De relatie tussen mensen en varkens

@Tanja, zegt die Midas toch nog eens een keer iets fastoenlijks, want ik vind hem verder een bar irritante man.

@Haydarpasa, ik waag me niet aan de 'Hollow Earth'-theorie. Ik heb geleerd om alle opties open te houden, aangezien ons zoveel informatie en kennis is onthouden, maar in dit draadje houd ik het op Afrika als bron.

@Spal, sporten is traditioneel een mannenactiviteit en is daarom nog veel schadelijker voor vrouwen dan voor mannen. Alle feminisme ten spijt kunnen we niet om onze fysiologische kracht en beperkingen heen, zo simpel is het.

Mike

 
Ik heb snel even de post gelezen en zal er nog op reageren.Eerste indruk is dat ik het er meer eens mee ben dan niet.
Eerst even klussen en een klant instrueren(hint,het gaat niet om sport)en daarna werken.
Ergens tussendoor plaats ik wel een reactie.
ad
 
Zoals gezegd kan ik me goed vinden in de gedachte dat we organismen zijn waar energie conservering van levensbelang is .We hebben de meste tijd in omgevingen geleefd waar schaarste aan energie en voedingsstoffen de realiteit van de dag was.Onze lichamen werken nog steeds op basis van dit gegeven ondanks het overvloedige aanbod aan vooral energie op de dag van vandaag.

We zijn daardoor ook niet uitgerust met mechanismen die ons langdurige stress als gevolg van(bovenmatige) lichamelijke inspanningen goed laten verwerken. Het gaat hier dan om de metabolische werking en nog niet zo om de uitwerking op het bewegingsapparaat.

De meeste activiteiten van onze verre voorouders waren gebaseerd op het verkrijgen van energie(bv.jagen) en het verschaffen van onderdak.Het was moeilijk om aan voldoende energie te komen en het zou de overleving onmogelijk gemaakt hebben wanneer het verkrijgen van energie meer energie kostte dan het opleverde. wanneer de opbrengst goed was ging men dus ook niet deze weer verkwisten door 'niet productieve activiteiten'te ontplooien.
Hier speelt de factor van balans tussen catabole en anabole processen een belangrijke rol. ook belangrijk voor het behouden van gezondheid.
De catabole processen van onze voorouders waren gerelateerd aan relatief licht e activiteiten en zo nu en dan een (bijna) maximale inspanning van korte duur (kan ook niet anders)wanneer dit noodzakelijk was .De anabole processen vonden dan plaats gedurende relatieve rustige momenten.
In onze tijd is de balans volledig verstoord.men eet te veel en verkeerd en beweegt zo goed als niet of men beweegt te veel met meestal ook verkeerd eten(stress,stress,stress).

Stress is er in overvloed en het overvloedige sporten doet daar een behoorlijke schep boveop.Daarnaast creert de sportcultuur zelf ook veel problemen door het koppelen van de term sport(het idee dat dit gezondheid betekent)aan voeding en verzorgingsprodukten etc.

In het stuk van Mike wordt de term sport en exercise door elkaar gebruikt alsof het hetzelfde is ,maar dat is het niet.De vrije vertaling van exercise kan ik me in vinden maar de term zelf wordt gebruikt voor van alles en nog wat zolang het maar met fysieke activiteit te maken heeft .
Exercise=lichamelijke oefening en is een gekozen activiteit met als specifieke doel om het spierstelsel te stimuleren en daarmee sterker te maken omdat de spieren de toegang zijn tot de rest van het lichaam. Wanneer de spieren zo belast worden dat ze sterker worden of in ieder geval op niveua qua kracht blijven, dan worden alle andere belangrijke lichamelijke structuren en hun functie ook optimaal belast en zullen ze optimaal blijven functioneren.

Wat hiermee nagestreefd wordt is het verbeteren of het behouden van de 'fitness'ofwel de functionele capaciteit van het lichaam.
Deze aanpassing is wat ook gebeurde na de korte maar intensieve (nood) activiteiten van onze voorouders en is een teken van een goede balans tussen anabole en catabole processen.

Bij 'exercise'gaat het erom om enkel een specifieke prikkel aan het lichaam te geven waardoor het proces van adaptatie in gan gezet wordt.Voldoende rust is dan noodzakelijk om adaptatie toe te laten.

Het idee bestaat dat fitness en gezondheid een lineaire relatie hebben maar iemand die een hoog fitness niveau heeft is vaak ongezond.Gezondheid is maar tot op een bepaald niveau stijgende met een fitness niveua. Maar het is wel vaak dit idee waarom men als marmotjes een een rad blijft hollen(of fietsen , of roeien etc.). Maar ook het trainen met gewichten,omdat men denkt dat gespierder zijn gezonder zijn betekent.Daarnaast speelt hierbij ook het gebrek aan zelfvertrouwen een sterke rede om dmv een 'beter lichaam'dit te verdoezelen(geldt niet voor iedereen hoor).

Tot later
ad
 
ad,

Ik heb 'to exercise' vertaald als: sporten. Zo noemen wij dit in de volksmond nu eenmaal.

Mike

 
Dat weet ik Mike ,maar om over onderwerpen te discusieren is het van belang om goed te onderscheiden wat de verschillen zijn van de gebruikte termen.
Jij hebt het vertaald maar ook in de engels sprekende landen wordt exercise en sport doorelkaar gebruikt en daardoor ook geen verschil gemaakt in de activiteiten noch in de verwachtte uitwerkingen ervan.
ad
 
De staat Israel werd een feit op 11 september (!) 1948 en is het initiatief en eigendom van de Rothschilds.

Dit wist ik niet.. ja soms vraag ik me af wat ik op school nou werkelijk geleerd heb.. maar ik ben dus wat gaan lezen.
Hier
http://badryouyou.wordpress.com/2012/07/21/rothschild-israel-wahabisme/
En hier
http://moneycrisis.wordpress.com/2012/05/04/wie-is-geert-wilders/
In deze teksten stonden wat links die ik ook bekeken heb.
Ik kan de link zelf niet meer vinden maar ergens las ik dus dat de rothschild zelf veel hinder en tegenslag kenden door de ww2.

Mijn vraag is: hoe kan dat zo zijn als zij deel maken van de elite en de ww2 onderdeel was van een agenda?

Toevoeging:
dat kan natuurlijk ook false informatie zijn.

 
Ik kan de link zelf niet meer vinden maar ergens las ik dus dat de rothschild zelf veel hinder en tegenslag kenden door de ww2.

Mijn vraag is: hoe kan dat zo zijn als zij deel maken van de elite en de ww2 onderdeel was van een agenda?

Toevoeging:
dat kan natuurlijk ook false informatie zijn.

Dat is disinfo van de bovenste plank, want deze club heeft alleen maar baat bij oorlog, om de volgende redenen:

- Het complete parasitaire cenrale bankenstelsel (De Rothschilds zijn eigenaar van de Amerikaanse Federal Reserve) is gebaseerd op schuld (alavernij) en is rechtstreeks gebaat bij oorlog.
- Men levert vaak wapens aan beide partijen. Welke partij ook een oorlog 'wint', zij boeken altijd financiele winst, het meest aan 'wederopbouw' na de oorlog (d.m.v. rentedragende leningen en dus schuld). Ook staan ze aan geen enkele kant en steunen ze met even veel gemak het communisme (politiek links) als het fascisme (politiek rechts).
- Spiritueel draagt oorlog bij aan de vorming van chaos en een negatief krachtveld, dat gepaard gaat met veel dood, verderf en leed. Het is een massaal bloedritueel.

Mike

 
Kijk eens naar deze grottekeningen:

https://www.google.com/search?q=cave+drawings&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=hwx9UvGiFOfA0QX9lIDIBA&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=819&bih=546#q=cave%20drawings%20hunter&revid=1528358821&tbm=isch&imgdii=_

Valt het je niet op dat de mensen EVEN DONKER getekend zijn als de prooidieren? Dit suggereert dat we lang geleden helemaal geen blanke aardbewoners waren!

Mike

 
Sommige tekeningen lijken me wat recent 8O
https://www.google.com/search?q=cave+drawings&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=hwx9UvGiFOfA0QX9lIDIBA&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=819&bih=546#q=cave%20drawings%20hunter&revid=1528358821&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=tDeL5DHoute17M%3A%3B-E28ikL5BpUBqM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.nrvoutdoors.com%252FHUNTER%252520ED%252FCAVE%252520PAINTING.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.nrvoutdoors.com%252FHUNTER%252520ED%252FHUNTER%252520ED.htm%3B400%3B271

 
:mrgreen:

Maar nu terug naar de bittere werkelijkheid.

Lees deze weergave eens van een toespraak die de Britse slavenhouder Willie Lynch in de staat Virginia gaf in 1712:

http://www.iupui.edu/~blacksu/PDF Documents/Documents/WillieLynchLetter.pdf

Hier een analyse door de zwarte internetcolumnist Henry Makow:

http://henrymakow.com/feminism_is_key_to_making_of_a.html

Uit deze uitgekiende handleiding voor slavernij blijkt klip en klaar dat de man moet worden uitgeschakeld als beschermer/verdediger en men bewust aanstuurt op een rollenverwisseling, waarbij de vrouw de baas wordt. Dit was een beproefde methode om zwarte slaven in het gereel te houden. En dankzij het feminisme wordt deze methode nu gebruikt om ons blanken tot slaven te maken en te houden! Je leest het goed: het hele mechanisme achter feminisme heeft zijn oorsprong in de slavernij en onderdrukking van gemelaneerde mensen!

Phil Valentine heeft zinvolle dingen te melden over de mythe van 'het matriarchaat' tegenover 'het patriarchaat' (mijn vertaling):

In oude stammensamenlevingen werd bijvoorbeeld de binnenste dynamiek van de cultuur beschouwd als door vrouwen georganiseerd (de zorg voor kinderen; de zorg voor het huishouden en het gezin; landbouw en de teelt van gewassen; de interpretatie en het bewaren van wetten; basisonderwijs; heling; overgangsrituelen en andere rituelen, etc.), terwijl de buitenste dynamiek werd gezien als door mannen georganiseerd (beheer van de kudde; wetgever en toezichthouder van wetten; bewaken van territoriale grenzen; oorlog; politiek; voedselverdeling; bescherming; hoger onderwijs; vervaardiging van gereedschap; vorming van abstracte, spirituele concepten; overgangsrituelen, etc.).
Maar deze twee vertegenwoordigden een in elkaar grijpende synergie van eenheid; een gezonde 'twee-eenheid' - geen afzonderlijke, regerende eenheden. Bezien door een gefragmenteerde lens, afhankelijk van welke van de twee dynamieken op verschillende momenten (in verschillende tijdperken) in gebruik waren door het collectief om het algehele functioneren van de samenleving in evenwicht of in harmonie te brengen, kunnen we echter de vergissing begaan om zo'n samenleving te bestempelen als een 'matriarchie' of een 'patriarchie'.
In vroegere tijden bepaalden astrologische uitlijning en omgevingsfactoren (grotendeels) welke sociale geslachtsdynamiek op welk moment de overhand kreeg. Als kosmische omstandigheden bijvoorbeeld de noodzaak creëerden voor meer harmonie tussen familiegroepen, huwelijken, geboortes, het planten van gewassen, heling, etc. werd een dergelijke besluitvorming hewoonlijk overgelaten aan oudere vrouwen. Als daarentegen de kosmische en omgevingsomstandigheden de noodzaak creëerden voor een radicale ommeslag of verhuizing van een complete stam/samenleving (zoals in oorlogstijd), beslissingen over wanneer en waar er gejaagd moest worden, de verdeling van oogsten; het onderhouden van politieke en/of diplomatieke relaties tussen verschillende stammen - dergelijke beslissingen werden gewoonlijk overgelaten aan oudere mannen. Maar we moeten altijd in het achterhoofd houden dat in beide gevallen de eindbeslissingen uitlsuitend tot stand kwamen door middel van wederzijdse bespreking en overeenstemming tussen beide geslachtsdynamieken.
Nogmaals, het idee van een 'matriarchie' als het exclusieve autonome gelachtsprincipe, dat afzonderlijk functioneert om over het collectief te heersen, is gebaseerd op een gefragmenteerd wereldbeeld; op de manier waarop menselijk gedrag voor ons wordt beschreven en gedocumenteerd door de psycho-seksuele bril van de Noord-Europeaan. (Lees Een fylogenetische fantasie van Sigmund Freud voor een grondige analyse van deze gedragspsychologie, zoals deze betrekking heeft op Nordische, 'ijstijd'mensen).

Dit is een mooi citaat voor thijs, omdat het duidelijk maakt dat er sprake is van de nodige misintrepetatie van de culturele gebruiken en gedragingen van gemelaneerde volken door blanke onderzoekers. Thijs is zeer belezen en dat is lovenswaardig, maar hij baseert zich uitsluitend op 'kennis' die voortdurend wordt gepresenteerd door een blanke lens!

Nog een klein stukje Phil Valentine (mijn vertaling):

Het bovenstaande geeft blijk van een wereldvreemd concept, dat zijn basis heeft in non-abstract denken. Het vertegenwoordigt een wereldbeeld dat (wederom) is gebaseerd op een 'hive'-mentaliteit ['hive' is: korf], die hoofdzakelijk functioneert in de insectensamenlevingen van de natuur (bijen, mieren, termieten). Als op een gegeven moment het leek alsof een vrouwelijke dynamiek als het enige geslacht en als besturend principe 'heerste' was dit naar alle waarschijnlijkheid een keus die door het collectief was gemaakt op basis van verzachtende omstandigheden, waarbij de meest voorkomende was dat het mannelijke principe op de een of andere manier verzwakt was geraakt tot het nagenoeg inactief was, hetgeen leidde tot drastische omstandigheden die de meerderheid van de vrouwelijke oudsten dwong om het voortouw te nemen en 'openlijk gezag' uit te oefenen als de dominante dynamiek.

De 'korf-mentaliteit' waarover Valentine spreekt behoort toe aan insecten, niet aan mensen. De bijenkorf is echter een veelgebruikt Illuminati-symbool. En nu weet je waarom. En waaruit bestaan deze Illuminati? Blanke racisten!

Wat Valentine hier schrijft is dat er nooit een 'dominant geslacht' is geweest onder oude volken. Alles gebeurde in samenspraak tussen mannen en vrouwen, maar wel had ieder geslacht zijn/haar specifieke taken, gebaseerd op ieders biologische ontwerp. Het ontwerp bepaalt de functie en niets anders! Afhankelijk van de omstandigheden waarin men zich bevond werd ofwel het mannelijke, ofwel het vrouwelijke principe belangrijker. Kortom, het was een dynamiek op basis van wisselwerking!

Dit getuigt van een veel hogere sociale intelligentie dan de huidige inrichting van de blanke, westerse samenlevingen. Blanke slavenhouders deden er dan ook alles aan om deze gelijkwaardige sociale structuur af te breken. Men ging zelfs zo ver dat men selectief blank bloed vermengde met zwart bloed, zodat er kinderen met een lichtere huidskleur werden geboren. Deze lichter gekleurden kregen vervolgens een hogere positie in de hierarchie, de 'korf', waardoor er een geforceerde situatie ontstond waarin het maatschappelijk aantrekkelijker werd om een minder donkere huidskleur te hebben.

Ook moest de man als krijger/strijder het onderspit delven om een situatie te creeren waarin de vrouwen de grootste gemene deler gingen overnemen. Vrouwen vertegenwoordigen de energie van het geheel (daarom zijn ze bijv. ook mode- en trendgevoelig en houden ze zich veel meer bezig met wat 'men' wel niet van hen vindt). Vrouwen zoeken verbinding en consensus. Mannen, daarentegen, vertegenwoordigen de energie van de isolatie en de afscheiding. Ze zetten de trends en volgen deze niet en als een man nog beschikt over zijn natuurlijke krijgersinstinct is hij bereid zijn leven te geven voor waar hij in gelooft, ongeacht of anderen het met hem eens zijn of niet.

Het mag duidelijk zijn dat mannen voor onze machtshebbers de grootste bedreiging vormen voor de status quo. We zien uit het bovenstaande een kunstmatige 'korf' (maatschappij), gebaseerd op een oorlog tegen melanine en tegen het mannelijke principe. Daarom moeten mannen gefiminiseerd worden en gemaakt tot ruggengraatloze watjes. En al helemaal zwarte mannen, want dat zijn de grootste krijgers. Denk nog maar eens aan hoeveel moeite het de Britten kostte om het leger van Shaka Zulu klein te krijgen - terwijl de zoeloes alleen maar speren en schilden hadden, tegenover de met vuurwapens uitgeruste Engelsen!

Feminisme is voor het eerst uitgetest op een zwarte slavenbevolking en het bleek een uitgekiend mechanisme te zijn om de mensen in slavernij te houden. En nu is het een virus dat zich onder de blanke, westerse bevolking heeft verspreid, onder het mom van de 'bevrijding' van de vrouw van de 'onderdrukking' van een 'patriarchaat'. Terwijl mannen en vrouwen altijd hebben samengewerkt. Deze waanzin moet stoppen, dit is verdeel en heerstactiek! Hoe lang laten we ons nog tegen elkaar opzetten?

Mike

 
Een interessante invalshoek die zwarte kleur tekeningen.
Ik vraag me ook wel is af waarom Leefden dinosauriërs en mensen niet in dezelfde tijd ???
Dinosauriërs waren ook op zuurstof gebaseerde Wezens. waarom zou de mens pas daarna zijn ontstaan ????
We weten nu dat de Theorie van Charles Darwin ook onzin is

Kijk goed naar deze muurtekeningen van de Indianen tot de Aboriginals

http://www.bible.ca/tracks/native-american-dino-art.htm

http://creationists.org/living-dinosaurs-australian-yarru-tribe-sees-plesiosaur.html

En wat te denken van de Ica Stenen uit peru :

Ze staan bekend als de Stenen van Ica omdat ze in Ica, Peru, gevonden zijn. Deze stenen variëren in grootte van een golfbal tot een strandbal. Op de stenen werden met de hand tekeningen van prehistorische vissen, dinosaurussen en Indianen die geavanceerde gereedschappen gebruiken, gegraveerd. Het probleem hierbij is dat de ouderdom van deze stenen niet kan worden geverifieerd. Aan de andere kant intrigeren deze stenen al decennia lang toeristen en stellen ze wetenschappers voor een raadsel.
Hier een aantal foto's van de stenen:
http://www.grenswetenschap.nl/images/artikelfoto/TR%20Ica%20Steen%202%20080812.jpg
http://www.grenswetenschap.nl/images/artikelfoto/TR%20Ica%20Steen%203%20080812.jpg
http://www.crystalinks.com/icadino2.jpg

Wat voor een techniek hadden ze tot hun beschikking om dit mogelijk te maken= Stenen beeltenis van de continenten van de oude aarde ???? http://www.crystalinks.com/icacontinent1.jpg http://www.crystalinks.com/icacontinent2.jpg

http://www.epicweird.com/weird-ica-burial-stones

In 1966 kregen de Ica stenen wetenschappelijke belangstelling nadat Dr. Javier Cabrera, een lokale arts, voor zijn verjaardag een kleine gegraveerde steen kreeg van een straatarme dorpsbewoner. De gravure op de steen zag er voor Dr. Cabrera prehistorisch uit en intrigeerde hem omdat er een prehistorische vis op te zien was. Toen de lokale bevolking hoorde dat hun arts in de steen geïnteresseerd was, begonnen ze hem meer soortgelijke stenen te brengen die ze in een rivierbedding, niet zo ver van de beroemde Nazcalijnen, bijeenzochten.

Dit resulteerde in een enorme verzameling van meer dan 15.000 stenen waarvan een heleboel gegraveerd waren met onmogelijke scènes. In eerste instantie dacht Cabrera dat het moeilijk zou zijn om te bewijzen dat het om lang uitgestorven vissoorten ging, maar andere afbeeldingen waren bijlange na niet zo vanzelfsprekend. Het gaat om afbeeldingen van dinosaurussen zoals de triceratops, stegosaurus, apatosaurus en menselijke figuren op de ruggen van vliegende pterodactylussen. Nog verrassender waren afbeeldingen van mensen die dinosaurussen doden. Nog andere laten mensen zien die door een soort telescoop naar de hemel kijken; open hartoperaties uitvoeren.

De stenen zijn gemaakt uit andesiet, een zeer hard mineraal dat moeilijk met primitieve hulpmiddelen te bewerken is. Op de oppervlakte van de stenen zit een natuurlijk vernis dat het gevolg is van inwerking van bacteriën over een periode van duizenden jaren. De gravures ontstonden door dit donkere vernis weg te schrapen, zodat het lichter gekleurde materiaal eronder vrijkwam. Volgens sommige onderzoeksrapporten dragen de groeven op de stenen ook sporen van extra vernis waaruit ze concluderen dat de gravures ook heel lang geleden aangebracht zijn.

Er heeft een menselijke beschaving bestaan ten tijde van de dinosaurussen???

http://www.omniology.com/IcaPeruDinoArt.html

http://creationists.org/living-dinosaurs-inca-burial-stones-part-1.html

http://www.labyrinthina.com/ica.htm

http://www.dinosaurc14ages.com/footprints.htm

However, the most controversial footprints are those discovered in the Paluxy River, Glen Rose TX, USA. They are mainly controversial because they are found with dinosaur footprints which of course upsets everything man thought he know about origins, namely the hypothesis that we humans have arrived here on earth through a process of evolution from a bacterium to fish to amphibians to apes after which we split off from the apes to become human. All this happening perhaps over billions of years. The timeline for the apes to man, with hands for feet, was supposedly seven million years before the present (BP) with dinosaurs having become extinct about 65 million years earlier. See the problem? Dinosaurs with humans can not be true says main stream scientists who were taught evolution theory from childhood. (Charles Darwin)

 
Opnieuw goed speurwerk, Robin! De mens zou wel eens veel langer hebben bestaan dan algemeen wordt aangenomen. Feit is dat ons een groot gedeelte van onze werkelijke (pre)historie wordt onthouden. Feit is ook dat we wereldwijd over een hoogstaande technologie hebben beschikt. Of is technologie het verkeerde woord en hebben we nu technologische hulpmiddelen nodig voor wat de mens vroeger bewerkstelligde door middel van manipulatie van energiefrequenties op moleculair niveau, puur en alleen op basis van gedachtenkracht? Hoe verklaar je anders dat we stenen bouwwerken hebben gemaakt, maar slechts zeer elementair gereedschap terugvinden, waarmee dit onmogelijk kon worden gedaan?

Mike

 
Misschien is gedachtenkracht toch niet zo maar het middel geweest zoals we dat nu bij gedachtekracht voorstellen.
Ons denken is bij lange na niet wat er allemaal in het brein gebeurt, slechts een heel klein deel van die processen wordt naar voren geschoven en zijn we ons "bewust".
De Wereld die we denken waar te nemen is een beeld in ons brein dat samengesteld is op basis van wat de zintuigen aan informatie doorgeven, gefilterd en aangepast aan dat wat er in het verleden al is opgeslagen. Ons bewustzijn is daarmee ten minste gedeeltelijk 2e hands. Tot die zintuigen reken ik ook het denken zelf, dat net zo goed als andere zintuigen informatie aanreikt vanuit het brein aan (een ander deel van) het brein.
Wat ook gebeurt is dat we ons als afgescheiden zien van de rest: dualiteit. Denken = dualistisch, daar is niets mis mee, alleen is het daarmee beperkt. Wat we werkelijk zijn is meer dan die beperking, maar bevat ook onvoorwaardelijk liefdevol die beperking. Er is daar geen afgescheiden individu, het is eenheid die door het denken niet kan worden begrepen of bevat. Het denken is eerder de beperking, nog immer onvoorwaardelijk liefdevol manifesterend in die eenheid.
Die eenheid, die we met alle materie en niet materie en met elkaar zijn, is het scheppende dat zichzelf schept en slechts in die dynamiek voor de zintuigen als werkelijkheid bestaat, terwijl het ook die zintuigen is. Dat wat is, is een levendheid zonder afstand of tijd. Materie is een zich manifesterende vorm van energie. Die energie is ook het bestaan van natuurwetten die zijn vastgelegd als functie van de beperking van het denken dat slecht in dualisme kan functioneren.
"Ik denk dus ik ben" is wellicht de grootste bullshit ooit bedacht. Het is wel een handig hulpmiddel om de mens via verdeeldheid te manipuleren!
Natuurwetten zijn voorwaardelijk, simpel omdat ons universum zich zo gedraagt. Niemand kan aantonen dat het universum zich niet heel anders zou kunnen gaan gedragen, waardoor we ineens zien dat materie in feite uit energie bestaat,ons lichaam dus ook!, en het bouwen van een piramide hetzelfde is als het (samen) zingen van een lied.

 
Verdergaand op de simpele, moderne, hierarchische, 'hive'-maatschappij, tegenover de complexe, oude, gelijkwaardige samenlevingen van weleer stuitte ik op informatie in het boek van Phil Valentine die ik je niet wil onthouden. Valentine zelf ontleent deze info aan een boek genaamd The Anatomy of Female Power: A Masculinist Dissection of Matriarchy, geschreven door de Nigeriaanse auteur Chinweizu. Geloof het of niet, maar de import van dit boek naar Amerika was ooit onmogelijk gemaakt door toedoen van feministische organisaties! Wat willen ze dat wij niet te weten komen? Chinweizu onderscheidt drie vrouwelijke basispersoonlijkheden: de matriarchist, de 'tomboy' en de feeks.

Ik heb vandaag maar tijd voor 1 van de 3 types, dus laat ik beginnen met de matriarchist (mijn vertaling):

De matriarchist, volgens Chinweizu, "is een vrouw die gelooft dat de door God beschikte rol in het leven van de man is dat hij een matriarch, of getrouwde moeder, dient en dat de beste manier om hem deze dienende rol volledig te laten vervullen is om hem te laten geloven dat hij de baas kan spelen over zijn matriarch."
Met andere woorden, zij is de nestkoningin die haar nietsvermoedende echtgenoot traint en stiekem overheerst. Zij vormt een rudimentaire herinnering aan een tijd waarin het mannelijk deel van de bevolking door oorlog of verwoesting van de omgeving werd uitgedund, waardoor het vrouwelijke principe noodgedwongen de overhand kreeg. In het vrouwelijke plan is zij het fragment dat van mening is dat haar persoonlijke mening het geheel belichaamt (de korf-koningin-mentaliteit) en zij ziet zichzelf als de macht achter en soms voor de troon.
Haar werkwijze bestaat hoofdzakelijk uit geniepigheid, manipulatie, dwang en een systeem achter de schermen dat voortkomt uit de principes van beloning en straf.

Is het niet een gangbare mening onder hedendaagse moderne vrouwen dat 'je de man moet laten denken dat hij de baas is', waaruit automatisch kan worden opgemaakt dat dit in werkelijkheid niet het geval is en dat zij dus de baas is? Dit matriarchale denken is dus cultureel gemeengoed geworden! Het getuigt van een korfmentaliteit die in de natuur is voorbehouden aan insecten met een strikte top-down-structuur op basis van een koningin aan het hoofd!

Willen jullie vrouwen werkelijk een structuur die toebehoort aan insecten, op basis van ongelijkwaardigheid, i.p.v. een hogere menselijke structuur op basis van gelijkwaadigheid, gebaseerd op de vervulling van natuurlijke, archetypische geslachtsrollen?

De huidige maatschappij is een lagere organisatievorm, op basis van een principe dat is voorbehouden aan organismes die laag in de voedselketen zitten. Onze elite heeft iets met reptielen en insecten en nu weet je waarom. Dit is de reden waarom de man van koningin Beatrix een prins was (Bernhard) en waarom de man van koningin Elizabeth eveneens een prins is (Philip)!

Jullie vrouwen zullen het misschien niet leuk vinden om te lezen dat er ook minder positieve aspecten verbonden zijn aan het vrouwelijke principe, zoals: stiekem gedrag, manipulatie, dwang, sluwheid, gecalculeerdheid en een gevoel van superioriteit. Wees niet bang, ik ben niet van mening dat dit is hoe vrouwen werkelijk in elkaar zitten. Ik wil duidelijk maken dat we hier te maken hebben met de negatieve expressie van het vrouwelijke principe. Dit is het systeem dat onze elite heeft neergezet, dat uitgaat van consensus, gelijkheid (communisme), het geheel (collectivisme), politieke correctheid, objectiviteit en nihilisme voor het 'gepeupel', maar waar zij in een zeer strakke hierarchie boven staan. 'Govern' (heersen) en 'ment' (geest), beheersing van de geest (mind control), is de ultieme geniepige manipulatie en getuigt dus van een 'hive'-structuur, waarbij de negatieve expressie van het vrouwelijke principe de boventoon voert en de man wordt gereduceerd tot werkbij!

Onderdrukkend patriarchaat? Dacht het niet dus! We leven in een matriarchie, uitgevoerd door mannen die wijs wordt gemaakt dat zij de baas zijn. De elite doet niet voor niets aan 'earth worship'. Satan is de tegenhanger van God. God zit in de hemel en dus is Satan de aarde. God vertegenwoordigt licht en de aarde vertegenwoordigt de duisternis. De duisternis is onbeperkt creatiepotentieel (chaos), het licht is beperkt creatiepotentieel (orde). Is Satan niet de ultieme verleider en misleider? Door het vrouwelijke, materiele principe in negatieve zin vorm te geven en te bevorderen verwezenlijken wij ons creatiepotentieel in negatieve zin, waardoor wij hun zieke realiteit (een nieuwe wereldorde) waar-maken!

Dit is nog maar 1 van de 3 basistypes die Chinweizu identificeert. Morgen ga ik uitgebreid in op de andere 2. Heb je alvast iets om over na te denken.

Mike

 
Ik bedenk net dat het type dat je omschrijft Mike, precies is zoals het nu in Amerika(Nederland idem) er aan toe gaat waar mannen slaaf worden gemaakt aan onrealistische romantische omgangsvormen. Zie maar alle "romantic comedy's" waar eigenlijk vertoont word dat een man zich compleet moet opofferen aan de vrouw en uiteindelijk moet beseffen dat een vrouw het enige is waar hij voor leeft en aan antwoord in naam van de echte liefde? Het is complete eenzijdige onzin!

Brian

 
In TV-series zie je dat voortdurend terug inderdaad, met name de Amerikaanse. Ik had eerder ook al eens een dergelijke observatie gedaan

Gisteravond keek ik een aflevering van House. Deze keer ging het o.a. over een man die in het ziekenhuis belandde vanwege een ernstig testosterontekort, zo bleek uit onderzoek. Zoals dat altijd gaat in deze serie was het 1 grote zoektocht naar wat nu de oorzaak was van deze hormonale disbalans en uiteindelijk bleek dit een polyglandulaire autoimmuunaandoening te zijn, oftewel: de ene na de andere hormoonklier bleek te worden aangevallen.

Om het testosterontekort aan te vullen kreeg deze patient testosteroninjecties. Zijn vrouw vroeg de arts of deze het libido van haar man zouden bevorderen, waarop haar man zich verbaasd (kennelijk hoorde hij dit voor het eerst) afvroeg of er iets mis was met zijn libido. "Ik moet altijd het initiatief nemen," zei zij. De testosteroninjecties hadden echter ook een ander effect: deze man kreeg zijn mannelijkheid weer terug, hij voelde zich super en werd assertiever en kreeg meer zelfvertrouwen. Daar had zijn vrouw niet op gerekend en ze begon steeds meer op hem af te knappen. Het einde van het liedje was dat hij de afweging maakte om geen testosteron meer in te laten spuiten, ondanks de waarschuwing van de arts dat dit zijn herstel in de weg zou zitten en zijn levensduur zou bekorten. "Ik word hier een betere man door," zei de patient ten slotte en hij bleef bij zijn besluit.

Dus wat is de moraal van het verhaal? De vrouw mag klagen over een gebrek aan sex drive bij haar man, maar als de therapie als bijwerking heeft dat de man letterlijk meer ballen krijgt, dan moet dit onmiddellijk de kop in worden gedrukt en kiest de man er zelf voor om als weekdier door het leven te gaan. Alles om het vrouwtje te gerieven, nietwaar? Dan maar geen sex drive, geen zelfvertrouwen en geen assertiviteit. Dit is de politiek correcte boodschap die we voortdurend meekrijgen via onze media.

https://www.fatsforum.nl/topic/test/page/4#post-41323

Overigens is het de natuurlijke aard van een (echte) man om trouw te zijn aan een vrouw. Een man kanaliseert zijn energie en richt deze. Als krijger hoort hij ook te gaan voor zijn vrouw en haar (en zijn kinderen) met gevaar voor eigen leven te beschermen en voor hen te zorgen als kostwinner. Dit hoort hij echter wel te doen op basis van gelijkwaardigheid en niet als gefeminiseerde slaaf/volgeling, zoals ze op TV laten zien!

Bekijk die reclames van Plus (de supermarkt) eens en kijk naar die zwarte 'man'. Hij doet verwijfd en praat verwijfd en wordt omringd door veel te blije vrouwen. Als je je ogen dichtdoet hoor je niet eens het verschil tussen de vrouwelijke stemmen en de mannelijke stem!

Mike

 
Als ik dit lees krijg ik echt een enorm beklemmend gevoel. Dat iedereen zich op een bepaalde manier moet gedragen en zich in een bepaald hokje moet plaatsen omdat het de 'natuurlijke geslachtsrollen' zijn.

Ik ben zelf opgevoed door mijn moeder met de boodschap dat ik ten alle tijden financieel voor mezelf moet kunnen zorgen. Ook als ik samen ben met een man en onze kinderen. Als hij mij verlaat of als wij uit elkaar groeien sta ik er alleen voor. Dan kan het wel de 'natuurlijke aard' zijn van een man om trouw te zijn aan zijn vrouw, het is in deze samenleving niet realistisch.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.960
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan