De relatie tussen mensen en varkens

Hier een film over Satanisme en iemand die dit geweld heeft moeten ondergaan. Ik heb de film helemaal bekeken om het werkelijk te kunnen geloven.

Schokkend en gruwelijk.
 
Donker kind heeft sterkere botten

Tussen blanke, donkere en Aziatische kinderen bestaan genetische verschillen in botdichtheid. Dat blijkt uit een Amerikaans-Rotterdamse studie.

Philadelphia
Het onderzoek naar botdichtheid bij kinderen van diverse komaf is uitgevoerd door wetenschappers van het Childeren's Hospital of Philadelphia en het Erasmus MC, onder wie Carolina Medina-Gomez en dr. Fernando Rivadeneira. De onderzoekers hebben de botten van bijna zesduizend scholieren bestudeerd. De kinderen zijn verdeeld in 'blank', 'zwart' en 'Aziatisch'.

Oorsprong
De botdichtheid van donkere kinderen bleek hoger dan die van blanke of Aziatische. De onderzoekers leggen hier verband met de oorspronkelijke regio waar de mensheid is 'geboren': Oost-Afrika. Daarvandaan hebben mensen zich verspreid over alle continenten, zo nemen wetenschappers aan.

Fysiek aangepast
Tijdens de migratie over de aarde, die 100.000 tot 200.000 jaar in beslag zou hebben genomen, heeft de mens zich genetisch aangepast. Buiten Afrika werden de botten lichter. Een mogelijke verklaring daarvoor is dat dit een gevolg was van het afleggen van enorme afstanden: de verspreiding over de hele wereld. Ook de huid onderging veranderingen buiten Afrika. De mensen leefden verder verwijderd van de evenaar, vingen minder zonlicht en hun huid werd lichter.

Invloed leefstijl
De invloed van de migratie is dus genetisch bepaald en tot de dag van vandaag meetbaar, ook bij het verre nageslacht. De structuur en sterkte van onze botten is deels erfelijk bepaald, en wordt voor een derde beïnvloed door leefstijlfactoren als voeding en beweging.

Botbreuken
Rivadeneira: "Wat ooit buiten Afrika een voordeel was, lichte botten, is in de moderne maatschappij een nadeel. We bewegen weinig meer. Blanken, en in mindere mate Aziaten, lopen door hun aangepaste botten een groter risico op botbreuken dan zwarte mensen." http://www.erasmusmc.nl/corp_home/corp_news-center/2015/2015-09/sterkere.botten.donkere.kinderen/ via http://www.leefbewust.com/2015/nieuws/040915.html

 
Ik moest bij deze facebookpost (daarom is hij zo slordig, want ik weet niet goed hoe ik dat moet kopiëren) direct denken aan de discussie 1-2 pagina's terug over transgender

Het plaatje wat er bij hoort is van de twintowers

Did you ever ask yourself the obvious question?

Why didn’t the powers to be rebuild TWO TOWERS?

This is what should have happened.


But it didn't.

Understand the reasons why
and you will hold the Keys to the ONE World Order.

foto van Keys to Cosmic Doorways.

28 vind-ik-leuks5 reacties

Tony Forrester They purposefully-destroyed previous North Tower (Male) and South Tower (Female) old world were merged into one Hermaphrodite/Androgynous new world. One World Trade/One world Tower.

Vind ik leuk · 3 · 2 uur · Bewerkt

Stan Podlacha good insight Tony. I never thought of this. But when antihcrist arrives he will ban all marriages whether gay or straight and he will unigize the sexes. The mark will also erase memory and deaden the emotions so that the bearer not only remembers their spouse and family, they will also be incapable of loving them anyway. A new humanity will be created.

Vind ik leuk · 1 uur


 
Ook wel een heftig artikel. In hoeverre het waar is, weet ik niet
http://diamental.nl/images-linsky/De%20%E2%80%98Staat%20van%20Beleg%E2%80%99!/staatvanbeleg.htm
De rillingen lopen me over de rug.
 
ik heb het artikel heel snel doorgebladerd, het lijkt mij een dwaalspoorsite. Zo wordt jij of bang of je gaat het delen met kennissen verspeel zo je geloofwaardigheid.
 
Hoi naief,

Dank je dat je je mening geeft. Ik hoop dat je gelijk hebt. Het is inderdaad verschrikkelijk en laten we hopen dat het een dwaalspoor is. Misschien weet Mike er meer over te zeggen, als hij weer terug is.
 
Ik heb de vrouw van deze site gekend. Zij had borstkanker en liet zich niet regulier behandelen en is uiteindelijk hieraan overleden. Niets mis met deze vrouw, zij was goed bij!

Terug naar de inhoud. Ik heb nog nooit gehoord van die guillotones, maar die FEMA-concentratiekampen en die lijkkisten bestaan, dat is ook aantoonbaar! Die geheime en ondemocratische presidentiele executive orders zijn ook echt. Dus ook zonder guillotones is het al angstaanjagend genoeg!

Mike
 
Hoi Mike,
goh, jij hebt toch een weekend vrij. Is het leuk? Geniet van de tijd.

Zeg, dus dat verschrikkelijk artikel heeft toch een waarheidsgehalte. Mijn god, wat staat ons nog allemaal te wachten.
Ik heb ook nog een ander topic aangemaakt over de Mind Control school van de elite en de media etc. Ik heb het de titel "De Tavistock-opleiding" gegeven. Ook hier staan dingen in die niet echt aangenaam zijn. Als je weer in ons landje bent, kun je er misschien eens een oog op werpen.
Veel plezier nog!
Groetjes
Dorothé
 
Ik heb het tussen de bedrijven door gelezen, maar heb daar weinig aan toe te voegen. Er zijn al een paar goede posts door anderen geschreven.

Mike
 
Wat is hier raar aan? Het is gewoon waar! Ik merk aan je reacties dat je gangbare wereldbeeld stukje bij beetje in gruzelementen valt en je gewoonweg niet kunt geloven dat het zo ernstig en vooral zo ziek allemaal is. Tot nu is het voor mij allemaal niets nieuws, maar het gaat.niet om mij en ik juich je speurwerk alleen maar toe.

Mike
 
Meine liebe Güte, je slaat de spijker op zijn kop. Ik dacht al veel te weten, maar inderdaad is de gehele wereld tegenovergesteld van wat we denken te weten. Maar goed, wat hij was is niet interessant, wat hij doet wel.

Nou, ik laat de boel nu maar de boel en ga onschuldig genieten.
Ik ga naar Het Limburg Preuve festival en dat is leuk en lekker
http://www.limburgpreuvefestival.nl/
 
Dit is de zoveelste site die ik te zien krijg waarin Alex Jones wordt beschuldigd van gecontroleerde oppositie zonder dat dit aantoonbaar wordt gemaakt. Uit het debat dat hij had met David Duke bleek recentelijk opnieuw dat Jones de joodse krachten achter de schermen niet voldoende erkent, maar maakt hem dit meteen een zionistische agent? Ik ben hier nog niet van overtuigd.

Mike
 
Wat als alles wat je ooit is geleerd is een leugen is?

http://www.trueactivist.com/what-if-everything-you-were-ever-taught-was-a-lie/

Een paar gave citaten:



We are taught about Darwinism and how man evolved from ape but if this were true, then why are there still apes?

Dit zeg ik dus ook altijd!



Oil is abiotic, which means it replenishes itself

Ook dat is door een ander forumlid al eens ter sprake gebracht: http://www.rense.com/general67/oils.htm.



If our true history was revealed, it would cause every system of education to rewrite history and would make the professors teaching “history” look like idiots, so it’s much easier to suppress the truth than to admit they were wrong

Zo is het maar net!



The bible dates back to approximately 6,000 years ago. Assuming God created everything at that point in time, then there shouldn’t be any fossils older than 6,000 years of age.

In de woorden van Bill Hicks: DINOSAUR!



You’re always being guided to find the answers, whether that is through personal experiences or through the experiences of others. Be open minded about everything you read and watch when researching and you will continue to follow your path of enlightenment.

The war on consciousness will only go as far as you allow it to go.

Question EVERYTHING!

Amen to that!

Mike










 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.525
Berichten
532.591
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan