De relatie tussen mensen en varkens

Een Russisch houten beeld van 11.000 jaar geleden is ontdekt met een onontcijferbare code:

https://uk.news.yahoo.com/mysterious-russian-statue-is-11-000-years-old---twice-as-old-as-the-pyramids-170632897.html#J0Cwyc1

Mike
 
De reactie van Alex Jones op het interview/debat met David Duke:



Alex heeft een vreemde smaak in zijn mond en het beste 'argument' waar hij mee aankomt is dat Duke kalm en engelachtig was tijdens de uitzending, maar 'wolfachtig' was tijdens de commercials. En wat is het toch dat Jones ineens heeft met zijn oorlog tegen 'links'? Nog niet zo heel lang geleden had hij het nog over de 'false left-right paradigm'. Zijn reactie ontaardt in een monoloog die neerkomt op 'ik kom op voor ALLE mensen' en we moeten zij aan zij staan om de globalisten te bestrijden. Terwijl Duke juist het aantoonbare punt maakte dat de gezamenlijke vijand van de mensheid een elite betreft die hoofdzakelijk 'joods' is (of in ieder geval voor de vorm deze identiteit heeft aangenomen). Alex heeft een te groot ego en toont zich een slechte verliezer!

Mike
 
Dat is in zekere zin nog absurder dan Purple Penguins omdat het gewoonweg niet-bestaande woorden zijn.

Over Jones: ik speel al een tijdje met het idee dat Southpark karakter Eric Cartman op hem gebaseerd is. Hij wordt soms simpelweg onredelijk. Boosheid kan ik me voorstellen, want als je die agenda elke dag uitgespeeld ziet worden zoals je het zo onngeveer voorspeld hebt (en bijna niemand die wat met die informatie doet), kan dat die emotie zeker opwekken. Maar hij is af en toe ronduit kinderachtig ("What big eyes you got Duke"). Zeker met deze nieuwe ontwikkeling heb ik steeds minder de neiging om naar hem te luisteren. Hij blijft ook maar hetzelfde zeggen zonder de kern te raken.

Wel blijf ik hem waarderen omdat hij echt veel mensen heeft laten kennismaken met de alternatieve media.
 
Het programma van Michelle Obama om Amerikaanse schoolkinderen gezonder te maken komt neer op regelrechte uithongering:

http://patriotrising.com/2015/08/31/thanksmichelleobama-school-resumes-so-do-skimpy-lunches/

Mike
 
Hier deel 2 van het artikel dat Paradogma heeft gepost:

http://henrymakow.com/2013/03/Excuse-Me-Gay-is-Not-Good%20%20.html

Twee interessante citaten vielen mij op:



My long clinical experience and a sizable body of psychoanalysis research tell me that most [homosexuals]are reacting, at an unconscious level, to something amiss with their earliest upbringing- over-controlling mothers and abdicating fathers. Through long observation I have also learned that the supposedly liberated homosexual is never really free. In his multiple, same-sex adventures, even the most effeminate gay was looking to incorporate the manhood of others, because he was in a compulsive, never-ending search for the masculinity that was never allowed to build and grow in early childhood...



Worse yet was that young men were presenting with speech and behavior patterns that had formerly been associated with females. These were boys who had been raised (and educated) by women with little or no interaction with men... and thus, the female will forever dominate.

The problem of course was the rise of the feminist movement in the US with the result that women once again demonstrated that left to themselves they could only raise little boys to be little girls. And historically be reminded that is is not news as great societies made it a point to get their male children away from the women at an early age.

Mike

 
Citaat uit het eerste artikel:



For example, in spite of media propaganda, Russia does not criminalize homosexuality; it prohibits gay propaganda aimed at children. Typically, the attackers pretend to be the injured party, when in fact, the "hatred" starts with them.

We have compassion and love for individual gays. We oppose the Illuminati plan to subvert society by spreading this disorder until it becomes the social norm.

Mike
 
Uit protest blijven ruim 150 meisjes weg uit een Amerikaanse middelbare school omdat een transgender het damestoilet gebruikt

Ja, als mensen maar bang zijn voor elkaar dan is de elite meer dan tevreden. Saamhorigheid zou zich wel eens tegen hen kunnen keren. Dus zelfs de plaats waar mensen hun shit deponeren kan een plek zijn om tegenstellingen verder te vergroten en mensen tegen elkaar op te zetten.

Als dit mens (want ook een transgender is een mens) naar het herentoilet was gegaan, waren er waarschijnlijk 150 jongetjes thuis gebleven uit protest.

En zo bewerkstelligen we met z'n allen langzamerhand dat iedereen uiteindelijk stikt in zijn of haar eigen shit.
 
Als je dan toch een keus moet maken, dan is de biologie bepalend. Zijn geslachtsdeel maakt hem een jongen, ook al roept-ie nog zo hard dat-ie een meisje is.

Mike
 
@ Aart:

Als dit mens (want ook een transgender is een mens) naar het herentoilet was gegaan, waren er waarschijnlijk 150 jongetjes thuis gebleven uit protest.

Dat vraag ik mij af.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
532.577
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan