albinism and are deliberately inbred to mimic the genealogy of so-called “Caucasians.” White people perform experiments on white rats to see how experiments potentially go over in the human Caucasoid population. If they want to know how something will impact the normal population, the benchmark used is a normally colored rat

Ik heb best veel wilde ratten gezien in kruipruimtes op boerderijen op vakantie in anderen landen maar ben nog nooit een Witte rat tegengekomen buiten.
Waar komt de witte rat met rode ogen vandaan???

 
Het racisme-argument van Bastiaan vind ik voor de discussie niet zo relevant, maar de rest van zijn verhaal oogt toch als een belangrijke nuancering.

Even voor de duidelijkheid: melanine wordt niet gemaakt in de pijnappelklier maar in de melanocyten in de epidermis (opperhuid). Het hormoon dat dit aanstuurt, is melanotropine, dat wordt gemaakt in de hypofyse. Melanotropine komt in verschillende soorten. Ook zijn en verschillende soorten melanine. In de film wordt hiertussen geen onderscheid gemaakt. Bijvoorbeeld neuromelanine is er zo een. De hoeveelheid neuromelanine die zich in de hersenen bevindt bij blanken of zwarten is nauwelijks verschillend. Sterker nog, albino's hebben soms zelfs meer neuromelanine dan zwarten. Ook speelt de verkalking van de pijnappelklier in de hoeveelheden melanine geen rol.

Of berust bovenstaande op feitelijke onjuistheden?

 
Met heel veel interesse lees ik deze topic.Super interessant maar naar mijn mening is er nog heel veel wat we niet weten waardoor je weer een andere visie zou kunnen krijgen.

Bijvoorbeeld heb ik vragen in mijn hoofd als waarom zijn mensen dan in landen met meer zon donkerder als in het noorden dus dat doet ook al wat.
Verder vraag ik me ook af waarom de Europeanen geen spleetogen hebben en veel Aziaten wel?
De gedegenereerde Afrikanen lees Europeanen na de ijstijd hebben geen spleetogen maar waarom de Aziaten dan wel.Zij stammen immers toch ook van de Afrikanen af?
Dan rijst mij ook nog de vraag waarom Obiriginals er totaal anders uit zien als de oermens de Afrikaan? Hun lichaamsbouw, huidskleur en cultuur is totaal anders.
Heb daar nog geen passend antwoord voor.

Verder zie je dat de beschaving in de geschiedenis vaak van het Oosten naar het Westen is gegaan en dat de mensen van koude klimaten naar warmere zijn getrokken en naar ik weet niet andersom.Er zijn natuurlijk uitzonderingen voordat ik hier iedereen op mijn nek krijg.De mens gaat liever naar een warm als een koud klimaat, ook daar zijn weer uitzonderingen over.Als je in een warm klimaat woont ga je niet graag naar een ijskoud klimaat.
Er zijn ook theorieën dat de mensheid vanuit Siberië(Khubera) naar het zuiden en het westen is getrokken.
Dat zie je ook in de verhalen van de Indianen en ook zij kennen verhalen wat exact op de bijbel verhalen lijken net als de Hindoestaanse teksten uit het sanscriet.
Kijk naar de Saka's en de Yakut's.Zij hebben nog steeds hetzelfde geloof en ritueel/cultuur als de Indianen in America en ook dezelfde kledingdrachten.
In China zijn heel oude Uygur piramides gevonden, een heel oud Turks volk.
Een vriend van mij is laatst naar Bosnië geweest en heeft bij de piramides uitgravingen meegeholpen.Een Bosnische piramide expert zegt dat deze ongeveer 30.000 jaar oud zijn en van een heel ver ontwikkelde beschaving zijn.

Ik geloof zowiezo dat er geen begin is bij het ontstaan van de mens, dat is oneindig.
Het is als een cirkel, de mens ontwikkeld zich enorm tot een bepaald punt en dan komt er weer verval en vernietigd de mens zichzelf waarna ze gewoon weer opnieuw beginnen met de ontwikkeling en daartussen gaat de meeste info en ook sporen verloren.
Zie hier de verhalen van de bijbel ook al mogen deze plagiaat zijn.
Het lijkt me dat deze dingen zo vaak in de geschiedenis zijn gebeurd en ook altijd zal gebeuren en dan heb ik het niet over een tijdspanne van decennia of millenia maar miljoeeeeeeeeenen jaren. Wie zal het zeggen?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan