Ik ga nog even verder op de waanzin die ons wordt verkocht als 'wetenschap'. De auteur van die schitterende boekrecensie, waar ik
https://www.fatsforum.nl/topic/de-relatie-tussen-mensen-en-varkens/page/9#post-83147]eerder[/url] uit citeerde, is Tim Boyd. Tim is een beetje een held van me, ik zou hem wel eens willen ontmoeten.
http://www.westonaprice.org/bios/boyd-tim]Hier[/url] een korte bio van hem. Ik wil graag nog een stukje citeren uit zijn boekrecensie in de laatste Wise Traditions:
Dhr Salatin [
http://en.wikipedia.org/wiki/Joel_Salatin]Joel Salatin[/url]] heeft zo zijn eigen unieke manier om te verwoorden dat hij het eens is met andere auteurs als het gaat om het probleem van de moderne wetenschap. Hij wijst erop dat "
Grieks-Romeins, westers, reductionistisch, rechtlijnig, systematisch gefragmenteerd, geïsoleerd hokjesdenken" niet werkt. Dit heb ik elders ook beweerd en ik weet dat Joel Salatin het met me eens zou zijn.
Ik ben niet tegen wetenschap of tegen technologie an sich, maar wel tegen deze moderne karikatuur van wetenschap. Wetenschap schakelt moraliteit gelijk aan genetische gemodificeerde organismes, de bio-industrie, etc. I
k geef de voorkeur aan een wetenschap met een morele inhoud en een hart, een wetenschap die begrijpt dat er een belangrijkere vraag is dan "Kunnen het doen?" Een veel belangrijkere vraag is "Moeten we het eigenlijk wel doen?"
Ik geef de voorkeur aan een wetenschap die dieper denkt dan geld en samenwerkt met de natuur, in plaats van haar te vernietigen of ondergeschikt te maken.
Hallelujah! Er is nog hoop voor ons blanken! Ik blijf deze boodschap erin hameren: onze zieke. nihilistische, mechanistische en eugenetische 'wetenschap' is een BLANKE uitvinding, die een weerspiegeling is van de krankzinnigheid van ons denken en een rechtvaardiging verschaft voor racisme, oorlog en mensen- en dierenleed.
Willen we onze pijnappelklier ontkalken en voeden, dan doen we er verstandig aan deze ziekmakende gedachtenvirussen zo snel mogelijk uit ons hoofd te zetten - letterlijk! De pijnappelklier voedt zich niet alleen met fysiek voedsel, hij voedt zich vooral met spiritueel voedsel. Daarin past een zielloze 'wetenschap' niet!
Voor wie nu nog steeds 'skeptisch' is, vooral omdat ik er spiritualiteit bij haal, wat te denken van dit door mij vertaalde citaat uit de Wise Traditions uit een boek over de Australische Aboriginals:
Waar haalden de Aboriginals deze kennis vandaan? Hoe wisten ze wat ze moesten doen?
Deze was afkomstig uit de Droomtijd, legden ze uit aan de onwetende blanken. De Droomtijd, de supergevoelige wereld, wilde dat zij eerst en vooral zorgden voor het land. Zorg voor het land was de allerbelangrijkste taak voor de mens op aarde.
www.westonaprice.org/thumbs-up-reviews/the-biggest-estate-on-earth-by-bill-gammage
Wat is die Droomtijd precies? Het is een staat van
innerlijke wetenschap, opgewekt door het Innerlijke Oog, de pijnappelklier. Als we dromen produceert deze melatonine, de basis van melanine. Er is dus wel degelijk iets aan de hand met melanine, iets wat blanke 'onderzoekers' ofwel niet begrijpen (of niet kunnen begrijpen, door een verkalkte pijnappelklier en door een niet-holistische 'wetenschap'), ofwel deze kennis wordt ons
bewust onthouden.
Mike