De relatie tussen mensen en varkens

Als ik het goed begrijp is de Buffel dan 1 van de meest oorspronkelijke koeien. En zitten ze er in India en Italië niet naast met hun buffelmelk.

 
hoe denk je over astrologie? (maansverduistering/zonsverduistering + invloed op mens/wereld/energie)?

Oude culturen hebben altijd iets gehad met sterrenlichamen, met name Orion, Sirius, de zon, de maan en de Pleiaden. Zij wisten toen meer dan wij nu, dus ik ben daar zeer in geinteresseerd!

Mike

 
En hoe zit dat dan met onze bleke melk?

Als we kijken naar de verschillende niet-blanke huidskleuren van mensen zien we de kleur rood en geel ook terug. Dat zijn ook kleuren die betacaroteen kan aannemen. Betacaroteen is zo'n krachtig goedje dat als je te veel wortels eet je oranje kan kleuren! Koeien horen gras te eten dat rijk is aan betacaroteen. De melk kleurt dan gelig. Dat is dus wel degelijk een variatie op melanine!

Mike

 
Volgens het incasjamanisme hebben we allemaal een geboortester, helemaal alleen van ons. En Venus is onze hoedster, onze "nanny". En we komen allemaal van de pleiades. Het is een hele aardse traditie, maar absoluut sterk verbonden met hemellichamen en bijna net zo belangrijk als Moeder Aarde.

 
In zo'n aborinegemeenschap wordt de psychopaat misschien gewoon uitgesloten.

De Aboriginals waren hier heel snel klaar mee. Weston Price in zijn boek:

Geen enkel lid van hun gemeenschap mag bij de stam blijven als hij de idealen van de groep had getart. Verdorvenheid betekent een onmiddellijke dood.

Mike

 
Ik loop er zo'n beetje aan te denken wat er dan allemaal donkere voedingsmiddelen zijn en denk dan inderdaad aan aan zwarte bessen, bramen, bosbessen, blauwe druiven en kersen (rode wijn, maar ook de zwarte peper, kruidnagel (welke ook de hoogste ORAC waarde heeft trouwens, toeval?) Ik ontkom ook niet aan de gedachte aan chocolade en koffie...

Chocola bevat theobromine, dat letterlijk 'voedsel van de Goden' betekent. Cacao spreekt tot een vrouwenhart op een manier waar menige man jaloers op kan zijn! Metafysisch gezien zal dit komen door de donkere kleur, die de vrouwelijke kracht van ongekend potentieel weerspiegelt. Theobromine is, net als melanine, een alkaloide en alkaloiden verbinden zich aan melanine, waardoor hun effect wordt versterkt (vandaar dat theobromine een krachtiger effect heeft op vrouwen dan op mannen). Zoals je weet ben ik nooit tegen donkere chocola geweest. Wel tegen koffie, omdat koffie de bijnieren opfokt. Ik heb ook niet zulke goede argumenten voor koffie, ook al heeft deze een donkere kleur.

David Wolfe is verreweg de meest enthousiaste verkondiger van het gezondheidsvoordeel van cacao en wel in de rauwe vorm. M.i. hoort cacao niet rauw geconsumeerd te worden, maar ik herinner me nog zeer levendig dat hij in een van zijn lezingen het had over pigmenten. Hij zei toen dat pigmenten een lager octaaf van licht zijn en dat het antioxidanten zijn. Specifiek stond hij donkere pigmenten voor. Hij zat op een goed spoor, maar ik heb hem nooit over melanine gehoord!

Verder filosoferend op melanine als een pigment in voedsel is het van belang dat we niet alleen naar de kleur zwart moeten kijken. De menselijke huidskleur kent naast zwart ook de varianten bruin, rood, geel en roze (blank). Zwarte mensen kunnen in een bepaalde lichtval ook een blauwe gloed vertonen. Als we kijken naar de donkerkleurige vruchten, zien we de kleuren rood, blauw, paars en zwart. Voedsel dat veel betacaroteen bevat, ziet er rood, oranje of geel uit. Als we dat allemaal op een rijtje zetten, krijgen we dus de volgende kleuren: zwart, bruin, rood, geel, oranje, blauw, paars. Hoe donkerder deze kleuren vertegenwoordigd zijn in voeding hoe gezonder deze voeding is.

Kennen we, naast de donkerkleurige kruiden die Tanja in bovenstaand citaat al noemt, nog andere bewijzen van eeuwenoude kennis, waaruit blijkt dat dit klopt? Theobromine in cacao had ik genoemd. Kurkuma is donkergeel. Het is kruid nummer 1 in de ayurveda en er komen dagelijks studies uit waaruit blijkt dat het werkelijk goed is voor ALLES. Rode palmolie is bijzonder gezond en rijk aan carotenen en aan vit. E. Bessen en besachtigen staan allemaal, zonder uitzondering, zeer hoog aangeschreven in alle traditionele geneeskundige systemen overal ter wereld. Manuka-honing wordt beschouwd als de beste honing die er bestaat en deze is donkerbruin tot zwart van kleur. Rode wijn is gezonder dan witte wijn. Dit kan allemaal geen toeval zijn!

Als donkergekleurde voedingsmiddelen superieur zijn, dan volgt hier logischerwijze uit dat lichtgekleurde voedingsmiddelen inferieur zijn. Is het dan zo vreemd om de lijn door te trekken naar de menselijke huidskleur? De bouwstof van melanine is koolstof en koolstof is ZWART en wij zijn op koolstof gebaseerde organismes! Ik krijg de indruk dat er hier velen actief zijn die dit zich persoonlijk aantrekken. Zij kunnen al nauwelijks accepteren dat we aan verregaande degeneratie onderhevig zijn en nu komt daar nog bovenop dat het lichtstgekleurde ras (blanken) het meest gedegenereerd is. Dat is misschien even slikken, maar ik ga voor waarheid, of deze nu ongemakkelijk is of niet.

Tot nu toe zijn het uitsluitend zwarte intellectuelen geweest die dit naar buiten brengen. Blanke onderzoekers zwijgen dit volkomen dood! De informatie over melanine van zwarte onderzoekers bereikt hierdoor geen blank publiek. Ik heb besloten het op me te nemen om als blanke deze informatie prominent naar buiten te brengen. Er is nog veel te leren over melanine, dus je kunt nog veel meer van me verwachten over dit onderwerp. Wat mij betreft DE ontdekking van 2013, en dat nog op de valreep, vlak voor het eind van het jaar!

Mike

 
Kaneel komt ook hoog op de lijst van gezond kruid en misschien ook nog eens verdiepen in blackseed/nigella sativa.

 
Inderdaad. Goede aanvulling! Ik wil ook een lans breken voor Guinness. De aloude reclameslogan 'Guinness gives you strength' zou wel eens waar kunnen zouden. Guinness is rijk aan ijzer en is pikzwart! Dat het leven draait om het samenspel tussen donker en licht is ook te zien in het zwart-witte yin-yang-symbool...

Mike

 
@ mike Ik krijg de indruk dat er hier velen actief zijn die dit zich persoonlijk aantrekken. Zij kunnen al nauwelijks accepteren dat we aan verregaande degeneratie onderhevig zijn en nu komt daar nog bovenop dat het lichtstgekleurde ras (blanken) het meest gedegenereerd is. Dat is misschien even slikken, maar ik ga voor waarheid, of deze nu ongemakkelijk is of niet.

Volgens mij is het wel begrijpelijk dat velen die hier actief zijn zich dit persoonlijk aantrekken. Zelf merk ik dat ik het lezen van dit topic steeds wat uitstel. Niet zo leuk om het gevoel te krijgen om tot het meest gedegenereerde volk te behoren. Mike, je schrijft het volgende

k wist toen nog helemaal niets over melanine, maar legde wel de link met een zwarte haarkleur en kracht en gezondheid. En ik heb mezelf blues leren spelen en leren zingen, ik heb mezelf accentloos (!) Amerikaans Engels leren spreken en ik mezelf geschoold op het gebied van voeding en gezondheid en nu steeds meer metafysica. Ik kon op 6-jarige leeftijd al lezen en zelfs met het boek op z'n kop. Ver voor mijn pubertijd las ik al boeken bestemd voor de leeftijd van 12 jaar en ouder. Ik lees supersnel (50 pagina's in een uur) en ben in staat om de informatie in boeken te verweven in een bredere visie. IK schreef al liedjes nog voordat ik gitaar leerde spelen, waarbij ik alle partijen in mijn hoofd hoorde. Als ik nummers componeer, doe ik dit niet met de gitaar in mijn hand, maar in mijn hoofd en later zoek ik op gitaar uit wat ik in mijn hoofd hoor. Ik kom daardoor op aparte akkoorden, die EXACT zo klinken als ik ze in mijn hoofd hoor! Er moet toch echt wel een hoop melanine in mij aanwezig zijn, het kan niet anders!

Vraag: Hoe verklaar je dat er dan wel een hoop melanine aanwezig is in jou, terwijl je dit zich na mijn idee niet vertaalt in je uiterlijk?

Wat je omschrijft herken ik bij meer Nederlanders. Bij mij komt het over dat je over gemiddeld meer gaven bezit dan de gemiddelde Nederlander. Deels zit die gave in een bovengemiddelde intelligentie. Al hoewel je kan discussiëren over de verschillende vormen van intelligentie.

 
Van bier wordt je toch een meisje ?

Zoveel drink ik er niet van. De laatste keer dat ik gecheckt heb was ik toch echt een jongetje!

Mike

 
Vraag: Hoe verklaar je dat er dan wel een hoop melanine aanwezig is in jou, terwijl je dit zich na mijn idee niet vertaalt in je uiterlijk?

Ik ben zo Arisch als wat met mijn blanke huid, blonde haar en blauwe ogen. Aan de buitenkant is het inderdaad niet te zien, maar dat had ik zelf al toegegeven.

Bij mij komt het over dat je over gemiddeld meer gaven bezit dan de gemiddelde Nederlander. Deels zit die gave in een bovengemiddelde intelligentie.

Het is vooral een bovengemiddelde intuitie. Ik gebruik beide hersenhelften beter. In de docu Hidden Colors wordt op een gegeven moment Beethovens doofheid genoemd. Hij werd hierdoor nog een betere componist, want hij hoorde alles in zijn hoofd en schreef het toen op. Ik herken dit. Deze intuitieve begaafdheid wordt in de docu toegeschreven aan melanine, omdat Beethovens vader zwart was (vandaar zijn krullerige haardos). Ik heb geen idee waar ik het aan te danken heb.

Mike

 
ik las iets over vit.B12 tekort bij :https://vitamineb12nu.nl/ uit deze link:
https://vitamineb12nu.nl/vitamineb12-tekort-aandoeningen.php

Vitiligo
Uit klinisch onderzoek blijkt dat veel vitiligopatiënten (witte vlekken op de huid) zeer lage concentraties aan foliumzuur, vitamine B12 en vitamine C hebben. Deze vitaminen zijn betrokken bij de synthese van het huidpigment melanine. Door het gebruik gedurende 3 maanden van vitamine B12 in combinatie met foliumzuur stopte de verspreiding ondanks de blootstelling aan zonlicht.

dus ook door vegetarisch enz. eetpatroon worden we meer blank en zwakker..

 
Mike, je hebt me overtuigd met je teksten.
interessant dat er ook honing wordt genoemd ik gebruik zelf Propolis de kleur is Donkerbruin/zwart denk dat daar nog meer melanine in zit.

Vanochtend nog 2 eieren gebakken met Nigella zaad en curcuma hier een interessant artikel over Melanine in Nigellazaad :

http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/09712119.2006.9706567
Effect of Melanin Extract from Black Cumin Seeds (Nigella sativa L.) on Humoral Antibody Response to Sheep Red Blood to Cells in Albino Rats

 
Beethovens vader zwart?

Deze intuitieve begaafdheid wordt in de docu toegeschreven aan melanine, omdat Beethovens vader zwart was (vandaar zijn krullerige haardos). Ik heb geen idee waar ik het aan te danken heb

OK, let's get our facts straight here: Beethoven was not a 'Black' man. Punctum finalis.

As a starter - and only as a starter - please read this: http://wiki.answers.com/Q/Was_Beethoven_... and this: http://open.salon.com/blog/ronp01/2009/0... (whole thread is most interesting) - and you'll see why that 'African' ancestry about Beethoven just doesn't hold water.

And by the way, Maria Magdalena Keverich - Beethoven's mother - was probably (''probably'' here means less than a one-in-four chance) of Moorish ancestry... not Scottish ancestry of course... :-)

"Some people" are talking out of the wrong bodily orifice. Except in the sense that because humankind originated in Africa, everyone in the world is related to everyone else, and therefore everyone has black ancestry. Even if one of Beethoven's several-greats ancestors had dark skin, so what?

In my experience, people who advance this sort of argument are usually pursuing a racist agenda of some sort. A couple of times, I've had to complete a legal document that required me to specify my race. The question annoyed me so intensely that I wrote "human (mongrel)" - rather than white, or Caucasian, or something. No-one complained.

At the time, there were many Scottish people whose skin was a shade darker than that of most other Europeans, and that was true in Beethoven's case.
If I recall correctly, Beethoven had Scottish ancestry on his mother's side and Dutch ancestry on his father's side.

PS Here are Websites which say that Beethoven was of Belgian ancestry:
http://wiki.answers.com/Q/What_does_the_...
http://wiki.answers.com/Q/Was_Beethoven_...

Johan van Beethoven de vader van Ludwig van Beethoven:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Johan_van_Beethoven

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ludwig_van_Beethoven

 
Hier staat een interessant stuk over de etnische achtergrond van Beethoven:

http://open.salon.com/blog/ronp01/2009/09/27/the_african_heritage_of_ludwig_van_beethoven

 
Amancay,

We hebben te maken met regelrechte geschiedvervalsing, zoals wel uit de link van therawlady blijkt. Keer op keer wordt de zwarte (Moorse) basis van het cultuurgoed in Europa doodgezwegen. Je zult moeten accepteren dat er werkelijk niets origineels is aan de blanke Europese 'cultuur'. Het is allemaal gejat, zonder enige bronvermelding. We gedragen ons al heel lang parasitair en het is kennelijk moeilijk om ons cultureel aangeleerde gevoel van superioriteit af te leren.

At the time, there were many Scottish people whose skin was a shade darker than that of most other Europeans, and that was true in Beethoven's case.

En waar komt die donkere kleur dan vandaan? Tijd voor jou om Hidden Colors 1 en 2 maar eens te gaan bekijken, dan praten we verder.

Mike

 
Enkele jaren geleden schreef ik http://www.fonteine.com/ormus.html]deze tekst[/url] over Ormus. Het volgende citaat wordt ineens wel heel interessant, bezien in het licht van de nieuwe inzichten omtrent melanine:

Ormus, ook wel ORMEs, m-state elementen, wit goud of de Steen der Wijzen genoemd, werd in 1975 ontdekt door David Hudson, een boer uit Arizona. Hij ontdekte in zijn eigen bodem (Arizona, VS) een goedje dat hij nog nooit eerder had gezien.

Het vreemde spul dat Hudson op zijn land vond was namelijk ZWART van kleur! Goudzoekers herkenden op deze manier of er goud in de buurt te vinden was en 'zwart goud' is een standaard 'bijproduct' van goudwinning in goudmijnen. Niemand die kennelijk door heeft dat dit wel eens het werkelijke goud zou kunnen zijn!

Eveneens uit mijn artikel:

Ook ijzer en aluminium losten niet op in diverse zuren en vormden geïsoleerd een vreemde zwarte materie.

Dit spul is een supergeleider dat op een hogere snelheid vibreert dan aardse materie. Vandaar ook de naam Orbitally Rearranged Mono-atomic Elements.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.899
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan