De relatie tussen mensen en varkens

Je benadert het te verstandelijk, Heksje. Ik schreef:



Het lijkt wel alsof we weer een nieuw tijdperk hebben betreden, waarin er geen plaats meer is voor blanke leugens en er weer een belangrijke schil van de ui af is!

Wat ik hier beschrijf is dat ik een bewustzijnsverschuiving voel. Dit geldt zeker niet voor alle forumleden, maar ik spreek mijn dankbaarheid uit voor die forumleden die met mij het konijnenhol in willen!

Mike
 
Over het kijken v d Youtube filmpjes wil ik wel reageren.
Ik kijk ook lang niet alles en heeft deels te maken met de tijd die ik me daarvoor gun en ook dat het Engels gesproken is.

Desalniettemin zijn juist dit soort topics reuze interessant en ook al reageer ik niet blijf ik me voeden met info en deel dit ook met collega`s of vrienden. Bv de kritiek op Poetin en dan vraag ik of ze gehoord hebben over de 31e Russische hulpkonvooi of waarom er zoveel aandacht is voor homo etc. Voorzichtig vraag ik hoe het kan dat er brede en smalle vliegtuig wolken i d lucht hangen.

Ik denk dat er zo veel lezers zijn die veel info opsteken en elke dag bewuster worden.

Naast de topics lees ik E-books die hier voorbij heb zien komen en dit alles dus doordat er topic`s als deze zijn.

Kortom in een jaar tijd heb ik veel,.. heel veel opgestoken (en doorgegeven) in dit forum en niet alleen over voeding!

Bij deze een dank jullie wel.
 
Ik reageer ook maar zelden. Het is een beetje als met computers: ik ben een handige gebruiker maar vraag me niet iets uit te leggen of te programmeren.

Er zijn zoveel mensen met heel veel kennis op dit forum, en blijkbaar heel veel tijd om snel te reageren, dat mijn reactie voor mijn gevoel dan vaak als mosterd na de maaltijd komt (om maar een beetje in voeding gisteren te blijven).

Ikzelf ben behoorlijk strak in mijn voedingspatroon op basis van WAPF en vind veel onderwerpen op het forum erg interessant. Zeker in mijn omgeving weet ik dat veel mensen geïnspireerd (en regelmatig ook geïrriteerd) worden van mijn leefstijl en mijn kijk op voeding, gezondheid en wereldbeschouwing. Op mijn beurt word ik vaak zeer geïnspireerd door de discussies hier op het forum.

Dank dus iedereen die deze discussies voeren.
 
Dank voor de steunbetuigingen. Ik denk dat niet iedereen hier beseft hoe uniek de ontdekkingen zijn die hier worden gedaan. Nergens anders wordt dit zo openlijk en diepgaand besproken, zonder politiek correcte censuur, als hier. Het betreft de werkelijke geschiedenis van de mensheid en gaat dus ieder van ons aan. Deze historie bevat echter enkele ongemakkelijke waarheden over de vermeende superioriteit van het blanke ras en daarom kiest slechts een enkeling om zich hier volledig op te storten.

Dit maakt onderdeel uit van hetzelfde plaatje als de voeding, want de natuurvolkeren die Weston Price onderzocht degenereerden door het bewerkte gemaksvoedsel van blanken. De negatieve invloed van blanken hield niet op bij de voeding en ook hier maakt Price melding van in zijn boek!

Mike
 
Ik ben ook zeer dankbaar dat ik in de korte tijd (sinds feb/maart 2014) dat ik hier forumlid ben, heel veel geleerd heb over voeding en meerdere dingen. Nu dus ook de geschiedenis van de mens.
Ik heb echt het gevoel dat ik op een geweldig forum gestuit ben. Ik ben normaal nooit zo van forums en zat ook nog nooit op een forum. Zit niet op Facebook, Twitter etc. en het is voor mij bijzonder dat ik ook begonnen ben me op dit forum te uiten. Normaal houd ik me meer op de achtergrond, maar hier wil ik gewoon het naadje van de kous weten en meng me in de discussies.

Ik ben er gewoon door gefascineerd!
Bedankt jullie allemaal voor de geweldige topics en bedankt Mike voor al je antwoorden en informatie.

Dorothé
 
Khazaren had ik nog nooit van gehoord en dat blanken misschien wel afstammelingen van albinos zijn is ook zon bijzonder om te lezen. Ik heb een kennis die Jezus heeft mogen ontvangen of zo.. ik mag ook graag met hem over de illuminatie etc debateren.
 
als je likes gaat toevoegen aan het forum (alsjeblieft niet!), dan pas kun je zien hoe goed iets gelezen wordt.
 
Nee, we doen niet aan likes. Je kunt ouderwets je waardering uitspreken door dit te posten. Graag zelfs, want het is niet de eerste keer dat ik schrijf dat ik het gevoel krijg dat ik er nagenoeg alleen voor sta, terwijl een forum juist een community moet zijn. Wat we hier doen is baanbrekend, besef dat goed!

Mike
 
Maar dan zou bv dit topic al uit minstens 500 bladzijdes bestaan Mike, en dat gaat ook zijn doel voorbij. De woonkamerberichten staan standaard bovenaan, dat moet genoeg zeggen.
 
Eens met naief en volgens mij hebben we deze 'discussie' hier al eens gevoerd.
Mocht je willen weten hoezeer je berichten gelezen worden dan is er altijd nog software beschikbaar waarmee je statistieken uit kunt lezen.

Bijval, likes, dankwoorden, etc. zorgen alleen maar voor steeds meer forumvulling.

Mike, je schrijft dat je het gevoel hebt dat je er alleen voor staat. Hoe denk je dat David Icke zich in zijn beginjaren voelde? Heb je een groep nodig dan? En zo ja, dan rijst bij mij de vraag vanwaar deze behoefte er is en daar komt bij dat er groepen genoeg te vinden op Facebook c.q. elders op het internet.

Je vindt dat een forum een community moet zijn. Ten eerste dwing je zoiets niet af en ten tweede komen naar mijn gevoel de meesten hier vanwege de informatie over voeding.
Dit forum bevat twee hoofdlijnen, namelijk voeding en levensvisie. Er is al gebleken dat de berichten over de ene lijn de andere lijn kan wegwissen. Wellicht is het zinvoller om beide lijnen een eigen platform te geven zodat je meer gelijkgestemden ontmoet.
 
Ook David Icke kan de bijval die hij meer en meer krijgt de laatste jaren enorm waarderen. Ik kan dat zien aan de website; zeker de foto's met bijschrift van de laatste tijd laten dit zien (hij spuit daarin ongebreideld zijn mening, meer nog dan hij voorheen deed).

Ieder mens heeft af en toe een schouderklopje nodig. Daar is niets mis mee. Ook ik ben blij wanneer ik een positieve reactie krijg op een bericht. Doe ik het daarvoor? Nee, natuurlijk niet. Maar het is wel fijn. Des te meer omdat ik vanuit mijn leefmilieu meer dan genoeg, doorgaans ongefundeerde, kritiek krijg aangaande mijn zienswijze. Probeer maar eens een oceaan over te steken met een roeibootje; het kan misschien wel, maar het is ontzettend moeilijk en je moet continu oppassen met wat je 'doet' (zegt of schrijft in dit geval).

Over het onderscheid tussen voeding en de woonkamergesprekken: het is ten eerste uiteindelijk allemaal gerelateerd en ten tweede moet je zelf bepalen of je de informatie van de woonkamergesprekken uberhaupt wilt inzien. Als je dat doet, wordt een bijdrage hier en daar natuurlijk op prijs gesteld. Zo nu en dan kun je ook even bedanken voor de informatie die je kosteloos en geheel vrijblijvend ontvangt. Immers, dit doen forumleden ook wanneer andere leden hen tips geven omtrent hun voeding en klachten.

Tenslotte: ik onderschrijf Mike's opmerking dat we hier baanbrekend onderzoek doen ten volle.

Dan nog even over de Rastafari's: ik ben afgelopen week begonnen met de opleiding Voedingsdekundige, maar ben bovenal druk aan het solliciteren momenteel. Inderdaad: het gaat wat langer duren.

En dan ga ik nu Maafa 21 bekijken.
 
Volgens mij heeft Mike het zelf ook al eens gezegd: misstanden op het gebied van voeding en politiek zijn niet los van elkaar te zien. Ze dienen dezelfde agenda. Ik zou dus zeggen dat we op deze manier door moeten gaan en niet moeten toegeven aan een verdeel en heers politiek.
 
Ja ik denk ook dat ze samenhangen maar als je lekker veel bijval wilt dan zal je populair moeten doen en ze apart zetten.

Verder is het hier zo vaak aan de orde dat mensen de informatie kunnen waarderen en dat ze dankbaar zijn en dat ze dat op dit forum uiten, zodat er geen sprake is meer van 'af en toe een schouderklopje' maar een voortdurende complimentenstroom. Ik snap daarom ook niet waarom dit nu weer ter sprake moet komen. Ik heb hier blijkbaar andere gedachten en gevoelens over.

Ik krijg een naar gevoel als mensen zichzelf in het voetlicht willen plaatsen en iets af willen dwingen.

 
Misschien goed om de steengoede docu Maafa 21 opnieuw onder de aandacht te brengen:

Destijds was er geen enkele reactie, geen enkele!

Ik kan mij juist herinneren dat veel mensen hier toen ook enthousiast over waren. Ik heb hem ook gezien en was er ook enthousiast over ik vond het alleen niet nodig om ook nog te reageren en het is er ook niet meer van gekomen. Ik komt er op het ogenblik (maar al heel lang, veel minder) ook niet van om het allemaal te bekijken. En als ik iets kijk op internet dan doe ik dat nu even echt ter ontspanning. Ik heb ook van af het begin geloofd dat het 5 voor twaalf is en dat nachtschades en granen slecht zijn. Van veel posts van jou zeker in het begin toen het nog wel lukte om ze te lezen, had ik ook zoiets van dat is oud nieuws dat weet ik allang, zonder er ooit over te hebben gelezen of gehoord. Ik wilde jouw alleen ook de gelegenheid geven, dit kwijt te kunnen als een nieuwe ontdekking. Het is namelijk ook niet leuk als iemand steeds, dat weet ik al dat is oud nieuws. Ik moet hierbij wel zeggen dat het erbij mij al heel lang (echt lang) niet meer van komt om je posts te lezen. Maar ik ben het wel eens met je meningen die je hier post, ik kom misschien nog wel eens met mijn visie hierop. Ik heb nu wat anders aan mijn hoofd namelijk hoofdpijn weg werken die vandaag opnieuw de pan uit is gerezen. Hij werd de laatste tijd eindelijk minder en ik dacht terug te zijn op het niveau dat ik normaal altijd heb 24/7, tot ik dus afgelopen nacht weer slecht heb geslapen en nu doet alles weer zeer. Er speelt dus soms echt wel wat meer mee dan je kop in het zand steken. Maar ook als ik geen hoofdpijn heb doe ik over alles veel langer en blijft er niet zoveel tijd over en heb ik gewoon niet altijd tijd om een lange film te kijken of ik besteed mijn tijd dan die liever ergens anders aan.
 
Je hebt al vaker gezegd dat het lijkt alsof er nooit iemand iets met de teksten doet die je schrijft. En dan reageerden erop dat moment altijd wel mensen en bleek dat iedereen het er gewoon mee eens was en het niet nodig vond om te reageren. Je was dan altijd blij om te lezen dat er meer mee werd gedaan dan je dacht. Misschien zijn er nu wel meer mensen die actief reageren. En ik denk ook dat jouw stellige mening hier ook mee te maken heeft. Als je een iets andere mening heb wordt je hier nogal snel weg gezet als iemand die het niet wil zien. Wat ik overduidelijk uit de posts van die mensen haal dat dat niet zo is. Alleen dat ze het met een paar details niet eens zijn of dat zij vinden dat er daarnaast nog iets anders speelt en dat het net iets anders ligt, hint: wij hebben nu eenmaal een donker seizoen in het jaar en dat hebben ze in Afrika niet. En wat is er mis met de mensen die het afgelopen jaar zijn dood gegaan of het afgelopen jaar zelf eens te herdenken, en fijne herinneren aan die mensen of het afgelopen jaar nog eens na te gaan. Dat betekend niet meteen dat je de dood aan het vereren bent en de duivel aanhangt, maar je laat het wel zo overkomen.
 
Heksje,

Een constante complimentenstroom? Hebben we het wel over hetzelfde forum? Ik ga de boel niet uit elkaar trekken, want ik houd juist van de combinatie. Ik ga ook zonder bijval door, ben er niet van afhankelijk, maar er is een reden waarom dit een forum is en geen column zonder mogelijkheid om te reageren: ik probeer vanaf het begin een community te genereren, met wisselend succes. Ik loop tegen de Nederlandse mentaliteit aan. Wij vinden elkaar in dit land wel in het negatieve, met onze afzeik- en leedvermaakcultuur, maar samen de schouders eronder zetten om op een positieve manier verder te komen of iets neer te zetten, dan zijn we ineens niet thuis.

Alles wat je hier aan kennis en informatie wordt aangeboden is gratis en voor niets, maar ik moet vissen naar complimenten en jij krijgt de kriebels als ik dat doe? Wat dacht je van goed fatsoen? Neem niet voor lief wat je wordt aangeboden en toon je eens van je goede kant, dat kost namelijk ook niets.

Mike
 
For real Mike? Dezelfde vraag kaats ik nu even terug hoor:


Hebben we het wel over hetzelfde forum?

Jij hebt meer veren in je achterste zitten dan een enkele pauw heeft. Scheid nou even uit. Heb je last van je hormonen ofzo?

Hoezo moet jij vissen naar complimenten? Je krijgt hier ontzettend veel complimenten. En daargelaten de discussie of dit er "genoeg" zijn naar jouw zin of wiens zin dan ook, vind ik het boekdelen spreken over jou dat je vist naar complimenten. Hier kan je beter maar eens onderzoek naar doen bij jezelf.

Je schrijft dat je vindt dat een forum een community moet zijn. Echter bereik je geen community door te schrijven dat dit jouw forum is, er op te zinspelen dat je de wijste zou zijn, jezelf te profileren als de Nederlandse Mr. Weston Price en mensen altijd maar weer onderuit halen die een iets andere visie op bepaalde opvattingen hebben.
Je schrijft vaak dat je geen goeroe status wil, echter spreken andere berichten dit tegen.

Zie in dit kader ook de berichten hierboven van kaaskanlekkerzijn. Je berichten zijn niet zo nieuw en zo bijzonder als dat jij hier nu doet voor komen en zoals ik al een paar keer aangaf ben je niet de enige die zulke zaken publiceert. Blijkbaar wil je er wel graag aandacht mee en dat geeft mij een nare smaak.

Fatsoen spreek je van, maar iemand die dit woord in de mond neemt (of in dit geval op het beeldscherm) heeft zelf niet het fatsoen om anders denkenden of mensen die zich niet aan zijn ongeschreven regels houden te tolereren op zijn forum. Het is maar al te vaak gebeurt dat jij op zeer persoonlijke kwetsende wijze hebt gereageerd op forumleden terwijl als zij dit doen ze uitgesloten worden van discussie.

Je zal eerst eens wat beter naar jezelf moeten kijken Mike voordat je een vinger wijst naar wie dan ook.
 
Ik heb de MAAFA21 video net bekeken. Ongelooflijk en afschuwelijk tegelijk. Weer een inzicht erbij.

Bedankt voor het delen, Mike.

Er wordt zoveel informatie gedeeld op dit forum, dat ik het niet altijd bij kan benen door tijdsgebrek en gezondheid/energieniveau. Maar dat betekent niet dat ik niet geïnteresseerd ben in veel wat hier geschreven wordt, veelal door Mike.

Mark
 
Heb nu een uurtje bekeken van deel 3 en nu vallen mijn ogen langzaam dicht. Ik ga dus nu stoppen. Weer een interessante video.

Ik vind dat hier veel geboden wordt en iedereen kan zelf beslissen in hoever hij de zaken leest en gelooft en omzet.
Niemand wordt hiertoe gedwongen. Dus vrijheid, blijheid.
Laten we dat dus hier zo houden. Als een topic interessant is dan ga er in mee en als dat niet zo is, dan hoeft men dat toch niet te lezen.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
532.498
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan