De relatie tussen mensen en varkens

Biologie dicteert functie.

Bij transgenders wil de biologie nogal eens aangepast zijn. En wat een ander daar dan ook van mag vinden of denken ...... dan wordt het blijkbaar lastig kiezen welke deur van het toilet je volgens anderen mag nemen.

Mijn advies: neem de deur die je wilt. En als anderen daar dan liever om thuis blijven is dat hun keuze.

Hoewel ik die keuze gelukkig niet hoef te maken, ikzelf zou er niet minder lekker om kakken.
 
Bij transgenders wil de biologie nogal eens aangepast zijn. En wat een ander daar dan ook van mag vinden of denken …… dan wordt het blijkbaar lastig kiezen welke deur van het toilet je volgens anderen mag nemen.

Hoe ging dat vroeger dan? Ze namen gewoon het herentoilet en niemand had er last van. Als vrouw zou ik het ook niet fijn vinden als een 'drag queen' het damestoilet zou betreden! Hoe het met de biologie van transgenders dan ook is gesteld, ze blihven amnnen die zich voordoen als vrouwen,

Laten we het simpel houden: heb je een panis, ga naar het herentoilet - heb je een vagina, ga naar het damestoilet. Waar het in onze moderne samenleving helemaal mis gaat is dat we elke minderheid nu maar tegemoet moeten willen komen, ten koste van de traditionele normen en waarden van de meerderheid!

Mike
 
Als vrouw zou ik het ook niet fijn vinden als een ‘drag queen’ het damestoilet zou betreden!



Misschien moeten we voor begripsverwarring een paar termen uit elkaar houden. Een 'drag queen' is heel wat anders dan een transgender.




Laten we het simpel houden: heb je een penis, ga naar het herentoilet – heb je een vagina, ga naar het damestoilet.




Veel transgenders hebben een operatie ondergaan waardoor ze geen penis meer hebben maar een vagina (of omgekeerd als het een transgender betreft die van vrouw naar man wil transformeren). Het lijkt me heel goed om het simpel te houden. En hoewel het mijzelf geen reet kan schelen: laat iedereen met een vagina (of ze die nou van nature heeft of dat die gecreëerd is) gerust hun eigen pot opzoeken.
 
Je kunt van een penis een vagina laten maken, maar het blijft van oorsprong een MANNELIJK geslachtsdeel.

Mike
 
in theorie geef ik je gelijk Aart.
Ik de praktijk vind ik het zeer vervelend als er een man de vrouwenwc binnenkomt.
Een aantal redenen:
- mannen plassen nogal eens waar het niet moet en schoonmaken ho maar
- ondanks dat alles achter gesloten deuren plaats vindt, toch een privacy ding
- de wc ruimtes voor vrouwen en mannen zijn vaak even groot, terwijl een vrouwenblaas kleiner is, het plasritueel langer duurt en dus er vaak rijen bij de vrouwen staan en als een man dan even moet wachten gaat hij bij de vrouwen???
Rot op naar je eigen hok!

Voor omgebouwde mensen maak ik een uitzondering, zolang de verbouwing maar af is en er geen rij bij de vrouwen staat
 
Ik heb een nichtje dat een kind gekregen heeft en ze wilde het geslacht niet vertellen voor het geboren was omdat ze liever een genderneutrale benadering wil van vrienden en familie jegens het kind. Ook aan de naam van het kind kun je het geslacht niet aflezen. Ze vergeet dat zij zichzelf niet kan uitvlakken (type vrouwelijke moederkloek) en haar man ook niet, die een macho-uitstraling heeft. Dus je kunt je kind genderneutraal op willen voeden, maar als je zelf als ouder niet genderneutraal bent in je doen en laten haal je je doel -dat in de eerste plaats al te gek voor woorden is- nooit.
 
Wordt zij zoals dat jongetje in Engeland dat afwiselend mannelijke of vrouwelijke kleren draagt en afwisselend met poppen of met auto's speelt? Te zot voor woorden!

Mike
 
Rot op naar je eigen hok!

Ik geef je helemaal gelijk Naïef. Hoewel het mezelf niet uitmaakt wie waar zijn of haar behoefte doet, vind ik het uit privacy overwegingen ook prettiger als de vrouwen hun eigen toilet kiezen.
 
ik ben er wel voor om je kind te laten kiezen wat het wil aan speelgoed e.d. Een jongen die met barbies wil spelen, laat hem lekker.
Mijn zoon is dol op roze, maar dankszij diverse personen vindt hij het nu een meisjeskleur waar je als jongen niet mee geassocieerd wil worden. Dat vindt ik eerlijk gezegd ook maar een beetje raar.
Er zitten meerder lagen in deze discussie.
 
hoi Mike ja maar dat kind gaat nu ze een meisje is vanzelf toch haar moeder na willen gaan doen. Dus dan kun je met soldaatjes aan komen blijven zetten en met weet ik wat allemaal niet, playmobil of zo, maar dat werkt dan toch niet.
 
Ik help het je hopen. De biologie bepaalt en dus heeft de discussie niet meerdere lagen. Het is aan de ouders om kinderen te leren wat deugt en niet deugt. Zolang we de natuurwetten in acht blijven nemen is het vrij duidelijk wat klopt en wat niet klopt.

Mike
 
Zolang we de natuurwetten in acht blijven nemen is het vrij duidelijk wat klopt en wat niet klopt

Je hebt gelijk Mike, maar in de huidige maatschappij, waarin ieder van ons al uit gebrainwashde ouders komt, is het niet altijd meer even duidelijk
 
Hoe de trans-agenda iedereen probeert te herdifinieren:

http://thefederalist.com/2014/06/23/how-the-trans-agenda-seeks-to-redefine-everyone/



And why should we care? Because erasing gender distinctions, especially as they apply to childbearing and rearing, would serve to legally un-define what it means to be human. A new legal definition of human—as neither male nor female—would apply to you whether you like it or not. Already, there is social pressure for everyone to comply with the gender theory notion that biological facts are mere “social constructs."

Mike

 
Hele goede video, ook goed begrijpelijk, zelfs als je niet goed in Engels bent
#t=695

bekijk hem.
Het gaat over de depopulatie en de methodes hiervoor. Kennis is macht
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
532.591
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan