De relatie tussen mensen en varkens

Het verbieden van het eten van bloed in de bijbel waar we het laatst over hadden zou dat dan met voorbedachte rade zijn?

 
Dat zou mij niet verbazen. De Bijbel is een BLANKE uitvinding (Raad van Nicea, 325 A.D.) en uit naam van de Bijbel is er een regelrechte oorlog tegen melanine ontstaan, die tot op de dag van vandaag nog gaande is!

Mike

 
Silicium is een supergeleider van licht en informatie

silicium is een belangrijke grondstof voor halfgeleiders, dat is wel even wat anders dan wat jij hier stelt.

Is dit nu werkelijk een aanpassing aan leven op het noordelijk halfrond of zijn we een soort albino’s met permanente bloedarmoede en dus het resultaat van verregaande degeneratie?

Europa is 2500 voor Christus ingevallen door blanke inwoners, mensen afkomstig uit centraal Rusland, oorspronkelijk leefden hier de mesolithische bewoners, die inderdaad donkerder waren.

fluoride, zwaar metaal
Fluor is een licht halogeen.


En kom niet bij mij aan met Griekse wijsgeren als Plato, Socrates en Aristoteles. Aan hun wijsheid doe ik niets af, maar ze hebben alles gejat uit het oude Kemet (Egypte)! Kijk eens naar dat voorvoegsel ‘Kem’. Dit heeft ons alchemie en chemie opgeleverd.


Even dit; omdat alchemie van het woord Kem komt wil dat nog niet zeggen dat ze 'alles' gejat hebben uit het oude Egypte.

Dit waren dan nog maar even een paar feiten,
jouw eigen voorbeelden roepen ook vraagtekens bij mij op: omdat ik blues speel en mezelf vloeiend engels heb leren spreken heb ik veel melatonine? Als ik goed soul kan zingen heb ik ook veel melatonine?

Bedoel je nou eigenlijk dat het feit dat je engels spreekt inhoudt dat je veel melatonine hebt of het feit dat je je dat jezelf hebt aangeleerd?

 
Melanine wordt wel degelijk deels door de hypofyse geproduceerd en deels door de epifyse.

Dit is niet correct! De werkelijke gang van zaken loopt zo:

De pijnappelklier scheidt melatonine af die de hypofyse activeert om het melanocyten stimulerend hormoon vrij te geven. Het is dan in de melanocyten waar melanine wordt geproduceerd.

Dus de pijnappelklier scheidt “melatonine” af en niet “melanine”. Wanneer dit gebeurd, dat de pijnappelklier melatonine afscheidt, dan wordt de hypofyse geactiveerd om MSH “melanocyten stimulerend hormoon” te produceren en melanocytes produceren dan melanine.

Melanine komt niet van melatonine. Melanine komt van dat als de pijnappelklier melatonine afscheidt het de hypofyse activeert om MSH te produceren dat op zijn beurt dan melanine produceert.

De namen lijken op elkaar maar niet de chemische structuur

De chemische structuur van melatonine: http://chemistry.about.com/od/factsstructures/ig/Chemical-Structures---M/Melatonin.htm

De chemische structuur van melanine: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Eumelanine.svg

 
Even dit; omdat alchemie van het woord Kem komt wil dat nog niet zeggen dat ze 'alles' gejat hebben uit het oude Egypte.

Bewijs jij het tegendeel dan maar. Kom jij maar met oorspronkelijke wetenschap die niet oorspronkelijk uit Kemet afkomstig is.

jouw eigen voorbeelden roepen ook vraagtekens bij mij op: omdat ik blues speel en mezelf vloeiend engels heb leren spreken heb ik veel melatonine? Als ik goed soul kan zingen heb ik ook veel melatonine?

Melanine, beste man, melanine. Wie hebben blues en soul uitgevonden? Niet wij blanken! Gisteravond keek ik nog naar een 'battle' bij The Voice of Holland tussen een zwarte en een blanke soul-zanger. Geen vergelijk! Ik denk dat jij wel kan raden wie de betere was...

Bedoel je nou eigenlijk dat het feit dat je engels spreekt inhoudt dat je veel melatonine hebt of het feit dat je je dat jezelf hebt aangeleerd?

Het laatste en als je goed had gelezen had je dit allang geweten.

De pijnappelklier scheidt melatonine af die de hypofyse activeert om het melanocyten stimulerend hormoon vrij te geven. Het is dan in de melanocyten waar melanine wordt geproduceerd.

Dus de pijnappelklier scheidt “melatonine” af en niet “melanine”. Wanneer dit gebeurd, dat de pijnappelklier melatonine afscheidt, dan wordt de hypofyse geactiveerd om MSH “melanocyten stimulerend hormoon” te produceren en melanocytes produceren dan melanine.

De twee stoffen zijn aan elkaar verwant. Alleen de blanke wetenschap trekt alles uit elkaar (reductionisme). Progesteron en testosteron zijn ook aan elkaar verwant. Zeepaardjes en paarden op het land lijken ook op elkaar. Zeespinnen en gewone spinnen ook. De natuur gebruikt 1 taal, waarmee ze eindeloos varieert. Wordt het niet tijd dat we werkelijk eens holistisch naar de dingen gaan kijken i.p.v. reductionistisch?

Moeilijk, he, om te accepteren dat de blanke mens wel eens een ondergeschikte rol zou kunnen spelen? Da's effe wennen, na vele duizenden jaren vermeend superioriteitsgevoel!

Mike

 
voor mij is het niet moeilijk te accepteren hoor, het is een werkelijke eye-opener die op de een of andere manier heel 'kloppend' op mij overkomt, dit is echter een gevoel. Ik snap alleen wel dat anderen dit op een andere manier verdedigd willen zien.

 
maar wat vind je van die opmerking dat de blank mens uit rusland afkomstig zou zijn?

Dat is de Kaukasier en dat is correct.

Mike

 
maar hoe is dan precies de volkenverplaatsing ontstaan? had de kaukasier dan ook al een 'haat' tegen zwarten? of misschien een vrees ervoor? en waarom zijn chinezen dan meer geelachtig?
en wat mij trouwens ook nog was opgevallen: er zijn ook donkere volken met een smalle bouw. Is dit dan ook degeneratie?

 
Zoals ik al eerder schreef: er is nog veel te ontdekken over hoe de mens zich ontwikkelde in verschillende ecosystemen en klimaten, ik heb de antwoorden zeker niet allemaal klaar.

Geen idee hoe de volkenverplaatsing is ontstaan van de Kaukasiers naar Europa. Haatten ze van het begin af aan de zwarten? Geen idee.

Wat betreft donkere volken met een smalle lichaamsbouw, de degeneratie grijpt tegenwoordig wereldwijd om zich aan, zoals Weston Price destijds al constateerde.

Mike

 
Marijan heeft dus gelijk als ze stelt dat vegetarisme mensen bleker maakt

Nou moet ik ineens aan Michael Jackson denken. Hij was toch ook een vegetariër?

Of was het toch een huidziekte waar hij mee te kampen had?

 
of zou hij zich ook fanatiek gebleekt hebben? Het is zo raar dat het zo egaal is bij hem en zo eng wit. Daarna zo'n blanke neus erop. ..............

 
Zelf zei hij de huidziekte vitiligo te hebben, die wordt veroorzaakt door...een gebrek aan melanine!

Mike

 
Nieuwe explosieve informatie uit het boek van Phil Valentine, The Wounded Womb (mijn vertalingen):

In het geheim is het melanine-molecuul al sinds 1948 onderwerp van aanhoudend onderzoek door Europese eugenetica-wetenschappers. Het bleek een cruciaal onderdeel te vormen voor hun overlevingskansen in het nieuwe millennium. Het woord 'eugenetica' werd bedacht door ene Sir Francis Galton, anthropoloog en halfneef van Charles Darwin (niet echt een grote verrassing).
Het zijn de grote Europese universiteiten geweest die wetenschappelijke symposia op hoog niveau hebben gehouden over het melanine-molecuul, waar ieder jaar meer opmerkelijke ontdekkingen werden gepresenteerd over wat bekend is komen te staan als 'de moleculaire zwarte doos van de creatie'.
Vooraanstaande onderzoeksrapporten die de wonderbaarlijke gunstige eigenschappen van melanine vermelden bevinden zich nu al tientallen jaren in de archieven van deze Europese universiteiten. Recente rapporten spreken zelfs van het bestaan van melanine in de ruimte als een levende verzameling van protoplasmische moleculaire donkere energie (genaamd 'cosmids, plasmids en fularenes', oftewel: 'kosmisch DNA') die zich in onze richting begeeft in de Melkweg. Men heeft tevens ontdekt dat melanine wel eens een 'bewustzijn' zou kunnen hebben, waarbij het fungeert als de scheppende intelligentie die alle cellulaire/moleculaire/atomische componenten van het lichamelijke leven organiseert.
Ondanks al deze ongelooflijke ontdekkingen neemt de massa uitsluitend kennis van de commerciële toepassingen van melanine en de vele manieren waarop wetenschappers in dienst van grote bedrijven het hebben weten te manipuleren om superieure zonnebrillen, kleppen van astronauthelmen, zonnebrandcrème, crèmes om de huid mee te bruinen, medicatie, contactlenzen en dergelijke van te maken.
Andersoortig onderzoek dat niet openlijk wordt besproken houdt zich bezig met melanine en zijn militaire toepassingen, maar ook met het intraveneuze gebruik ervan voor overlevingsscenario"s voor Kaukasiërs - vooral van Nordische afkomst. Geloof het of niet, maar inmiddels bestaat de technologie om een volledig blonde, genetisch recessieve Kaukasoïde om te vormen tot een volledig gemelaneerde Arikoïde mens - compleet met krulhaar!

Verderop schrijft hij:

Klinkt dit allemaal een beetje te gestoord en onrealistisch?
Denk dan hier aan.
Dertig jaar geleden zou je me krankzinnig hebben verklaard als ik je vertelde dat leden van deze zelfde club van elitaire, eugenetisch wetenschappers een manier hadden gevonden om koeien te manipuleren om moedermelk te geven; een 'zelfscherend' schaap hadden gekloond en gecreëerd; varkens hadden gemanipuleerd om een mensenhart te produceren of hun genen hadden vermengd met die van tomaten; zijderupsen genetisch hadden gemanipuleerd zodat hun bacteriën draad sponnen; genetisch een spinneweb hadden veranderd om zo sterk als staal te zijn; een mensenhoofd hadden getransplanteerd; het 'antivries-gen' van vissen uit het Zuidpoolgebied in aardbeien hadden ingebracht of in andere dieren om koude klimaten en grotere hoogtes te kunnen weerstaan; het hart van een baviaan hadden ingebracht in de borstkas van een klein zwart meisje; muizen genetisch hadden gemanipuleerd met menselijke hersencellen om menselijk sperma te produceren; een mensenbaby hadden laten dragen in de baarmoeder van een schaap, het hadden getransplanteerd in een gorilla en het op de wereld lieten komen; DNA hadden gebruikt om de besturing en computers van ruimteschepen aan te sturen; of een mensenoor aan de rug van een rat hadden bevestigd.
Maar weet je wat, geliefden: het is allemaal al gedaan! En geloof mij maar, dit is slechts het begin. Gebaseerd op het bovenstaande moet het ergste nog komen!

Ook dit citaat wil ik jullie niet onthouden:

Was het stom toeval dat al in 1959 de Eerwaarde Elijah Muhammed uitgebreid sprak over experimenten met klonen die in het Afrikaanse land Angola werden uitgevoerd, tientallen jaren voordat het Menselijk Genoom Project werd aangekondigd? Wat het een kwestie van toeval dat hij het verhaal over de vele geheime genetische experimenten op zwarte mensen naar buiten bracht, waarbij hij zei dat Yacub was teruggekeerd lang voordat de bloedige slachtpartij in Rwanda plaatsvond - even ten noordoosten van Angola?

Ik breek even in met wat achtergrondinfo, voordat ik verder ga met het citaat van Valentine:

De Nation of Islam is een zwarte beweging die in 1930 werd opgericht door Wallace D. Fard Muhammed. Hij 'verdween' op mysterieuze wijze in juni 1934. Tussen 1952 en 1964 werd de beweging geleid door Malcolm X, die in februari 1965 werd vermoord. Momenteel wordt Nation of Islam geleid door Louis Farrakhan. Nation of Islam beweert dat Yacub (dezelfde als de Bijbelse Jacob) 6.600 jaar geleden leefde en dat hij het blanke ras had gecreeerd als 'een ras van duivels', door middel van een selectieve kruising van genen.

Klinkt als een clubje racisten, nietwaar? Voor wie nog niet is afgehaakt, lees verder:

Was het puur toeval dat Elijah Muhammed het bestaan van een geheime orde van Europese genetici naar buiten bracht, die werkten aan een plan om een menselijke kruising in Afrika te produceren; om precies te zijn, een nieuwe zwarte vrouwensoort die volledige gelijkenis vertoonde met onze geliefde archetypische koningin [zwarte term voor 'vrouw', een zwarte man is een 'koning'], maar die genetisch gemanipuleerd werd om uitsluitend blanke baby's te baren?
Was het eveneens toeval dat hij ons waarschuwde voor de komst van pseudo-gemelaneerde klonen, of 'kunstmatige zwarten' die onderdeel zouden uitmaken van de zwarte bevolking; dat ze herkend konden worden aan de grijs-groene kleur van hun haarwortels en dat deze kleur hun kunstmatige aard zou verraden, die tevens in hun ogen te zien was?
Is het ook toeval dat er alsmaar meer diep gemelaneerde baby's worden geboren met geelkleurig Nordisch blond haar, Schots rood haar en/of blauwe ogen?

Denk aan de foto's die robinAlexander hier recentelijk plaatste van zwarte ouders met blanke kinderen. Hij heeft het ook gehad over Australische Aboriginals met blond haar. Natuurlijke varianten? Waarom zag Weston Price deze dan niet? En andere onderzoekers of bezoekers voor hem ook niet? Dit is een recent verschijnsel!

Phil Valentine vervolgt:

Al deze factoren in ogenschouw nemend, is het dan ook niet vreemd dat tijdens de slachtpartij van de Tutsi's en de progressieve Hutu's tussen april en halverwege juli 1994 verhalen over de bloedige taferelen vermeldden dat maar al te vaak de meerderheid van de mensen die deelnamen aan de slachtingen 'zwarte' vrouwen waren? Broeder Bobby Hemmitt kwam met een geloofwaardige theorie over de onderliggende kwestie toen hij speculeerde dat de totale slachting van bijna een miljoen mannen, vrouwen en kinderen - allemaal binnen een tijdsbestek van slechts vier maanden - 120 dagen! (in een gebied dat ruwweg het oppervlak beslaat van [de Noordamerikaanse staat] Rhode Island) op de een of andere manier verband hield met geheime onderzoeken en experimenten die op zwarte mensen en hun melanine werden uitgevoerd - exact waar Elijah in 1959 over sprak.
Zou het niet geloofwaardig zijn om op z'n minst te speculeren dat, los van de overduidelijke genocidale acties tegen Afrikaanse volken vanwege hun land en hun overvloedige rijkdommen, Rwanda, Congo en en andere, soortgelijke vreselijke gebeurtenissen die nu in Centraal Afrika plaatsvinden, tevens bedoeld zijn om een geheime opruimactie te maskeren, om bewijs van geheime experimenten in eugenetica weg te werken, die allemaal worden gepresenteerd als een politiek en cultureel gemotiveerd 'stammenconflict'?

Ik breek weer even in. Als dit allemaal ongeloofwaardig voor je is, moet je de recente geschiedenis nog eens bestuderen. Waar was Hitler openlijk mee bezig? Wie financierden Hitler? Waarom mogen we Mein Kampf niet lezen? Als je je werkelijk wilt verdiepen in de blanke waanzin stel ik voor dat je je daar eerst maar eens in verdiept. Nog 1 treffend citaat van Valentine en dan heb ik je denk wel weer genoeg gegeven om over na te denken:

Ik kan denk ik wel raden wat de lezer nu bij zichzelf denkt: "Arme broeder Valentine. Hij is van het pad af! Hij is ver afgedwaald van de algemeen erkende grenzen van objectiviteit, geloofwaardigheid, wetenschap en geestelijke gezondheid. Dus ik hoef niet verder te lezen over dergelijke complot-onzin."
Geliefden, de wereld heeft werkelijk geen flauw idee over de onpeilbare diepte van de gruweldaden die nu worden gepleegd in de naam van wetenschap door eugenetici in Afrika. Afrika en zijn volken vormen letterlijk de petrischaal voor de eugenetische, parasitaire elite van Europa. Volgens hen is dit een "slachting voor een betere toekomst."

We hebben in deze en andere topics al vele voorbeelden voorbij zien komen van de krankzinnigheid waar de blanke, darwinistische 'wetenschap' toe in staat is. Als je wilt kan ik hier nog talloze andere voorbeelden geven, maar ik denk dat de boodschap nu wel duidelijk is. Eindelijk wordt mijn vraag beantwoord over waarom de elite het blanke ras verheft boven het zwarte. Kom bij mij niet meer aan met flauwekul over 'omgekeerde racisten', 'melanisten', 'creationisten', complottheoristen' of andere blanke etiketjes waarmee mensen als Valentine e.a. aan de kant worden geschoven. Het wordt tijd om naar onszelf te kijken en niet naar anderen!

Mike

 
robinAlexander,

Wederom een briljante vondst, complimenten hiervoor! Ik heb nu geen tijd om alles in detail door te lezen, maar ik kom hier zeker nog op terug!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan