De relatie tussen mensen en varkens

Een hoop vragen, Haluk. Ik zal ze proberen 1 voor 1 te beantwoorden.

Bijvoorbeeld heb ik vragen in mijn hoofd als waarom zijn mensen dan in landen met meer zon donkerder als in het noorden dus dat doet ook al wat.

Melanine beschermt de huid tegen schadelijke UV-straling. Tegelijkertijd zorgt melanine voor meer opname van positieve UV-straling in de huid. Hierdoor is de huid in staat om vitamine D aan te maken uit zonlicht. Vit. D is calciferol en is verantwoordelijk voor calciumopname. Richard King theoretiseert dat de blanke mens minder melanine aanmaakte vanwege een geringere blootstelling aan zonlicht in het noordelijk halfrond. Hierdoor hoeft de huid minder moeite te doen om zonlicht op te kunnen vangen, maar het maakt de blanke mens wel kwetsbaarder voor schadelijke UV-straling en hij maakt minder vit. D aan, waardoor calcium niet goed opgenomen wordt. Volgens hem is het de vrije, niet-opneembare calcium in het bloed die verantwoordelijk is voor kalkafzettingen op diverse plekken in onze anatomie, waaronder de pijnappelklier.

Verder vraag ik me ook af waarom de Europeanen geen spleetogen hebben en veel Aziaten wel?
De gedegenereerde Afrikanen lees Europeanen na de ijstijd hebben geen spleetogen maar waarom de Aziaten dan wel.Zij stammen immers toch ook van de Afrikanen af?

Interessant genoeg zien Inuiten en Sami's, zeer noordelijke aardbewoners, er weer veel meer uit als Aziaten. Ook hebben ze van oorsprong een donkerdere huidskleur. Er is nog veel te ontdekken over waarom en hoe de mens zich heeft ontwikkeld in diverse ecoystemen en klimaten en ik heb zeker niet alle antwoorden klaar.

Dan rijst mij ook nog de vraag waarom Obiriginals er totaal anders uit zien als de oermens de Afrikaan? Hun lichaamsbouw, huidskleur en cultuur is totaal anders.

Weston Price beschouwde hen als de afstammelingen van de allereerste mens:

De Australische Aboriginals behoren tot een van de meest unieke overgebleven primitieve rassen. Zij zijn waarschijnlijk het oudste bestaande ras.

De Aboriginals hebben de eer dat zij de meest primitieve skeletstructuur hebben van alle nog levende rassen. De ogen liggen diep in de oogkas en de wenkbrauwen zijn zeer vol, waardoor zij als ras een zeer apart uiterlijk hebben.
Professor Weidenreich heeft aangetoond dat zij in dit opzicht lijken op de recent opgegraven Pekingmens.

Hier legt Price de relatie met een oermens die gevonden is in Azie. Ik denk dat we moeten accepteren dat de moderne mens overal ter wereld minder gelijkenis vertoont met de oermens. Hoe verklaar je bijvoorbeeld die verlengde schedels die in Afrika en in Zuid-Amerika zijn gevonden en die ook in afbeeldingen worden getoond? Het is niet onwaarschijnlijk dat de mens vroeger over een veel grotere hersencapaciteit beschikte (en daarmee dus ook een veel grotere pijnappelklier!) dan de huidige mens. We weten ook dat graanconsumptie heeft geleid tot kleinere en dunnere schedels dan die van jager-verzamelaars. Opnieuw valt er nog veel te leren over de fysieke ontwikkeling van de mens van toen tot nu.

Verder zie je dat de beschaving in de geschiedenis vaak van het Oosten naar het Westen is gegaan en dat de mensen van koude klimaten naar warmere zijn getrokken en naar ik weet niet andersom.Er zijn natuurlijk uitzonderingen voordat ik hier iedereen op mijn nek krijg.De mens gaat liever naar een warm als een koud klimaat, ook daar zijn weer uitzonderingen over.Als je in een warm klimaat woont ga je niet graag naar een ijskoud klimaat.

Opnieuw veel vragen. Waarom naar een poolklimaat trekken waar voedselschaarste aan de orde van de dag is? Dit verklaart wel waarom noordelijke aardbewoners van oorsprong vrijwel volledig carnivoor waren, ze hadden de verwarmende dierlijke vetten en de huiden van de dieren keihard nodig! De Inuiten, noordelijke indianen en andere zeer wijze noordelijke volkeren wisten zich prima te redden. Zij waren vredelievend en leden geen honger. De oorlogszuchtige Vikingen deden het een stuk minder goed. Zij leden honger en waren extreem agressief. Zij waren ook veel blanker en er zaten roodharigen tussen. Toeval?

Er zijn ook theorieën dat de mensheid vanuit Siberië(Khubera) naar het zuiden en het westen is getrokken.

Dat is de oorsprong van de blanke mens. Opnieuw pure geschiedvervalsing. Alsof de mensheid zou zijn begonnen met blanken! Bedenk dat in de (grond)wetten van veel blanke staten zwarten werden geklassificeerd als 'planten en dieren', of slechts gedeeltelijk menselijk. Daar hoor ik Bastiaan niet over. Hij ergert zich eraan als zwarten spreken over 'hue-man'. 'Hue' betekent 'kleur', dus: gekleurde mens. De geschiedvervalsing begint al bij de etymologie van woorden in woordenboeken, omdat de oorsprong van woorden nooit verder gaat dan Grieks of Latijn (alsof er geen veel oudere culturen buiten Europa zouden hebben bestaan). Ik heb de oorsprong van 'hue' opgezocht in een Websters-Miriam Dictionary (Amerikaanse Van Dale) en vond tot mijn grote verbazing dat 'hue' van oorsprong verwant zou zijn aan 'hoar'. En wat betekent dat woord? Grijs of wit! Dus in verdekte termen probeert men ons te vertellen dat 'blanke man' de betekenis is van 'human'! Is het werkelijk zo vreemd om te denken dat 'human' wel eens een relatie zou kunnen vertonen met 'hue' (kleur)? Het woord 'woman' slaat volgens deze zwarte intellectuelen op 'womb-man' (mens met baarmoeder). Ik vind dit niet onaannemelijk!

Dat zie je ook in de verhalen van de Indianen en ook zij kennen verhalen wat exact op de bijbel verhalen lijken net als de Hindoestaanse teksten uit het sanscriet.
Kijk naar de Saka's en de Yakut's.Zij hebben nog steeds hetzelfde geloof en ritueel/cultuur als de Indianen in America en ook dezelfde kledingdrachten.
In China zijn heel oude Uygur piramides gevonden, een heel oud Turks volk.
Een vriend van mij is laatst naar Bosnië geweest en heeft bij de piramides uitgravingen meegeholpen.Een Bosnische piramide expert zegt dat deze ongeveer 30.000 jaar oud zijn en van een heel ver ontwikkelde beschaving zijn.

Daarmee zeg je dus dat er 1 gemeenschappelijke bron is, die veel ouder is dan de Bijbel. Dat klopt ook, maar opnieuw wordt de Bijbel gepresenteerd als het eerste boek en dit is tot stand gekomen in...Europa! De meeste pyramides vinden we in Zuid-Amerika. Het oude Mexicaanse volk de Olmecs heeft behalve pyramides ook gigantische hoofden gemaakt van hun voorouders. Bekijk de afbeeldingen van deze hoofden eens:

https://www.google.nl/search?q=olme...&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1280&bih=909

Zien er aardig negroide uit, nietwaar? I rest my case.

Mike

 
Ik krijg de indruk dat er hier velen actief zijn die dit zich persoonlijk aantrekken. Zij kunnen al nauwelijks accepteren dat we aan verregaande degeneratie onderhevig zijn en nu komt daar nog bovenop dat het lichtstgekleurde ras (blanken) het meest gedegenereerd is. Dat is misschien even slikken, maar ik ga voor waarheid, of deze nu ongemakkelijk is of niet.

Nee dat is het niet mike, maar ik denkdat ik voor velen spreek als ik zeg dat mijn kennis gewoon te kort schiet.
Ik lees het met veel interesse, tot dat bastiaan met het volgende kwam.:
Even voor de duidelijkheid: melanine wordt niet gemaakt in de pijnappelklier maar in de melanocyten in de epidermis (opperhuid). Het hormoon dat dit aanstuurt, is melanotropine, dat wordt gemaakt in de hypofyse. 

Tja.. lekker slordig denk ik dan.. klopt de rest wel??
De post van bastiaan kan ik het verder goed in vinden.

Bijvoorbeeld heb ik vragen in mijn hoofd als waarom zijn mensen dan in landen met meer zon donkerder als in het noorden dus dat doet ook al wat.
VAn wiki:
Het heeft ook nadelen; een zwarte kleur zorgt niet alleen voor een snellere opwarming, maar ook voor een snellere uitstraling van warmte.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Melanisme

Dus volgens mij nog steeds aanpassing aan klimaat. En geen degeneratie.. het is me ook nooit opgevallen dat twee donkere ouders een veel blanker kind kregen..
En hier al iemand een kind gekregen die velen malen donkerder is als de dlanke ouders?
De escimo's levden super! Maar waren ook niet zwart!
Haydarpasa.
Dat zie je ook in de verhalen van de Indianen en ook zij kennen verhalen wat exact op de bijbel verhalen lijken net als de Hindoestaanse teksten uit het sanscriet.
Ja klopt ik heb ooit een stuk gelezen met vergelijkingen van culturen met hun religie, waren er minstens 10 als ik het zo herinner,
En allemaal spraken ze over de zondvloed en dergelijke, dat maakt het voor mij ook zo overtuigd en of het nou de bijbel is of een vande andere overtuigingen die het echt corect hebben.. dat dondert mij niet, er is een schepper, dat geloof ik.

Wat betreft sit topic, ik denk nog steeds dat blank niet gedegenereerd is, je hoort je wel op de juiste plek op arde te begeven voor de voordelen er van.

 
Tja.. lekker slordig denk ik dan.. klopt de rest wel??

Melanine wordt wel degelijk deels door de hypofyse geproduceerd en deels door de epifyse. Je schreef zelf al:

ik denkdat ik voor velen spreek als ik zeg dat mijn kennis gewoon te kort schiet.

Waarom zou je dan Bastiaan op de poppetjes van zijn ogen geloven? Of mij? Doe je eigen onderzoek!

Het heeft ook nadelen; een zwarte kleur zorgt niet alleen voor een snellere opwarming, maar ook voor een snellere uitstraling van warmte.

Een hopeloos simplistische uitspraak. In mijn post hierboven schrijf ik:

Melanine beschermt de huid tegen schadelijke UV-straling. Tegelijkertijd zorgt melanine voor meer opname van positieve UV-straling in de huid.

Melanine is dus in staat om het goede van zonlicht op te slaan en het slechte uit zonlicht te weren. Deze nuance is zeer belangrijk!

De escimo's levden super! Maar waren ook niet zwart!

Maar wel donkerder van kleur. In een van de meest noordelijk gelegen gebieden ter wereld!

Mike

 
Lees dit eens:

https://sites.google.com/site/naomiastral/ancient-kemet/the-pineal-gland---dmt---melanin-myth

Ik vraag me al heel lang af welke foute frequenties er nu specifiek in SSRI's zitten ('selective serotonin reuptake inhibitors'). ALLE shootings in Amerika, maar ook gaandeweg steeds meer in Europa, hebben met elkaar gemeen dat de daders die doorflippen anti-depressiva slikken. Allereerst is het van belang dat serotonine door de pijnappelklier wordt geproduceerd. En deze 'medicatie' rommelt met de serotoninehuishouding van de hersenen! Daarnaast is het van belang dat de basisstof van deze 'medicatie' fluoride is. En fluoride verkalkt de pijnappelklier!

Dit maakt SSRI's tot een WAPEN, dat opnieuw RASSPECIFIEK is. Deze keer is het echter vooral gericht op BLANKEN, die veel meer verkalking van de pijnappelklier vertonen. Hoeveel sicko's ken jij die in Amerika links en rechts om zich zijn gaan schieten die niet blank waren? Je had die Aziatische gast die huishield op Virginia Tech in 2007 en die donkergekleurde scherpschutter die gericht mensen neerschoot in Washington in 2002. Recentelijk was er de Navy Yard shooting in Washington, waarbij de schutter zwart was. Zoals gezegd, niemand is tegenwoordig nog immuun voor de directe aanvallen die er plaatsvinden op ons spirituele oog, maar het merendeel van de schutters is blank.

Ik heb ook eens wat research gedaan naar seriemoordenaars en ras en vond deze Amerikaanse statistieken. Op blz. 3 vind je interessante statistieken, die beginnen in 1900 en eindigen in 2010. Hieruit blijkt dat gedurende die hele periode de blanken voorop staan met gemiddeld 52,4%. Ze worden echter wel op de voet gevolgd door zwarten met 40,7%. Als we vervolgens kijken naar de toename van zwarte seriemoordenaars vanaf 1900, dan zien we een piek boven de 50% in 1910 en vanaf 2000, terwijl dan juist het percentage blanke seriemoordenaars onder de 50% daalt.

Mijn theorie over het toenemende aantal zwarte seriemoordenaars is dat zwarte Amerikanen de afgelopen ruim 100 jaar alsmaar meer vervreemd zijn geraakt van hun Afrikaanse roots en alsmaar meer de verziekende Europese eet- en leefstijl hebben overgenomen. Vervolgens zorgt melanine als versterkende substantie ervoor dat donkergekleurde mensen zich uiteindelijk slechter gaan gedragen dan menige blanke. Dit is natuurlijk ook voer voor types als Wilders, die zijn pijlen richt op donkerder gekleurde Marokkanen, die zich in ons land inderdaad ernstig kunnen misdragen. Dit voedt de racistische gedachte dat alle kleurlingen per definitie geboren criminelen zijn. Feit is dat als het fout gaat bij kleurlingen, dan kan het ook echt goed fout gaan. Dit is morele degeneratie en heeft te maken met een verkalkte pijnappelklier! Zou het niet interessant zijn om dit bewezen te zien d.m.v. autopsie van overleden criminelen?

Mike

 
Waarom zou je dan Bastiaan op de poppetjes van zijn ogen geloven? Of mij? Doe je eigen onderzoek!

Dat laatste ben ik mee bezig, en het eerste doe ik niet, ik gaf mijn reactie op basis van wat ik hier lees en de velen links die geplaatst zijn, en informatie dat naar mijn idee wel of niet goed on elkaar past.
ik kan me op het moment goed vinden in wat bastiaan voor legde, en ik wilde zeggen dat ik het me niet zo persoonlijk aan trek maar het nog wel moeilijk te vaten vind zoals jij het legt, het is een proces.. de disinfo moet er nog voor een groot deel uit stromen.

Melanine wordt wel degelijk deels door de hypofyse geproduceerd en deels door de epifyse. 

Had dit in reactie op bastiaan gemeld dan, dat scheelt verwaring in dit topic als verhaal/informatie.

Bedankt voor reactie.

 
Ja, er is veel meer aan de hand dan 1 enkele schutter die doorflipt. Wat wel interessant is dat de lui die ervoor opdraaien gevoelig zijn voor mind control a.g.v. het slikken van SSRI's. Een betere reden om je pijnappelklier te ontkalken ken ik niet!

Mike

 
Nee het feit dat je zo makkelijk te mind controlen bent met een verkalkte pijnappelklier is juist een goede reden om deze te ontkalken niet verder te laten verkalken Tanja!
Je werkt toch niet voor de tegenpartij of wel? :mrgreen: 8)

 
Ik las te snel, ha ha ik las een betere manier om je pijnappelklier te ontkalken.
Jaha Pike had je me bijna ontmaskerd zeg, oei.

 
Dus volgens mij nog steeds aanpassing aan klimaat. En geen degeneratie.. het is me ook nooit opgevallen dat twee donkere ouders een veel blanker kind kregen..

Maarten als je interessen heb kan ik je foto's laten zien van mensen die donker haar hebben kinderen kregen met blond haar en lichte ogen.

Dit is echt super interessant ik denk dat de verandering van de huidskleur met miljoenen jaren is verandert en dat je dat niet zo snel ziet.Maar de kleur van je haar ogen verandert sneller. Bij mij in de familie zie ik dat ook, gisteren fotos bekeken van 4 generaties van mijn familie(beide kanten van me moeder en me vader). Interessant dat het toch echt allemaal lichter is geworden de haren en de ogen.

Wat ook interessant is dat de Marokkanen in het zuiden van Marocco tegen de negroïde persoon aan zitten met hun donkere huidskleur en de noordelijke Marokkanen juist heel licht zijn en de huidskleur van spanjaarde/Italianen hebben. Hier hebben we niet te maken met zeer noordelijke aardbewoners of zeer zuiderlijke aardbewoners of meer of minder zon licht.

 
Wat ook interessant is dat de Marokkanen in het zuiden van Marocco tegen de negroïde persoon aan zitten met hun donkere huidskleur en de noordelijke Marokkanen juist heel licht zijn en de huidskleur van spanjaarde/Italianen hebben. Hier hebben we niet te maken met zeer noordelijke aardbewoners of zeer zuiderlijke aardbewoners of meer of minder zon licht.

Dat is heel makkelijk te verklaren. De zuidelijke bewoners zijn de oorspronkelijke Afrikaanse bewoners van Marokko (het woord 'Moor' is dan ook een afgeleide van 'Marokko'). De noordelijke bewoners zijn islamitische overheersers uit het midden-oosten.

Mike

 
Mike,
Dat klopt niet helemaal.
De donkere bewoners van Marokko zijn over het algemeen de Arabieren die uit het midden oosten zijn gekomen en de oorspronkelijke bewoners van het noorden zijn de berbers.Die zijn wat lichter.
Ik kan duidelijk het verschil zien qua uiterlijk maar ook qua taal wat ze praten.
Berbers zijn van oorsprong noch Arabisch noch islamitisch.
Daarom heet Marokko in het Arabisch ook Al Maghreb.
Een Mannekelijk Marokaan wordt ook wel Magrebi genoemd.
Een Turk die de Marokaanse geschiedenis een beetje kent.

 
http://duncangoestomorocco.blogspot.nl/2009/08/racism-as-i-see-it-in-morocco.html

De Romeinen hebben de term 'Berbers' verzonnen, hun woord voor 'barbaren' (in werkelijkheid waren het natuurlijk de Romeinen zelf die de barbaren waren). Later kwamen de Arabieren. Beide zijn lichter van kleur dan andere, nog veel oorspronkelijkere Marokkanen. Uit het artikel blijkt dat er veel racisme in Marokka heerst en dat een lichte huidskleur wordt gezien als superieur aan een donkere huidskleur. In landen als Haiti en de Dominicaanse Republiek is dit eveneens het geval. Zoals eerder gezegd, wij blanke Europeanen hebben onze pathologie wereldwijd verspreid, samen met de islamieten.

Mike

 
Bastiaan kwam laatst aan met auteurs die zwarte onderzoekers beschuldigen van 'pseudowetenschap', 'extremisme', 'creatisonisme' en 'complotdenken'. Alles wat tegen de huidige 'wetenschappelijke', atheistische en eugenetische kerk in gaat wordt als zodanig afgeschilderd. Het is hetzelfde spelletje dat in dit artikel wordt beschreven:

http://www.boilingfrogspost.com/201...hallenge-to-democracy-according-to-heres-who/

Don't believe the hype!

Mike

 
Hoe ziek (verkalkte pijnappelklier!) de huidige nihilistische wetenschap daadwerkelijk is, blijkt wel uit een boekrecensie over de bio-industrie die in de nieuwe Wise Traditions, het kwartaalblad van de WAPF, staat (nog niet online te vinden). Een veelzeggend citaat (mijn vertaling):

Een van de eerste hoofdstukken is geschreven door Andrew Kimbell, die kijkt naar enkele historische aspecten en ideologieën over hoe we tot de huidige industriële bio-industrie zijn gekomen. Hij en andere auteurs geven verschillende voorbeelden van wat er gebeurt als wetenschap wordt gescheiden van moraliteit en gevoel. Genetici produceren kippen, of trachten deze te produceren, zonder veren en varkens met meer vlees, die zoveel vervormingen vertonen dat ze niet kunnen lopen. Koeien worden zo massaal en zo dicht op elkaar gehouden dat hun vacht bedekt is met hun eigen uitwerpselen. Het is nagenoeg onmogelijk om hun afvalproducten uit het vlees te houden als ze eenmaal geslacht worden en dus bestaat de oplossing uit het afspoelen van het karkas met giftige chemicaliën en het bestralen ervan. Varkensboerderijen houden de dieren in kisten, waardoor deze gemartelde dieren hun hele leven lang pijn hebben. Kippen ervaren eenzelfde lot.
Hoe kunnen mensen die aan deze gruwelijkheden deelnemen met zichzelf leven? Kimbell wijdt uit over wat hij koud kwaad noemt. In tegenstelling tot het meer bekende hete kwaad, dat overloopt van woede en zeer heftige emoties, voelt koud kwaad helemaal niets. Deze dieren worden niet gezien als levende wezens, maar als machines. Hun schreeuwen zijn hetzelfde als het gillende geluid dat je auto maakt als de v-snaar is versleten of verkeerd is afgesteld. De schreeuwen geven geen pijn aan, maar puur en alleen een defect. In de bio-industrie bestaan er geen dieren, alleen maar productie-eenheden. Koud kwaad kent geen empathie. Het maakt geen onderscheid tussen goed en kwaad. Niets is goed. Niets is kwaad. Alles bestaat slechts. Het is machinaal in zijn onverschilligheid. Er bestaat een cultus van objectiviteit in de puurste wetenschappelijke kringen. Enkele van de meest extreme leden van deze cultus beweren dat zij de realititeit niet erkennen van iets wat niet gemeten, gekwantificeerd, aangeraakt of gezien kan worden. Een dergelijke visie is niet ontvankelijk voor een zeer kritische blik. Zo'n redenatie mag dan voor het gemak gevoelens opzij zetten, maar hoe zinvol is het nu werkelijk om zo te denken? Wat is een gedachte? Is deze meetbaar of voelbaar? Een dergelijk paradigma vernietigt gedachtes, wetenschap, filosofie, ideeën en zichzelf net zo volledig als gevoelens.
Wendell Berry gaat eveneens in op de effecten van roekeloze, amorele wetenschap. Als de complete natuur slechts een mechanisme is of een verzameling van mechanismes, dan is het doel om het mechanisme te dwingen beter, sneller of efficiënter te werken. Als de natuur dit niet doet, dan vervangen we de natuur door technologie en fabrieken die dat wel doen. Het doel is steevast een grotere capaciteit en effectiviteit. De fabrieken worden groter en slokken alsmeer meer middelen op, waaronder land. Dit leidt tot minder ruimte en minder tolerantie voor landeigenaren die met de natuur samenwerken.

Het nihilistische standpunt dat Bastiaan vertegenwoordigt is krankzinnig van aard, getuige bovenstaande woorden. Het leek mij zinvol dit hier nog eens duidelijk te maken. Alleen gebrek aan melanine kan zorgen voor een dergelijke pathologie!

Mike

 
Ik probeer heel kritisch te zijn op de boodschappen die je verkondigt Mike, maar ik kan niet anders dan je iedere keer gelijk geven.
Koud kwaad, mooi gevonden term

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan