De relatie tussen mensen en varkens

Wat is die Droomtijd precies? Het is een staat van innerlijke wetenschap, opgewekt door het Innerlijke Oog, de pijnappelklier.
Ik denk dat dit:
In de vijfde week, de week na de ontgiftingsmaand, gebeurde er iets bijzonders: ik zag ineens een salade voor me. Letterlijk, het was een kristalhelder visioen van een salade bestaande uit geraspte wortel, groene bladgroente en kiemen met een dressing van vers geperst citroensap en olijfolie. Geen idee waar het visioen vandaan kwam en waarom ik het kreeg, maar ik wist dat dat die salade was die ik moest gaan eten.

Daar een mooi voorbeeld van is.

http://www.leefbewust.com/themas/mikedonkers.html

 
Ja, dat is het zeker. Sindsdien krijg ik zeer regelmatig het ene in-zicht na het andere. Het woord 'inzicht' verraadt dat we dit wel degelijk geweten hebben, maar dat deze kennis onderdrukt wordt.

Mike

 
Een mooi voorbeeld tussen onze blanke, lagere wetenschap en de werkelijke hogere wetenschap is het verschil tussen de termen 'chemie' en 'scheikunde', die worden gezien als elkaars synoniemen.

Laten we eerst eens naar de oorsprong van het woord 'chemie' kijken:

http://en.wikipedia.org/wiki/Chemistry_%28word%29#Egyptian_origin

This Coptic word derives from Demotic kmỉ, itself from ancient Egyptian kmt. The ancient Egyptian word referred to both the country and the colour "black" (Egypt was the "Black Land", by contrast with the "Red Land", the surrounding desert); so this etymology could also explain the nickname "Egyptian black arts"

Het wordt steeds interessanter, vind je niet?

Het woord 'scheikude' slaat op de kunde van het scheiden. Een blanke, niet-holistische benadering die uitgaat van geisoleerde stoffen. Dat is een heel ander verhaal! De zwarte Mooren gaven ons chemie en we maakten er scheid-kunde van. Iets om over na te denken...

Mike

 
Over Thatcher, 'de Iron Lady', zij is zeker geen voorbeeld van een sterke vrouw, omdat zij MANNELIJKE energie aannam en uitstraalde. De feministen zullen dus wel blij met haar zijn geweest!

De Britse feministen moesten niets van haar hebben, juist omdat ze zo 'mannelijk' was en niets deed om de positie van de vrouw in de politiek en in de samenleving te verbeteren.

Niemand kan ontkennen dat ze in haar hoedanigheid als pm standvastig was. Niets voor niets werd ze door de Sovjets de IJzeren Dame genoemd. En nogmaals, ik ben geen fan van deze dame hoor.

 
Ik vind Thatcher niet zo interessant. Waar het mij om gaat is dat melanine de nagel in de doodskist is van 'blanke superioriteit'.

Mike

 
Als het inderdaad herfst depressie is, wat kan ik daar dan aan doen? ik vind het echt niet leuk dat ik mij zo voel.

@kaasmeisje, ik ben inderdaad nog met mijn scriptie bezig, maar daar ligt het niet aan. dat is wat ik in elk geval wel zeker weet.

 
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1210632/Meet-black-Brazilian-mother-albino-children.html

http://www.carolinemawer.co.uk/blog/wp-content/uploads/41-Iran-216-copy.jpg

 
Dat is dus de kracht van melanine. Melanine staat aan de wieg van alle 'rassen'. Het is mogelijk voor een zwart echtpaar om blanke kinderen te krijgen, maar het is onmogelijk voor een blank echtpaar om zwarte kinderen te krijgen. De reden is dat blanken te weinig melanine bezitten om dit oneindige creatiepotentieel mogelijk te maken.

Ik schreef het al eerder in deze thread: we zijn albino's. Dat albino's echter ook tot grote hoogtes kunnen stijgen blijkt wel uit de Texaanse bluesgitarist Johnny Winter en zijn broer, de rocker Edgar Winter. En ik als blauwogige, blondharige bleekscheet doe het tot nu toe ook niet slecht!

Deze topic gaat dan ook niet over zelfhaat, wel over zelfkennis.

Mike

 
Misschien niet helemaal het juiste topic, maar moest er wel aan denken toen ik dit vanavond zat te bekijken > Zembla over bleekmiddelen voor mensen met donkere huid: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1376892]blank is beter[/url]
(die hebben allemaal dit topic nog niet gelezen ;) )

Unilever zit volop reclame te maken in India voor hun bleek crème. Hoezo discrimineren?

 
Tanja,

Allereerst bewijzen die 'bleekmiddelen' dat er een oorlog gaande is tegen melanine. Ook de 'complottheoristen' zien dit volledig over het hoofd! Dat Uniliver hier bij betrokken is, verbaast mij niets. De directeur van Unilever was aanwezig op de allereerste Bilderberg-conferentie, georganiseerd door Prins Bernhard in het Bilderberg-hotel in Oosterbeek.

Wat betreft dat bericht over een zwart meisje dat geboren werd uit blanke ouders, dit is in Zuid-Afrika gebeurd. De meest voor de hand liggende verklaring is dat er iets zwarts in de bloedlijn van de blanke ouders moet zitten. Ik verdenk de vader ervan (of zijn vader) dat hij seks heeft gehad met een zwarte vrouw. Alleen het uitwisselen van lichaamsvloeistoffen tijdens de geslachtsgemeenschap is informatie-uitwisseling!

Mike

 
Ik had het vandaag over dit onderwerp met mijn vriendin en plaatste toen een opmerking die ik jullie niet wil onthouden: ik ben een omgekeerde Orea-cookie - blank van buiten en zwart van binnen! :mrgreen:

Mike

 
Hier foto's van Zwitsers, gemaakt door Weston Price:

http://journeytoforever.org/farm_library/price/price3.html

En hier Kelten:

http://journeytoforever.org/farm_library/price/price4.html

Kijk naar die kinderen. Ligt het aan mij of lijken ze wel een donkerdere huidskleur te hebben dan een doorsnee blanke?

Dit zou suggereren dat we in korte tijd alsmaar bleker zijn geworden a.g.v. slechte voeding!

Mike

 
Zou het er ook mee te maken kunnen hebben dat men op de dag van vandaag bijna altijd binnen zit ,ook bang voor de zon?En dat er naar ik meen een trend onstaan is om er bewust altijd maar witter uit te gaan zien?
daarmee wil ik de degeneratie door voeding niet van de eerste plaats verwijderen maar het lijkt mij dat men er zelfs trots op is om er bleek(ziekelijk) uit te zien.
ook het tegenovergestelde valt op .....overdreven zonne(bank) bruin.
ad
 
Dat helpt zeker niet mee Ad. Ik denk ook dat we de afgelopen generaties witter geworden zijn. Al hoe wel wij misschien niet, maar de afgelegen Zwitsers wel. Nu Mike het zo zegt ken ik wel een gezin uit mijn jeugd die een beetje vaal waren en die lijken ook opgebleekt. Dat is in 1 leven en het zijn geen zonmijders.

 
Het gaat inderdaad verder dan te weinig in de zon zijn, het is echt een probleem van voedingstekorten, met name van vit. D, de basis van melanine. Vit. D wordt weliswaar door de huid aangemaakt op basis van zonlicht, maar in het noordelijk halfrond zijn wij veel meer aangewezen op de vetoplosbare vit. D uit voeding. We zijn echter alsmaar vetarmer gaan eten, omdat dierlijke vetten in het verdomhoekje zitten.

Marijan heeft dus gelijk als ze stelt dat vegetarisme mensen bleker maakt! Een andere voedingsstof die een belangrijke rol speelt bij melanine is ijzer. Heemijzer (ijzer uit bloed) is de best opneembare variant van ijzer. Opnieuw zien we dat vegetarisme niet bevorderlijk is voor de vorming van melanine!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan