De relatie tussen mensen en varkens

robinAlexander.
Maarten als je interessen heb kan ik je foto's laten zien van mensen die donker haar hebben kinderen kregen met blond haar en lichte ogen.

Ja! Dat heb ik wel, kan iemand miin mail naar jou sturen?

 
We witness the power of melanin whenever we see African Americans performing on the football field, basketball court, at city hall, on television or in the theater. It’s been said that blacks have to be twice as good as whites in order to compete with them. For blacks, melanin is the equalizer
Zit hier een tikfout in, want deze snap ik niet?
lt is when you are asleep that the pineal gland secretes the hormone melatonin (primarily during the hours of 2AM and 6AM) which literally bathes the brain, thus creating the chemical condition necessary for "inner vision" to take place.
Behalve dat je dan ik je bed hoort te liggen, zou dit dus het beste tijdstip zijn voor meditatie?
We cannot expect non-melaninated people to explain to us, or even understand something which they themselves do not possess.
Verklaart een hoop

 
Zit hier een tikfout in, want deze snap ik niet?

Wat snap je dan niet precies? Voor mij is het zo klaar als een klontje!

Mike

 
Koud kwaad, mooi gevonden term

Metafysisch gzien ook een heel belangrijke term. Weet je nog wat ik schreef over warmte en licht als mannelijke kracht en kou en duisternis als vrouwelijke kracht? Thijs heeft er een handje van om te benadrukken dat onze satanische machtselite volop in de destructieve mannelijke energie zit. Het tegendeel is waar!

Allereerst: wie of wat is Satan? Als God licht is en Satan de tegenhanger van God, dan is Satan dus duisternis. De duisternis is vrouwelijk! Mythologisch gezien vertegenwoordigt God de Vader, de Hemel, de Zon en Satan de Moeder, de Aarde, de Maan.

Wat heeft dit allemaal te maken met 'koud kwaad'? De koude, naar binnen trekkende (implosieve) energie is vrouwelijk. Let wel: ik ga het hier hebben over de NEGATIEVE expressie van vrouwelijke energie, dit is GEEN generalisering over hoe vrouwen werkelijk (horen te) zijn! Wat gebeurt er als een vrouw negatief is? Jullie mannen, wel eens ruzie gehad met een vrouw? Als wij mannen onze negatieve kant tonen (heet kwaad) worden we boos en dit kan escaleren in gewelddadigheid. Vrouwen kunnen mannen helemaal gek maken met wat de Amerikanen 'passive aggressiveness' noemen. Vrouwen kunnen zich extreem kil tonen als ze negatief worden en mannen met slechts enkele woorden of blikken vermorzelen of tot razernij dwingen. Het is om die reden volkomen zinloos om de degens te kruisen met een vrouw, want dat ga je als man gewoonweg verliezen. Passieve agressie inderdaad.

Dat is koud kwaad! Het is kil, gevoelloos, amoreel en nihilistisch. Dit is de negatieve expressie van vrouwelijke energie. 'Femi'nisme past prima in deze agenda. Het is de MAN als strijder/krijger/vedediger die hierxdoor het onderspit delft, waardoor we letterlijk en figuurlijk onze weerbaarheid verliezen!

Nog een laatste gedachte: dit is dus ook de negatieve expressie van melanine. Geen wonder dat onze machtshebbers hierop inzetten, ze zijn als de dood voor het positieve creatiepotentieel van melanine! En daarom ook houden ze ons het liefst gevangen in materialisme!

Mike

 
Haha die feministen maken het wel heel bont! Iemand mooi vinden en dan beschuldigt worden van vrouwenhaat, kom op zeg. Ik denk dan altijd dat zulk gedrag hetzelfde is als homo-haters die zelf homo zijn. In dit geval vrouwen die zijn wijsgemaakt dat ze zwakker, dommer en/of kwetsbaarder zijn en niet hun vrouwzijnde kunnen accepteren die hun afkeer van hunzelf op mannen projecteren en zo hun eigen oordeel bevestigen. Dan ligt het buiten jezelf en is het dus niet jouw schuld/verantwoordelijkheid, maar ligt de fout bij iemand anders omdat je niet de kracht hebt om zelf in het reine te komen met je emoties. What you resist persists!

Brian

 
http://www.prisonplanet.com/feminists-are-angry-at-russell-brand-for-calling-a-woman-beautiful.html

Alleen vrouwen die geen zelfrespect hebben (of enige humor of relativeringsvermogen) vragen om respect van anderen. Het heeft me nooit verbaasd dat sterke vrouwen zoals Margaret Thatcher, Golda Meir en Indira Gandhi zich nooit met het feminisme identificeerden.

Ik zie het moderne feminisme echt als uiting van perversie door slappe blanke vrouwen vol zelfmedelijden (die een zielloos bestaan als carrièretijger najagen en tegelijkertijd toch stiekem naar een dominante man snakken om hen te bevruchten :lol:) terwijl vrouwen uit niet-westerse culturen het altijd veel 'zwaarder' hebben gehad. They should get a grip (or just laid :oops:) !

 
We witness the power of melanin whenever we see African Americans performing on the football field, basketball court, at city hall, on television or in the theater. It’s been said that blacks have to be twice as good as whites in order to compete with them. For blacks, melanin is the equalizer

Zit hier een tikfout in, want deze snap ik niet?
Wat ik niet snap? Ik lees dat de zwarten 2x zo goed moeten zijn als blanken, willen ze mee kunnen doen.
Naar ik dacht zijn zwarten veel beter in sport, dus zouden blanken 2x zo goed moeten zijn om in de buurt te komen.

 
Zij worden sociaal achtergesteld en moeten zich dus dubbel bewijzen. Dankzij melanine blinken ze echter uit op bepaalde gebieden en krijgen daarvoor het respect dat ze verdienen, om de simpele reden dat blanken hen niet kunnen bijbenen. Dat is wat er staat. Kwestie van niet alleen de Engelse taal goed beheersen, maar vooral ook Engelstalige culturen.

Mike

 
@ Paradogma

Thatcher was überhaupt geen feminist want in tegenstelling tot wat het feminisme predikt bereikte ze haar positie als pm zonder privileges af te dwingen of het geboren slachtoffer te spelen.

Alleen omdat ik haar voorbeeld even aanhaal om een punt te maken betekent niet dat ik 100 procent achter haar deels destructieve beleid sta. Ik wil alleen zeggen dat het feminisme vooral door pathetische vrouwen vertegenwoordigd wordt. Begrijp je het of niet?

 
Ik denk dat Thatcher wel degelijk een feminist was. Ze dwong zeker wel privileges af, zij het misschien andere dan jij bedoelt.

Ja, ik begrijp je. Ik vond Thatcher alleen een slecht voorbeeld.

 
Melanin is what makes people human. Melanin connects people to the creative forces of the universe.

Dit citaat sprak mij ook heel erg aan. Ik geloof al heel erg in de krachten van het universum, maar hoop mij er nog meer mee te kunnen verbinden.

 
Overigens even wat anders tussendoor: Ik voel mij al zo'n week of twee vrij neerslachtig en er komt niks uit mijn handen. Ik heb mij wat verdiept in astrologie en er wordt wel gesproken van Mercurius in retrograde alsook de veranderingen die gepaard gaan met de maans- en zonsverduistering 18,19 okt en 3 november a.s. en dat men zich inderdaad 'minder goed' kan voelen deze periode en er allemaal onverwerkte issues naar boven komen, iets wat ook bij mij het geval is. Overigens zou ik volgens bepaalde medium zeer gevoelig zijn en daardoor de energieën die nu gaande zijn beter oppakken, gevoeliger voor zijn.
Hoe kijk jij/jullie hier tegen aan?

 
Hoi Eli,

Ik weet niet waar je neerslachtigheid vandaan komt en of het iets te maken heeft mett je scriptie. Ik kan mij herinneren dat je met je scriptie bezig was. Ik weet niet hoe het met de scriptie gaat. Mocht het niet willen vlotten dan lijkt het mij logisch dat je daardoor neerslachtig wordt en dat de sterren kunnen staan zoals ze willen maar dat het kwestie is van achter de boeken zitten en gaan schrijven. Ik ben benieuwd naar je reactie.

Verder heeft de storm hier zo veel te weeg gebracht. Mijn dak ligt er voor een deel af maar er is verder een beerput open gegaan. Hier gebeurt zo veel dat ik het amper kan geloven en dat de opmerking: 'het is een stormachtig weekje' meer dan op zijn plaats is.

 
Over Thatcher, 'de Iron Lady', zij is zeker geen voorbeeld van een sterke vrouw, omdat zij MANNELIJKE energie aannam en uitstraalde. De feministen zullen dus wel blij met haar zijn geweest! Thatcher voerde keurig de agenda van de elite uit, totdat ze teveel haar eigen koers begon te varen en ze door haar eigen Conservatieve Partij van de troon werd gestoten. Haar opvolger, John Major, deed wel braaf wat hem werd opgedragen van hogerhand en dit werd beloond door een positie in de Carlisle Group, 's werelds grootste groep van wapenhandelaren.

Mike

 
eli,

Je kunt ook simpelweg een herfstdepressie hebben door gebrek aan zonlicht. Ik zie hier dan ook een relatie met melanine. Melanine vangt zonlicht op, maar als de zon te weinig schijnt en alles er grijs en grauw uitziet, met gure wind en regen, en je beseft dat wij blanken (te) weinig melanine bezitten, dan kun je je down gaan voelen. Het is maar een gedachte. En dit kan ook voor kaasmeisje gelden.

Mike

 
Ik ga nog even verder op de waanzin die ons wordt verkocht als 'wetenschap'. De auteur van die schitterende boekrecensie, waar ik https://www.fatsforum.nl/topic/de-relatie-tussen-mensen-en-varkens/page/9#post-83147]eerder[/url] uit citeerde, is Tim Boyd. Tim is een beetje een held van me, ik zou hem wel eens willen ontmoeten. http://www.westonaprice.org/bios/boyd-tim]Hier[/url] een korte bio van hem. Ik wil graag nog een stukje citeren uit zijn boekrecensie in de laatste Wise Traditions:

Dhr Salatin [http://en.wikipedia.org/wiki/Joel_Salatin]Joel Salatin[/url]] heeft zo zijn eigen unieke manier om te verwoorden dat hij het eens is met andere auteurs als het gaat om het probleem van de moderne wetenschap. Hij wijst erop dat "Grieks-Romeins, westers, reductionistisch, rechtlijnig, systematisch gefragmenteerd, geïsoleerd hokjesdenken" niet werkt. Dit heb ik elders ook beweerd en ik weet dat Joel Salatin het met me eens zou zijn. Ik ben niet tegen wetenschap of tegen technologie an sich, maar wel tegen deze moderne karikatuur van wetenschap. Wetenschap schakelt moraliteit gelijk aan genetische gemodificeerde organismes, de bio-industrie, etc. Ik geef de voorkeur aan een wetenschap met een morele inhoud en een hart, een wetenschap die begrijpt dat er een belangrijkere vraag is dan "Kunnen het doen?" Een veel belangrijkere vraag is "Moeten we het eigenlijk wel doen?" Ik geef de voorkeur aan een wetenschap die dieper denkt dan geld en samenwerkt met de natuur, in plaats van haar te vernietigen of ondergeschikt te maken.

Hallelujah! Er is nog hoop voor ons blanken! Ik blijf deze boodschap erin hameren: onze zieke. nihilistische, mechanistische en eugenetische 'wetenschap' is een BLANKE uitvinding, die een weerspiegeling is van de krankzinnigheid van ons denken en een rechtvaardiging verschaft voor racisme, oorlog en mensen- en dierenleed.

Willen we onze pijnappelklier ontkalken en voeden, dan doen we er verstandig aan deze ziekmakende gedachtenvirussen zo snel mogelijk uit ons hoofd te zetten - letterlijk! De pijnappelklier voedt zich niet alleen met fysiek voedsel, hij voedt zich vooral met spiritueel voedsel. Daarin past een zielloze 'wetenschap' niet!

Voor wie nu nog steeds 'skeptisch' is, vooral omdat ik er spiritualiteit bij haal, wat te denken van dit door mij vertaalde citaat uit de Wise Traditions uit een boek over de Australische Aboriginals:

Waar haalden de Aboriginals deze kennis vandaan? Hoe wisten ze wat ze moesten doen? Deze was afkomstig uit de Droomtijd, legden ze uit aan de onwetende blanken. De Droomtijd, de supergevoelige wereld, wilde dat zij eerst en vooral zorgden voor het land. Zorg voor het land was de allerbelangrijkste taak voor de mens op aarde.

www.westonaprice.org/thumbs-up-reviews/the-biggest-estate-on-earth-by-bill-gammage

Wat is die Droomtijd precies? Het is een staat van innerlijke wetenschap, opgewekt door het Innerlijke Oog, de pijnappelklier. Als we dromen produceert deze melatonine, de basis van melanine. Er is dus wel degelijk iets aan de hand met melanine, iets wat blanke 'onderzoekers' ofwel niet begrijpen (of niet kunnen begrijpen, door een verkalkte pijnappelklier en door een niet-holistische 'wetenschap'), ofwel deze kennis wordt ons bewust onthouden.

Mike

 
In 2008 deed ik een eerste poging om een boek te schrijven. Uit dit manuscript het volgende citaat van mij:

En wat te denken van een ‘expert’ die ik openlijk ons vermogen om ’s nachts te dromen een ‘foutje van de evolutie’ hoorde noemen. Misschien een goed idee dat zo iemand zich eens verdiept in wat de aboriginals verstaan onder het begrip ‘Dreamtime’ (‘Droomtijd’).

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan